AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Del Skrevet 20 timer siden Jeg har gjentagende drøm om en mann. Dette er så rart. Han var en lærer jeg hadde på voksenopplæring , da var jeg i begynnelsen av 40 årene. Saken er den at han er homofil. Jeg er hetrofil dame. Disse drømmene går igjen år etter år. I drømmen har vi ikke samleie, men det er like før hver gang. Dette syns jeg er rart, da jeg vet han er homofil, og har også sett partneren. Men en ting er rart. Da jeg var elev fikk jeg mye oppmerksomhet fra han. Han sa også at jeg fortsatt var pen. Hvorfor holder disse drømmene fortsatt på etter så lang tid? Og det er alltid en sexuell betydning i drømmen. Anonymkode: 65f89...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Han gjorde vel dypt og varig inntrykk på deg. Kanskje har ideen om han og fantasiene om han gjort han til et slags symbol om det uoppnåelige? Ikke vet jeg, men det er litt gøy å være hobbypsykolog. Hva tenker du? Er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har gjentagende drøm om en mann. Dette er så rart. Han var en lærer jeg hadde på voksenopplæring , da var jeg i begynnelsen av 40 årene. Saken er den at han er homofil. Jeg er hetrofil dame. Disse drømmene går igjen år etter år. I drømmen har vi ikke samleie, men det er like før hver gang. Dette syns jeg er rart, da jeg vet han er homofil, og har også sett partneren. Men en ting er rart. Da jeg var elev fikk jeg mye oppmerksomhet fra han. Han sa også at jeg fortsatt var pen. Hvorfor holder disse drømmene fortsatt på etter så lang tid? Og det er alltid en sexuell betydning i drømmen. Anonymkode: 65f89...942 Iflg legningene dere har, tror jeg sjansene henger i en tynn tråd.. Men dine tanker trenger ikke å bry seg om legning, så jeg tror dine drømmene dine kommer fordi han er en mann. Som heterofil kvinne har du tiltrekning til menn, uavhengig legning. Han sa også at jeg "fortsatt var pen" .. Merkelig melding🤔 det er jo ikke noe jeg sier til kvinner, selv om de nærmer seg 70 år🥰 Det å si pen til en eldrende dame, gjør henne tryggere, yngre og føles positivt og veldig behagelig. Hos enkelte kan det krible i tankene, magen og i underlivet.. tankene svirrer innom sex, men ikke alltid. For mange betyr kjærlighet og føle seg elsket, mere enn sex.. Så jeg tror du rett og slett ble sjarmert av mannen, han var sikkert både kjekk og snill.. Da tviholder man på drømmene sine, fordi det er deilig å tenke på🥰 Ikke at jeg tror du er en eldrende dame altså, men måten "fortsatt var pen" fikk meg til å forundre🤭 Endret 8 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå