Gå til innhold

Hvorfor er menn kun interessert i sex med meg ikke i meg som person?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det var noe min en av mine ex' er sa.. at menn er kun interessert i sex med meg. 

Nå virker det som om han har rett. Siste person jeg datet sa også: mange vil ha sex med deg. 

Og flere jeg trodde først var interessert i meg var likevel bare interessert i sexen. 

Jeg var lei av denne typen oppmerksomhet allerede lenge siden. Jeg er ei nerdete jente jeg har interesser, jeg er et menneske med følelser. 

Er det bare tiden, eller hvorfor vil de bare ha meg for sex? 😭

Anonymkode: 05052...669

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Menn vil generelt ha sex, uavhengig av om de vil noe mer. Hvordan blir du kjent med de da? Hva gjør dere sammen før sex? Hvilke gutter går du for?

Anonymkode: 0da08...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS. Det høres ut som du bør ta pause fra sex en stund! Få litt avstand fra disse mennene.
Herregud, hvis du dater en som sier at "mange vil ha sex med deg", var dette på en swingers samling?
Ingen sier sånn på en restaurant eller cafè?

Anonymkode: 324c8...438

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn flest i et nøtteskall. De lager seg et bilde av deg oppi hodet sitt av hvem du er helt til de får pult seg ferdig, da er du dessverre ikke spennende lenger og de begynner å innse at fantasien deg og personen deg er to forskjellige ting. Lærte dette den harde måten for noen år siden. Du må slutte å ligge med menn tidlig i relasjonen, og være sikker på at dere faktisk liker hverandre uten sexen før du tar det steget. 

Anonymkode: 1dc8f...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner holder igjen på sex og (bl.a.) derfor er menn veldig på hugget med sex. Jeg er på hugget med sex. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert i noe mer.

Anonymkode: 0da08...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Menn flest i et nøtteskall. De lager seg et bilde av deg oppi hodet sitt av hvem du er helt til de får pult seg ferdig, da er du dessverre ikke spennende lenger og de begynner å innse at fantasien deg og personen deg er to forskjellige ting. Lærte dette den harde måten for noen år siden. Du må slutte å ligge med menn tidlig i relasjonen, og være sikker på at dere faktisk liker hverandre uten sexen før du tar det steget. 

Anonymkode: 1dc8f...a23

Det skal gå fint. Har fått tilnærmet null sexlyst av disse opplevelsene. ☺️😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det var noe min en av mine ex' er sa.. at menn er kun interessert i sex med meg. 

Nå virker det som om han har rett. Siste person jeg datet sa også: mange vil ha sex med deg. 

Og flere jeg trodde først var interessert i meg var likevel bare interessert i sexen. 

Jeg var lei av denne typen oppmerksomhet allerede lenge siden. Jeg er ei nerdete jente jeg har interesser, jeg er et menneske med følelser. 

hei akkurat på samme måte føler jeg det. Jeg er eldre enn deg. Men og så lei av å være bra nok til sex, man føler seg totalt verdiløs ovenfor menn. Gjør meg trist og litt deprimert innimellom kjenner jeg. 

Anonymkode: 26605...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik er dating.

Jeg har hatt lyst på kone siden jeg var 13, men alle kvinner vil jo bare ha kuk, status og penger. Ga opp dating for 15 år siden og det er det beste jeg har gjort, sex uten noe mer er bare ødeleggende for min mentale helse.

Anonymkode: e1013...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår deg så godt, jeg er jo relativt gammel nå, midt på 40 og har blitt singel etter 25 års samboerskap. Egentlig er jeg mest interessert i vennskap, men det er umulig for alle vil ha sex og ingen mer interesse når det ikke blir aktuelt i hvert fall med en gang… jeg er virkelig verdens beste venn mot dem og føler meg mer og mer verdiløs for at den eneste verdien de ser i meg er sex…. Og jada kan skaffe dame venner i stedet, men de gjør og snakker om så drit kjedelige ting, jeg har mest «maskuline» hobbyer og interesser…..

Anonymkode: 66da1...2a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om du ser bra ut og har fin kropp, men har lite å bidra med av ut av munnen din av fornuft, er det naturlig at dem kun vil ha sex.

Anonymkode: 64b6c...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En mann sa til meg at jeg bør være glad at menn vil ha sex med meg for det betyr bare at jeg er tiltrekkende, mange damer for ikke det engang sa han 😳 menn as the audacity. 

Anonymkode: 3aa15...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...