AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #41 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjærlighet er grunnlag for sex. Anonymkode: 5074a...c6a Det blir en catch22 , menn binder seg til partner gjennom hormoner som oppstår ved berøring og sex. Anonymkode: 61418...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #42 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner styrer tilgangen på sex, derfor må de klare å balansere dette ved å gi tilgang på rett tidspunkt. Alle menn som er interessert i forhold vil klare seg uten sex hvis de mener denne kvinnen har verdi utover sex på første date. Som mann ville jeg automatisk vært skeptisk til å innlede et forhold til en kvinne som gav tilgang på sex for raskt. Ingen menn med respekt for seg selv og sin egen maskulinitet ønsker en kvinne som ligger med menn på første date. Da vil hun være utro ved første og beste anledning. Som jeg sier, kvinner styrer tilgang på sex, menn styrer når det blir et forhold. Anonymkode: 324c8...438 🤣🤣 Ligget på første date og ALDRI vurdert å være utro. Ikke så mye som en tanke har vært ofret på andre. Dog styrer jeg unna usikre menn som vil ligge, for så å dømme! Anonymkode: 01c98...dee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #43 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er sikkert ikke i målgruppen heller (20 årene), du vet de som skal føre generasjonene videre, men leter forgjeves på datingapper. Anonymkode: 324c8...438 Jeg er veldig gammel 😂 I 20 årene var jeg gift så det er helt riktig. Er flere eksempler på det idag og. Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #44 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det blir en catch22 , menn binder seg til partner gjennom hormoner som oppstår ved berøring og sex. Anonymkode: 61418...0c8 Catch22? Menn gjør ikke nødvendigvis det nei.... Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #45 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir en catch22 , menn binder seg til partner gjennom hormoner som oppstår ved berøring og sex. Anonymkode: 61418...0c8 Har du hørt om emosjonell tilknytning? Det kan oppstå lenge før sex. Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #46 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig gammel 😂 I 20 årene var jeg gift så det er helt riktig. Er flere eksempler på det idag og. Anonymkode: 5074a...c6a Jeg er også gammel, men da følger du virkelig ikke med på hva som er i ferd med å skje blant våre unge. Ingenting er som når vi var unge, de møtes ikke lenger på hjemmefest, ute på byen, skolen etc. Alt forgår på nett og datingapper som lager et iskaldt miljø. Jeg forventer at fødselstallene kommer til å kollapse fremover. Anonymkode: 324c8...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #47 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Catch22? Menn gjør ikke nødvendigvis det nei.... Anonymkode: 5074a...c6a Denne forklarer litt hvordan blomster, bier og kjærlighet fungerer. https://youtu.be/_XOudO22l30?si=CRyAxW3VJ1Oiese0 Anonymkode: 61418...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #48 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er også gammel, men da følger du virkelig ikke med på hva som er i ferd med å skje blant våre unge. Ingenting er som når vi var unge, de møtes ikke lenger på hjemmefest, ute på byen, skolen etc. Alt forgår på nett og datingapper som lager et iskaldt miljø. Jeg forventer at fødselstallene kommer til å kollapse fremover. Anonymkode: 324c8...438 Joda jeg følger med. Er bare ikke enig 😉 Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #49 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Da tenker jeg det er bedre med no deal. Å se på kjærlighet som et forhandlingskort er det ikke mye kjærlighet i. Da er det bedre med har du lyst har du lov, om det er en felles enighet om det. Anonymkode: 5074a...c6a At dating-markedet er kynisk er ikke uforenlig med at man kan utvikle kjærlighet. Om du velger å stå over så er selvsagt det fritt valg. Om du som meg ønsker/ønsket å oppleve kjærlighet så er verden som den er. Anonymkode: 0da08...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #50 Del Skrevet 12 timer siden TS, du kan ta kontakt med meg. Jeg er mann 54, og kan ha sex med kun for personligheten din... Anonymkode: 80bf9...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #51 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det var noe min en av mine ex' er sa.. at menn er kun interessert i sex med meg. Nå virker det som om han har rett. Siste person jeg datet sa også: mange vil ha sex med deg. Og flere jeg trodde først var interessert i meg var likevel bare interessert i sexen. Jeg var lei av denne typen oppmerksomhet allerede lenge siden. Jeg er ei nerdete jente jeg har interesser, jeg er et menneske med følelser. Er det bare tiden, eller hvorfor vil de bare ha meg for sex? 😭 Anonymkode: 05052...669 Tenker du skal drite i hva exen din sa. Mange vil ha uforpliktende sex, kanskje fler enn de som ønsker forhold. Menn som ikke ønsker forhold, men uforpliktende sex, vil jo dumpe deg, om de ikke får det de egentlig er ute etter. En som vil ha deg, vil kunne vente. Tinder er jo tydelig et sted med mange som ønsker ons og ikke noe mer. Og kanskje ikke stedet man søker etter noe seriøst, dersom du ikke takler de som kun vil ha sex også. Du er nerd sier du, kanskje finner du din, innenfor nie sosialt dom er innenfor dine interesser der istedenfor. Da kan man bygge opp litt kontakt på bedre måter Anonymkode: eabf9...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #52 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Som mann ville jeg automatisk vært skeptisk til å innlede et forhold til en kvinne som gav tilgang på sex for raskt. Ingen menn med respekt for seg selv og sin egen maskulinitet ønsker en kvinne som ligger med menn på første date. Da vil hun være utro ved første og beste anledning. Anonymkode: 324c8...438 Jeg er mann og jeg er helt uenig i dette ståstedet. En dame som tenner på meg og er ærlig om det er en indikator på en god potensiell relasjon for meg. Anonymkode: 0da08...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #53 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Denne forklarer litt hvordan blomster, bier og kjærlighet fungerer. https://youtu.be/_XOudO22l30?si=CRyAxW3VJ1Oiese0 Anonymkode: 61418...0c8 Takk for den. Jeg kjenner til dopamin, lykkefølelse og påvirkning. Dopamin kan derimot lure hjernen din. Dette er ofte årsaken til at mennesker kan forveksle sex med kjærlighet. Kjærlighet er en følelse. Berøring og kos kan styrke det emosjonelle båndet mellom individer. Sex kan styrke båndet mellom partnere. Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #54 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det var noe min en av mine ex' er sa.. at menn er kun interessert i sex med meg. Nå virker det som om han har rett. Siste person jeg datet sa også: mange vil ha sex med deg. Og flere jeg trodde først var interessert i meg var likevel bare interessert i sexen. Jeg var lei av denne typen oppmerksomhet allerede lenge siden. Jeg er ei nerdete jente jeg har interesser, jeg er et menneske med følelser. Er det bare tiden, eller hvorfor vil de bare ha meg for sex? 😭 Anonymkode: 05052...669 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Menn vil generelt ha sex, uavhengig av om de vil noe mer. Hvordan blir du kjent med de da? Hva gjør dere sammen før sex? Hvilke gutter går du for? Anonymkode: 0da08...510 Menn er mennesker. De er ikke en ny og ukjent rase dyr. De er oppegående mennesker, ålreite mennesker, mindre oppegående mennesker, mindre ålreite mennesker, de er dysfunksjonelle mennesker og de er dårlige mennesker. Som oss kvinner, med andre ord. Livet handler for det meste om å selv klatre så høyt på skalaen for «ålreit» og «oppegående» som vi evner og makter. Og å så finne partnere, venner etc som er tilsvarende oppegående, fordi det vil maksimere livskvaliteten vår. Ts har enten ikke tatt innover seg viktigheten av å selv klatre oppover, eller også ikke tatt innover seg viktigheten av å finne både en partner og en vennekrets som er minst like oppegående som henne selv. Så enkelt. Det er og vil alltid være enorme mengder mennesker - kvinner som menn - som er bortkastet tid. Vi er milliarder av mennesker på jorden, tross alt. Ikke alle kan være ålreite mennesker. Selv om bare 10-20% er grusomme mennesker er det nesten en milliard av dem her. Svaret er ganske enkelt: still høyere krav. Om nødvendig også til deg selv (de som fungerer godt her i livet har jo ingen egeninteresse av å velge å dele det med et dårlig menneske, fordi hen påregnelig er en dårlig partner) Anonymkode: b179b...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12 timer siden #55 Del Skrevet 12 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det var noe min en av mine ex' er sa.. at menn er kun interessert i sex med meg. Nå virker det som om han har rett. Siste person jeg datet sa også: mange vil ha sex med deg. Og flere jeg trodde først var interessert i meg var likevel bare interessert i sexen. Jeg var lei av denne typen oppmerksomhet allerede lenge siden. Jeg er ei nerdete jente jeg har interesser, jeg er et menneske med følelser. Er det bare tiden, eller hvorfor vil de bare ha meg for sex? 😭 Anonymkode: 05052...669 Orker ikke å bla meg gjennom hele tråden, men det brutale svaret er at du kan ikke stole på noen som du ikke kjenner. Omsorg, tillit og kjærlighet kommer med tiden. Det finnes mennesker der ute som vil såre deg, lure deg, være slem og utnytte deg. Det er bare sånn det er, og man kan ikke gå naivt og blindt inn i en relasjon, der du ikke kjenner en person og tenke at han "liker meg for meg og det er derfor han vil knulle meg". Om du har tidlig sex, så ja, da er det et valg du har tatt, men da må du også innfinne deg med det faktum at "dersom dette var alt som han ønsket, så er det greit". Endret 12 timer siden av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #56 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At dating-markedet er kynisk er ikke uforenlig med at man kan utvikle kjærlighet. Om du velger å stå over så er selvsagt det fritt valg. Om du som meg ønsker/ønsket å oppleve kjærlighet så er verden som den er. Anonymkode: 0da08...510 Selvfølgelig ønsker jeg å oppleve kjærlighet. Hvem gjør ikke det? Jeg bare kaster meg ikke på en datingkultur. Orker det simpelthen ikke. Min tid er mer verdt enn som så. Om jeg først skal på en date, så må jeg være veldig trygg på han, og at jeg vet med sikkerhet, at han ikke er en av de som prøver å presse meg til noe jeg ikke har lyst til. Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #57 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ønsker jeg å oppleve kjærlighet. Hvem gjør ikke det? Jeg bare kaster meg ikke på en datingkultur. Orker det simpelthen ikke. Min tid er mer verdt enn som så. Om jeg først skal på en date, så må jeg være veldig trygg på han, og at jeg vet med sikkerhet, at han ikke er en av de som prøver å presse meg til noe jeg ikke har lyst til. Anonymkode: 5074a...c6a Hvem du velger å gå på date med må du selvsagt velge selv. At den du går på date med gjør det av egen-interesse tror jeg ikke du kommer bort fra uansett. Anonymkode: 0da08...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #58 Del Skrevet 12 timer siden Blått skrev (6 minutter siden): Om du har tidlig sex, så ja, da er det et valg du har tatt, men da må du også innfinne deg med det faktum at "dersom dette var alt som han ønsket, så er det greit". Det gjelder forøvrig også sen sex. Man _vet_ aldri. Dating byr på skuffelser. Men det gjør også parforhold. Livet er ikke alltid enkelt. For menn eller kvinner. Anonymkode: 0da08...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 12 timer siden #59 Del Skrevet 12 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det gjelder forøvrig også sen sex. Man _vet_ aldri. Dating byr på skuffelser. Men det gjør også parforhold. Livet er ikke alltid enkelt. For menn eller kvinner. Anonymkode: 0da08...510 Absolutt, men når du kjenner en person så vet du, som oftest, hvor du har dem og hva de føler om deg. Du vet ikke hva den personen, på den første daten, vil mene, føle, tenke om deg dagen derpå. Det er litt sånn som med vennskap. Du betror ikke dine dypeste hemmeligheter til en du møter for første gang, fordi at du vet ikke hvor du har den personen, men en bestevennen KAN velge å stikke deg i ryggen. Det skjer at gode venner kan gjøre en u-sving og bli forferdelige. Endret 12 timer siden av Blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #60 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvem du velger å gå på date med må du selvsagt velge selv. At den du går på date med gjør det av egen-interesse tror jeg ikke du kommer bort fra uansett. Anonymkode: 0da08...510 Det er forskjell på egen-interesse og emosjonell overkjøring.... Interesse viser jeg på min måte. Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå