AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #21 Del Skrevet 14 timer siden Phitta Phjong skrev (3 minutter siden): Jeg synes du skal omfavne det. Jeg nyter bare godt av at menn ønsker å ha sex med meg. Enkelt, forutsigbart og ukomplisert. Ta det for det det er. Man skal knulle mange frosk før man finner prinsen. Plutselig er det en av de som vil noe mer Man trenger ikke å knulle mange frosker før man finner prinsen 🤦 Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 14 timer siden #22 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man trenger ikke å knulle mange frosker før man finner prinsen 🤦 Anonymkode: 5074a...c6a Nei, men det er jo den mest spennende veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden Phitta Phjong skrev (Akkurat nå): Nei, men det er jo den mest spennende veien. Ikke enig med deg her... Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 14 timer siden #24 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det var noe min en av mine ex' er sa.. at menn er kun interessert i sex med meg. Nå virker det som om han har rett. Siste person jeg datet sa også: mange vil ha sex med deg. Og flere jeg trodde først var interessert i meg var likevel bare interessert i sexen. Jeg var lei av denne typen oppmerksomhet allerede lenge siden. Jeg er ei nerdete jente jeg har interesser, jeg er et menneske med følelser. Er det bare tiden, eller hvorfor vil de bare ha meg for sex? 😭 Anonymkode: 05052...669 Kroppen din er nok mer spennende enn personligheten din. Ta det som et kompliment på kroppen din i stedet for å tenkte dumme tenker om det. Jeg opplever det samme selv hele tida. Jeg nyter av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #25 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Begge kjønn styrer jo dette sammen, ellers er det voldtekt! Hvem styrer det når det er kjærlighet da? Anonymkode: 5074a...c6a Det han hun mener er vel at kvinner er portvokter på veien mot sex, mens menn er portvokter på veien mot en relasjon. Det har ingenting med voldtekt å gjøre, men tilbud og etterspørsel. Anonymkode: 0da08...510 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #26 Del Skrevet 14 timer siden Når menn i mange kulturer gir en diamantring til sin kjære... Eller når det er forventet at menn betaler middag. Er det egentlig en sosial kontrakt hvor mannen viser sin dedikasjon (jeg bruker mye penger på deg. Dermed viser jeg at jeg satser på deg. Derfor kan du ha sex med meg/vi kan begynne en relasjon hvor du er mer trygg på at du ikke bare er en av mange for meg)? Anonymkode: 0da08...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #27 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det han hun mener er vel at kvinner er portvokter på veien mot sex, mens menn er portvokter på veien mot en relasjon. Det har ingenting med voldtekt å gjøre, men tilbud og etterspørsel. Anonymkode: 0da08...510 For en fryktelig kynisk måte å se det på. Det er jammen meg ikke rart at mange er relasjonsskadd... Kjenner jeg spyr av slik retorikk som dette her 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 5074a...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #28 Del Skrevet 14 timer siden Vel alle svar angitt her gjør at jeg har lite lyst til å kjenne menn generelt. Menn vil ligge med deg med en gang, men er så hyklerske at de ikke vil ha noe videre med deg hvis du gir de det de vil ha. Jeg skal være skeptisk til menn og sex ellers liker de meg ikke og syntes jeg ikke har verdi. 🤢 At de ikke mener jeg har verdi er i seg selv og har ikke respekt helt jævlig tanke. Jeg hater denne måten å tenke på så mye jeg tror jeg bare forblir singel. 🤢🤮 Anonymkode: 05052...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #29 Del Skrevet 14 timer siden Dessverre veldig gjenkjennelig ts. Anonymkode: f8692...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #30 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For en fryktelig kynisk måte å se det på. Det er jammen meg ikke rart at mange er relasjonsskadd... Kjenner jeg spyr av slik retorikk som dette her 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 5074a...c6a Datingmarkedet _er_ kynisk. Sånn opplevdes det i alle fall som mann. Anonymkode: 0da08...510 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #31 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel alle svar angitt her gjør at jeg har lite lyst til å kjenne menn generelt. Menn vil ligge med deg med en gang, men er så hyklerske at de ikke vil ha noe videre med deg hvis du gir de det de vil ha. Anonymkode: 05052...669 Jeg har forklart at jeg er ganske på hugget med sex, men at jeg datet damer med det som mål å finne noen. Jeg fant noen og vi har vært sammen i 20 år. Gjør det at du ikke har lyst til å kjenne menn generelt? Eller velger du heller å fokusere på de mennene som trigger deg? Anonymkode: 0da08...510 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #32 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Datingmarkedet _er_ kynisk. Sånn opplevdes det i alle fall som mann. Anonymkode: 0da08...510 Jeg skjønner jo nå hva som er grunnen til at jeg ikke dater i det hele tatt. Hadde bare følt meg uvel og utrygg. Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #33 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): For en fryktelig kynisk måte å se det på. Det er jammen meg ikke rart at mange er relasjonsskadd... Kjenner jeg spyr av slik retorikk som dette her 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 5074a...c6a Les deg opp på evolusjonspsykologi og brikkene faller på plass. Husk at hjernen vår er tusenvis av år gammel, kvinner velger fremdeles menn etter behov for "beskyttelse" selv om de ikke trenger det. Det er en grunn til at 80% av unge menn er usynlig på datingapper og at 80% av unge kvinner tror de er i et forhold fordi de blir seksuelt utnyttet av 20% av mennene. Dette gjelder selvsagt i all hovedsak unge mennesker i 20 årene. Baksiden av den moderne feminismen er et samfunn der vi gir all makt til en liten gruppe menn. Anonymkode: 324c8...438 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #34 Del Skrevet 13 timer siden Fordi du velger å ha sex med menn som kan få bedre jenter til forhold. Og du velger sannsynligvis bort de mannfolkene som du faktisk kan få til forhold. Klassisk kvinnefelle. Anonymkode: e25c2...1ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #35 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skjønner jo nå hva som er grunnen til at jeg ikke dater i det hele tatt. Hadde bare følt meg uvel og utrygg. Anonymkode: 5074a...c6a Det er kynisk fordi menn prøver å få en god deal, og fordi kvinner prøver å få en god deal. Anonymkode: 0da08...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #36 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Les deg opp på evolusjonspsykologi og brikkene faller på plass. Husk at hjernen vår er tusenvis av år gammel, kvinner velger fremdeles menn etter behov for "beskyttelse" selv om de ikke trenger det. Det er en grunn til at 80% av unge menn er usynlig på datingapper og at 80% av unge kvinner tror de er i et forhold fordi de blir seksuelt utnyttet av 20% av mennene. Dette gjelder selvsagt i all hovedsak unge mennesker i 20 årene. Baksiden av den moderne feminismen er et samfunn der vi gir all makt til en liten gruppe menn. Anonymkode: 324c8...438 Det går veldig fint. Jeg leser mye interessant forskning. Bevisstgjøring er viktig. Jeg har de brikkene jeg trenger. Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #37 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det burde være kjærlighet som styrer begge deler. Anonymkode: 8f9aa...633 Sex er grunnlaget for kjærlighet. Anonymkode: 61418...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #38 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er kynisk fordi menn prøver å få en god deal, og fordi kvinner prøver å få en god deal. Anonymkode: 0da08...510 Da tenker jeg det er bedre med no deal. Å se på kjærlighet som et forhandlingskort er det ikke mye kjærlighet i. Da er det bedre med har du lyst har du lov, om det er en felles enighet om det. Anonymkode: 5074a...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #39 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sex er grunnlaget for kjærlighet. Anonymkode: 61418...0c8 Kjærlighet er grunnlag for sex. Anonymkode: 5074a...c6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #40 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det går veldig fint. Jeg leser mye interessant forskning. Bevisstgjøring er viktig. Jeg har de brikkene jeg trenger. Anonymkode: 5074a...c6a Du er sikkert ikke i målgruppen heller (20 årene), du vet de som skal føre generasjonene videre, men leter forgjeves på datingapper. Anonymkode: 324c8...438 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå