Sarakk Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden (endret) Hei! Jeg og mannen min beredskapshjem for 3 barn i nær familie. Jeg er frikjøpt fra jobb da de må kjøres ganske langt til barnehage osv. Vi har hatt dem i litt over 1 uke og har ikke rukket å tenke på om vi får noe matpenger og div for barna? Skal muligens ha dem i 1-2 mnd. Vi har ikke fått noe foreløpig så ble bare nysgjerrig, er liksom ikke det første man spør og hver gang jeg har vært i kontakt med BV har jeg glemt å spør. Endret 10 timer siden av Sarakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Du har krav på utgiftdekning. Snakk med kontakten din i Bvtj. Anonymkode: d89cb...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Utgifsdekning tilsvarende det fosterhjem får, kilometersats for transport. Det er det vanlige i hvert fall. Bør også be om etableringsutgifter i tilfeller der barna kommer uten klær/utstyr eller det må skaffes bilseter, babyseng etc. Anonymkode: e7045...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå