Isambard Skrevet 6. april #61 Del Skrevet 6. april Jeg ville sondert terrenget og hatt en slags plan, men ikke ordnet med boligen. Jeg synes det er litt mye å gjøre bak ryggen til partneren uten å snakke om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 6. april #62 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 3.4.2025 den 20.46): Så du bryr deg ikke om de som er en del av partnerdrapsstatistikken? Det var 24 drap i Norge fjor! Om ikke politiet advarer folk jevnlig om dette så SKAL JEG GJØRE DET Anonymkode: b99d5...341 Om noe så er det et argument for å gjøre bruddet på en rydding måte. 24 drap i året betyr at sannsynligheten er forsvinnende liten. Særlig hvis det ikke er noen historie med vold. Hvis man er psykopat og bruker falske anmeldelser til å kaste ut mannen så øker nok sannsynligheten for å bli drept betraktelig. Det kan få selv normale menn til å klikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #63 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 8.51): Her leser du inn noe som slett ikke stemmer. Tanken min er at det kan bli ubehagelig å bo sammen, spesielt for barna, og det å ha en friplass å kunne reise til med en gang kunne vært godt for alle parter. Å blande inn politiet er en enorm overdrivelse. ts Anonymkode: 47403...859 Dersom det å bo sammen blir ubehagelig, er saken løst hvis mannen utestenges. Da har dere jo straks en friplass på et kjent sted. Det at du ikke vil blande inn politiet, viser hvilket urimelig hensyn kvinner gjerne tar selv mot vanskjøttende menn, ofte også overgripere. Let etter en begrunnelse for anmeldelse, og du finner garantert en god grunn til å blande inn politiet! Anonymkode: 1f49c...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odine Skrevet 7. april #64 Del Skrevet 7. april Homer76 skrev (På 28.3.2025 den 9.43): Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart ti år. Samboer i de siste ni årene. Vi har innimellom hatt utfordringer, men ikke mer enn det jeg vil anse som "normalt". Hun kom en dag hjem og fortalte meg at hun ville flytte ut og fortalte meg samtidig at hun hadde kjøpt hus samme dag. Alt med bank og megler har foregått bak min rygg. Nevnte ikke en gang at hun vil flytte under denne prosessen. Jeg kan ikke fatte at jeg fortjener det på denne måten. Det slo føttene unna meg totalt. Kan for ordens skyld fortelle at jeg aldri har lagt hånd på henne, drikker 2-3 ganger i året og har aldri så mye som sett i retning av en annen dame. Det handla kanskje ikke om deg , men om henne som ikke klarte å se deg i øynene etter brudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. april #65 Del Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 16.49): Jeg ønsker å flytte med mine barn (ingen felles) men er usikker på om jeg burde ordne en bolig klar som vi kan flytte til dersom det blir veldig dårlig stemning når han får beskjed… Ikke bekymret for vold eller noe, men vet hvor kjip stemning det kan bli, og er man veldig uheldig kan det ta lang tid før man får egnet bolig klar. Anonymkode: 47403...859 Eh, hallo, ja! Dere må jo ha «the talk» før du gjør det slutt og flytter!! Synes det er veldig dårlig gjort av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april #66 Del Skrevet 7. april Ja. Anonymkode: 11536...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #67 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 4.4.2025 den 10.26): Selvfølgelig bryr jeg meg. Poenget mitt er at det mest normale er at mennesker som bor sammen uten historikk med vold/utrygghet pleier å snakke sammen face to face. Å skulle ringe sin samboer/ektefelle over mange år og si at det er slutt er unormalt, og tenker at de fleste ville opplevd en slik beskjed over tlf som forferdelig. ts Anonymkode: 47403...859 Så da skal du oppføre deg " normalt"- skal det trumfe over din egen sikkerhet? Så dumt!!!! Anonymkode: b99d5...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #68 Del Skrevet 9. april Grüner skrev (På 7.4.2025 den 20.12): Eh, hallo, ja! Dere må jo ha «the talk» før du gjør det slutt og flytter!! Synes det er veldig dårlig gjort av deg! Nei man skal ikke ta praten i samme rom som en snart ex!!! Folk kan KLIKKE når noen gjør det slutt!! Anonymkode: b99d5...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #69 Del Skrevet 9. april Isambard skrev (På 6.4.2025 den 10.43): Om noe så er det et argument for å gjøre bruddet på en rydding måte. 24 drap i året betyr at sannsynligheten er forsvinnende liten. Særlig hvis det ikke er noen historie med vold. Hvis man er psykopat og bruker falske anmeldelser til å kaste ut mannen så øker nok sannsynligheten for å bli drept betraktelig. Det kan få selv normale menn til å klikke. 24 drap er 24 FOR MYE!! HVA FEILER DEG?? Anonymkode: b99d5...341 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 9. april #70 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): 24 drap er 24 FOR MYE!! HVA FEILER DEG?? Anonymkode: b99d5...341 Jeg har like stor sjanse til å bli drept som det en kvinne har. Etter din logikk burde jeg også vært livredd for alle menn. Kanskje alle kvinner også siden all risiko over null per def er "for høy". Jeg gidder ikke kaste bort livet på å være redd for folk som ikke er voldelige. Det å stole på dem er en risiko jeg er villig til å ta. Det er tross alt 1000 x mer sannsynlig å dø av livsstilssykdom. Jeg tror uansett ikke risikoen er lavere ved å gjøre det slutt på en stygg måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå