Gå til innhold

Hvorfor er menn kun interessert i sex med meg ikke i meg som person?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Joda jeg følger med. Er bare ikke enig 😉

Anonymkode: 5074a...c6a

Handler ikke om å være enig, statistikk lyver ikke!
Spiller ingen rolle om et par tiår har sexrobotene kommet for alvor og da er det uansett slutt!

Anonymkode: 324c8...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har blitt fortalt at det finnes menn som dater i lange tider (måneder? år?) fram til sex, og så dumper?

Man kan tenke ut strategier for å vinne "spillet" til man blir blå. Men i utgangspunktet er det et spill man bare kan komme til mål i om man (før eller siden) blottlegger sin sårbarhet. Når du viser deg sårbar så kan du per def bli såret, enten du er mann eller kvinne.

Ulempen med å ha den ene eller den andre strategien er at det kan påvirke daten din. Hva om en mann er verdens beste mann, kunne ha blitt ditt livs partner, men opplever deg som kald og kalkulert fordi du bare tenker strategi, og trekker seg ut? Hva er tapet av han ene opp mot å bli såret av de 3 som utnytter deg for sex?

Anonymkode: 0da08...510

Det er jo en kvinne sitt dilemma det. Vite når en skal "åpne seg opp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi du velger å ha sex med menn som kan få bedre jenter til forhold. Og du velger sannsynligvis bort de mannfolkene som du faktisk kan få til forhold. Klassisk kvinnefelle.

Anonymkode: e25c2...1ff

Hun velger vel bort de guttene hun ikke vil ha et forhold med. Man velger jo ikke en man ikke ønsker et forhold med, fordi man kan.

Anonymkode: 8f5aa...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dopamin kan derimot lure hjernen din. Dette er ofte årsaken til at mennesker kan forveksle sex med kjærlighet.

Kjærlighet er en følelse. Berøring og kos kan styrke det emosjonelle båndet mellom individer. 

Sex kan styrke båndet mellom partnere. 

Anonymkode: 5074a...c6a

«Kan» er ordet mange av hobbybiologene på Kvinneguiden burde lære seg.

Noen kaster ut evolusjonsbiologiske teser her som om det er oppleste sannheter gjeldende 100% av befolkningen Og at menneskelig seksualitet er en strømlinjeformet enhet uten variasjoner. De gjør det også med så stor grad av overbevisning for egne argumenter, at man skulle nesten tro de visste hva de snakket om.

Mens sannheten er at menneskelig seksualitet og seksualfunksjon har så enorme individuelle variasjoner, at å kun snakke om «biologi» nærmest blir meningsløst. Disse «biologiske» forklaringsmodellene er bare en fraksjon av hele bilde. Det er bare en puslespillbrikke. Man kan ikke utelukke kulturell og samfunnsmessig påvirkning på menneskelig seksualatferd og man kan i hvert fall ikke underslå hvor sammensatt og individuell den er. 

Et annet viktig element som sjelden nevnes i disse endeløse diskusjonene er hvordan atferd opprettholdes, økes eller minskes av sine betingelser. Dette gjelder all atferd, ikke bare seksualatferd.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje fordi du er en veldig seksuell kvinne? Du oser antagelig sex. Selvfølgelig uten at du skjønner dette selv og uten at det definerer deg som kvinne. Noen har den effekten på menn. Men menn plukker det opp med en gang 🙁

Anonymkode: a75c5...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 8.37):

De gidder jo ikke finne ut om jeg har det en gang. Eller om jeg er typen deres. 

Anonymkode: 05052...669

Men hva stopper deg og andre i din situasjon fra å bli kjent med dem først?

Anonymkode: 75195...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Phitta Phjong skrev (På 23.2.2025 den 9.30):

Jeg synes du skal omfavne det. Jeg nyter bare godt av at menn ønsker å ha sex med meg. Enkelt, forutsigbart og ukomplisert. Ta det for det det er. 
Man skal knulle mange frosk før man finner prinsen. Plutselig er det en av de som vil noe mer

Ingen prinser vil ha dama som har ligget med halve kongeriket vettu - det er bare narren som vil henge med dem. 

Anonymkode: 812ab...1e4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 11.55):

Handler ikke om å være enig, statistikk lyver ikke!
Spiller ingen rolle om et par tiår har sexrobotene kommet for alvor og da er det uansett slutt!

Sexrobot - charming…

Hva skal man med det? 

Anonymkode: eb3c3...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen prinser vil ha dama som har ligget med halve kongeriket vettu - det er bare narren som vil henge med dem. 

Anonymkode: 812ab...1e4

Har aldri opplevd at menn bryr seg om det. Ekte menn ser på det som erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sicario skrev (På 23.2.2025 den 13.35):

«Kan» er ordet mange av hobbybiologene på Kvinneguiden burde lære seg.

Noen kaster ut evolusjonsbiologiske teser her som om det er oppleste sannheter gjeldende 100% av befolkningen Og at menneskelig seksualitet er en strømlinjeformet enhet uten variasjoner. De gjør det også med så stor grad av overbevisning for egne argumenter, at man skulle nesten tro de visste hva de snakket om.

Mens sannheten er at menneskelig seksualitet og seksualfunksjon har så enorme individuelle variasjoner, at å kun snakke om «biologi» nærmest blir meningsløst. Disse «biologiske» forklaringsmodellene er bare en fraksjon av hele bilde. Det er bare en puslespillbrikke.

Selvinnsikten er vel på minussiden når du først langer ut mot brukere for å ha overdreven tillit til egen biologisk forståelse.. for i neste avsnitt fortelle oss «sannheten» om biologi.

Er du bare en posør uten innhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phitta Phjong skrev (15 timer siden):

Har aldri opplevd at menn bryr seg om det. Ekte menn ser på det som erfaring. 

Er «ekte menn» noe annet enn «de mennene jeg liker»? For meg fortoner begrepet seg som et makt-retorisk spill hvor man prøver å konstruere at «enten er du enig med meg. Eller så er du ikke ekte mann».

Tilfredsstiller du mange menns definisjon av en «ekte kvinne»?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvinnsikten er vel på minussiden når du først langer ut mot brukere for å ha overdreven tillit til egen biologisk forståelse.. for i neste avsnitt fortelle oss «sannheten» om biologi.

Er du bare en posør uten innhold?

Jeg har ikke skrevet en, eneste «sannhet» om biologi.

Å fastslå det faktum at menneskelig seksualatferd handler om langt mer en biologi, er ikke å skrive «sannheter» om biologi. Det har heller ingen ting med selvinnsikt å gjøre. 
Du gir ingen mening. Du har null bidrag utover ren trolling. «Bidraget» ditt i tråden blir latterlig absurd.

Du spør om jeg er en «posør uten innhold»?. Det spør du om i mens du sitter i glasshuset ditt og kaster kampestein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 17.52):

Det var noe min en av mine ex' er sa.. at menn er kun interessert i sex med meg. 

Nå virker det som om han har rett. Siste person jeg datet sa også: mange vil ha sex med deg. 

Og flere jeg trodde først var interessert i meg var likevel bare interessert i sexen. 

Jeg var lei av denne typen oppmerksomhet allerede lenge siden. Jeg er ei nerdete jente jeg har interesser, jeg er et menneske med følelser. 

Er det bare tiden, eller hvorfor vil de bare ha meg for sex? 😭

Anonymkode: 05052...669

Vet ikke om noen har allerede sagt det her, dette er ganske lang tråd og jeg har ikke tid til å lese alt. Men til å svare på spørsmålet ditt om du er kun brukenes for sex. Det første som kommer opp i hodet mitt er å du må ha elendig personlighet eller andre utfordringer?

Anonymkode: 80d4e...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Sexrobot - charming…

Hva skal man med det? 

Anonymkode: eb3c3...7d4

For alle ensomme og single menn som ikke lykkes på apper, vil de over tid erstatte kvinnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sicario skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke skrevet en, eneste «sannhet» om biologi.

Å fastslå det faktum at menneskelig seksualatferd handler om langt mer en biologi, er ikke å skrive «sannheter» om biologi.

Jo det er faktisk det selv om du savnet evnen til å forstå det.

Sitat

Det har heller ingen ting med selvinnsikt å gjøre. 
Du gir ingen mening. Du har null bidrag utover ren trolling. «Bidraget» ditt i tråden blir latterlig absurd.

Du spør om jeg er en «posør uten innhold»?. Det spør du om i mens du sitter i glasshuset ditt og kaster kampestein.

Jeg konstaterer at du er en posør som krever av andre det du ikke er villig til å kreve av deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jo det er faktisk det selv om du savnet evnen til å forstå det.

Jeg konstaterer at du er en posør som krever av andre det du ikke er villig til å kreve av deg selv.

Rette rompa som feis😂

Din «argumentasjon» er fullstendig uten innhold. Kun anklager uten substans. 
Du har null bidrag utover absurde påstander.

Jeg har ikke en, eneste påstand om biologi. Å fastslå at noe handler om mer en biologi, er ikke å påstå noe om biologi. Din dissonans er slående. 

Om du er uenig i at seksuell atferd handler om mer en biologi, så får du heller argumentere for at seksuell atferd er 100% biologi, siden du åpenbart er KG-mester i biologi. Eneste du driver med er feilaktige påstander og at de som ikke skjønner absurditeten din «savner evnene til å forstå den».

Elsker den type argumentasjon. «Jeg skjønner ikke hva du snakker om, men du tar feil. Du er bare for dum til å skjønne det» 😂

Jeg har ikke krevd noen verdens ting av andre, jeg ikke er villig til å kreve av meg selv. Du argumenterer som et lite barn, med irrelevante påstander med null konkretisering. Du argumenterer på samme måte som 12 åringen min gjør når hun ikke får viljen sin.

Påstand: «røde biler er ikke blå»

Din argumentasjon: «jo det er de. Du må slutte å påstå at røde biler er grønne. Dette Skjønner du ikke. Du bare poserer og tror du kan noe om biler»

Særlig kognitivt velfungerende er du ikke. Men du er ganske morsom, selv om det sikkert er ufrivillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For alle ensomme og single menn som ikke lykkes på apper, vil de over tid erstatte kvinnen.

Selvfølgelig vil de ikke det. Sex/kjæreste-roboter vil være et stigma uansett hvor vanlig det blir i fremtiden. Og menn(esker) vil nok alltid ønske og lengte etter å bli begjært og elsket av noen som ikke er programmert til å gjøre det. 

Anonymkode: 38684...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi du kun velger ut menn som er for bra for deg. 

Anonymkode: e25c2...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
sicario skrev (3 timer siden):

Rette rompa som feis😂

Påstanden din er altså at jeg har gjort det samme som deg, og derfor er det rett at du gjør det? Hvor har jeg gjort dette?

Sitat

Jeg har ikke en, eneste påstand om biologi. Å fastslå at noe handler om mer en biologi, er ikke å påstå noe om biologi.

Å påstå at et fenomen ikke dekkes av biologi er selvsagt en påstand om biologi. Er du et barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å påstå at et fenomen ikke dekkes av biologi er selvsagt en påstand om biologi. Er du et barn?

Denne diskusjonen er åpenbart over din fatteevne og kaprer en hel tråd som var interessant frem til du hopper inn med løgn, trolling, absurditeter og påstander utelukkende du skjønner noe av i din noe lavt kognitivt fungerende hjerne.

Seksuell atferd reguleres av mer en biologi. Det er ikke noe jeg orker å «diskutere» videre med biologiposører som deg. 
Du får fortsette å røre med disse absurde påstandene og «argumentasjonen» din. 

Mest av alt forslår jeg at du starter en egen tråd hvor du kan skrive at «seksuell atferd er 100% biologisk styrt». Så kan du fabulere så mye du vil der. Du finner sikkert en og annen biologiposør til som vil være enig med deg om premisset ditt om at samfunn, kultur, lover, etikk og springende individuelle preferanser av ikke biologisk karakter, ikke har påvirkning på seksuell atferd.
Så kan de voksne fortsette en normal diskusjon her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...