Gå til innhold

Utdrikningslag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei alle sammen!
Skal arrangere utdrikningslag for ei venninne i juni i Stavanger og vil gjerne få deres tips til leker, tips og triks for å gjøre dagen så fin og morsom som mulig for bruden. Hvis noen selv har arrangert eller vært på utdrikningslag i Stavanger og kan anbefale lokale aktiviteter er det også gull Tusen takk på forhånd 🤗

Anonymkode: 4ffcf...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjør det bruden liker :) 

Anonymkode: 854a5...16a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke i stavanger, og utdrikningslaget jeg arrangerte var litt fattig så vi måtte gjøre litt fornuftige økonomiske valg.

Vi spiste en god frokost hos meg hvor laget bidro og vi lot brudgommen sove uttpå. Så hadde vi et rebusløp med en gåte som ledet til et kjent historisk sted(brudgommen jeg arrangerte for var glad i historie), og på hvert sted et mini-foredrag på 10 min fra hver av oss som vi laget selv. Han fikk også en premie for hvert sted som var noe han måtte kle på seg(parykk, tøfler, briller ++). Som regel ikke fan av utdritningslag, men han har den perfekte typen humor for dette så det ble det likevel. Og det var jo åpenbart hva vi holdte på med for vi andre hadde sånne team groom-banner på oss. 

Pass på å legge inn både aktivitet og hvile, man skal jo holde koken hele dagen. Ta hensyn til om folk har f.eks. astma, problemer med knær, må ha glutenfritt, økonomi, osv. Legg også inn dopauser! Jeg la tilogmed inn en powernap fordi vi alle var +/- 40 :fnise: 

Vi hadde picnic lunsj i parken for å spare penger der også, og la inn picniclunsj i parken. Vi var også på lazertag, det var kjempegøy! Og i jazzuzi for avslapning og champange:)

Så bestilte vi middag hjem til meg, festa og var på byen.

Jeg hadde også to leker på lur sånn i tilfelle det ble dødtid, og disse kan tilpasses også.

En løgn og to sannheter

Jeg har pult en lærer

Jeg har sovnet i et skap på fest

Jeg har hoppet i fallskjerm

Hva er løgnen?

Hvem har....?

Slipper de verste fisene?

Kler briller best?

Har flest blonde øyeblikk?

Har mest kroppshår?

Anonymkode: bc7ed...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2025 den 9.53):

Gjør det bruden liker :) 

Anonymkode: 854a5...16a

Støtter denne, gjør noe brud dommen vil sette pris på❤️. Husk att det ska være brud dommen sin dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme hva du finner på, ikke fall for den lamme fristelsen å arrangere ting som skal drite ut bruden mest mulig. Som å stå med skilt på gata og kysse vilt fremmede menn mot betaling, så mange som mulig (har sett dette på Karl Johans gate, stakkars utkledde og utspjåkede brud med grisete sminke).

Snakk med bruden, hør hva hun liker og hva hun har lyst til, så blir dette noe hun kan se tilbake på med glede og ha det koselig under laget.

Anonymkode: 2e491...977

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...