Gå til innhold

Eksen er sjalu, selv om det var han som ville skilles

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han ville gå, vi har vært separert i et år nå, han har gått videre og har "ny" kjæreste (elskerinnen). Bruddet har vært konfliktfylt, og vi er ikke venner. Han har ikke vært snill med meg. Jeg har også begynt å bevege meg videre nå, og det virker som eksen blir sjalu av det? Prøver å finne ut hvem jeg treffer, og stalker meg på sosiale medier. Hvorfor, når han ikke vil ha meg?

Anonymkode: 581fb...824

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han ville gå, vi har vært separert i et år nå, han har gått videre og har "ny" kjæreste (elskerinnen). Bruddet har vært konfliktfylt, og vi er ikke venner. Han har ikke vært snill med meg. Jeg har også begynt å bevege meg videre nå, og det virker som eksen blir sjalu av det? Prøver å finne ut hvem jeg treffer, og stalker meg på sosiale medier. Hvorfor, når han ikke vil ha meg?

Behov for å kontrollere deg. Ingenting annet. 

• Liker 3
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke helt prosessert bruddet, selv om han ville ut. Så det henger igjen noen rest-følelser der som gjør at han føler sjalusi kanskje. Det er ikke slik at han har bare døde følelser for deg den dagen han varsler brudd, selv om han vil gå en annen vei. Brudd er vanskelig for begge parter, og tar tid.

Anonymkode: 3e72e...a1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig for verken kvinner eller menn.

Anonymkode: 3f695...57e

• Liker 2
Skrevet

Veldig vanlig, dessverre. Du sårer egoet deres ved å gå videre. Han har på en måte ikke skjønt situasjonen ordentlig. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha i pose og sekk. Han vil ha noe nytt og spennende, og så trenger han å booste egoet sitt ved at du er singel resten av livet og lengter tilbake til han fordi han er så fantastisk

Anonymkode: d0e2c...858

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kontrollbehov. Du går videre uten han betyr at han ikke har videre kontroll på deg og ditt og det liker han ikke.

Anonymkode: a7882...faf

• Nyttig 2
Skrevet

Det er sånn usunne følelser kan slå ut. Bare å ignorere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet man om noen har stalket deg på soMe?

Anonymkode: 157f2...ecb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sladre til nydama, så stopper det. Ingen damer orker en mann som har en hangup på eksen.

Anonymkode: 3dd1e...031

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvordan vet man om noen har stalket deg på soMe?

Anonymkode: 157f2...ecb

Fått vite det av andre. At han har spurt om å få se hva jeg legger ut når jeg har vært noe sted eller gjort noe spesielt.  F.eks fått vite at jeg skal på hyttetur og prøver å finne ut hvem jeg reiser med. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som også er sjalu på eksen sin , selv om det var hun som gikk . Snakker mye dritt om det nye forholdet hans og at han fikk et barn til var ihvertfall helt krise . Ikke snakk om å være glad på hennes barns vegne som har fått et søsken. 

Anonymkode: 066a0...8bc

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...