AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Kjæresten reagerer fort og kan bli sur. På meg, spesielt på foreldrene sine og noen andre venner. Synes han har blitt bedre ovenfor meg etter jeg har sagt i fra at jeg blir lei meg. Her om dagen var vi med noen venner av han og jeg skulle bruke en pumpe. Den lagde en lyd så jeg trodde den var på, men jeg hadde ikke en gang satt i kontakten. Ja, teit feil, men hvem som helst kan gjøre en tullete feil. Men han ble sur og skikkelig kald ovenfor meg mens vennen hans så det. Og litt sånn spydig. Jeg så at hun la merke til det på reaksjonen hans. Kan jeg si til han at han ikke skal bli sur og kald slik ovenfor andre selvom jeg selv gjorde en teit feil? Ikke som om noe veldig galt eller alvorlig skjedde pga min feil. Anonymkode: e7261...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden Vær glad han viser den dårlige siden foran andre også så du ikke blir fanga i ett forhold hvor ingen tror på deg når du forteller hvordan han egentlig er Anonymkode: f4719...522 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Det at du lurer på om du kan si ifra til han, burde si sitt… Anonymkode: 0a4fb...85a 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjæresten reagerer fort og kan bli sur. På meg, spesielt på foreldrene sine og noen andre venner. Synes han har blitt bedre ovenfor meg etter jeg har sagt i fra at jeg blir lei meg. Her om dagen var vi med noen venner av han og jeg skulle bruke en pumpe. Den lagde en lyd så jeg trodde den var på, men jeg hadde ikke en gang satt i kontakten. Ja, teit feil, men hvem som helst kan gjøre en tullete feil. Men han ble sur og skikkelig kald ovenfor meg mens vennen hans så det. Og litt sånn spydig. Jeg så at hun la merke til det på reaksjonen hans. Kan jeg si til han at han ikke skal bli sur og kald slik ovenfor andre selvom jeg selv gjorde en teit feil? Ikke som om noe veldig galt eller alvorlig skjedde pga min feil. Anonymkode: e7261...d58 Det er ekstremt unormalt å blir sur på noen for en feil som man kan le av. Alle andre hadde ledd og sagt at det hjelper å sette inn stikkontakten. Må være noe seriøst glat med denne fyren. Hadde bedt han om å ta noen seriøse terapi-timer. Hadde ikke fått barn med han heller før han hadde lært seg sinnemestring Anonymkode: 44eb5...6d3 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Klart du kan og bør si det. Vit samtidig at det er han som taper på den oppførselen der. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er ekstremt unormalt å blir sur på noen for en feil som man kan le av. Alle andre hadde ledd og sagt at det hjelper å sette inn stikkontakten. Må være noe seriøst glat med denne fyren. Hadde bedt han om å ta noen seriøse terapi-timer. Hadde ikke fått barn med han heller før han hadde lært seg sinnemestring Anonymkode: 44eb5...6d3 ja, tenkte selv hvorfor kunne han ikke bare le av det? Og stemningen hadde vært en helt annen. For om han hadde gjort det hadde jeg aldri blitt sur på den måten. Anonymkode: e7261...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Del Skrevet 17 timer siden Du kan si akkurat det du vil. At du spør om tillatelse gjør meg bekymret, det er et dårlig tegn. Det viser at du kanskje ikke helt vet å sette grenser for deg selv. At du har problemer med å si ifra. Han skal ikke snakke til deg eller andre surt på denne måten overhodet. Har ingenting å si hvor teit feilen var. Teite feil ler man jo av i såfall, eller man trekker på skuldrene og sier, nei så teit, jeg glemte å ta i kontakten. Tenk når dere får barn og han snakker til barna på denne måten. Jeg LOVER deg at det vil skje. Du ser nå hvordan han er. Spesielt du med din underdanige væremåte må finne deg en god og fin sjel som tar hensyn. (Men det må vi alle altså). Men du vil vanskelig klare å bryte ut av dårlige underdanige mønstre (som du virker å ha) med en fyr som dette. Han har ingen rett til å bli kald eller sint for så tullete ting. Skulle tro du med vilje hadde drept katten eller noe. Dette er tull. Ikke finn deg i det. Og jeg ville ikke satset på denne fyren. Var sammen med en sånn fyr selv og livet blir så mye bedre uten. Anonymkode: 8aa7e...090 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Slike menn dumper man og tar dem aldri tilbake! Å være med en slik mann ødelegger deg, Ts! Du kan ikke endre ham, så du bør gå før du blir helt ødelagt! ❤️ Anonymkode: ebf9d...b14 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Du vil med andre ord kontrollere følelsene han har? Greit å gi beskjed om hvordan du føler når du han reagerer slik, men han må få sjansje til å kontrollere sine egne følelser overfor deg. Terapi kan være til hjelp. Anonymkode: e0516...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Det er en personlighetstype jeg aldri hadde giddet bli sammen med. Tenk deg han, om dere bor sammen. Og han blir syk, sliten, dritt på jobb ect Kommer til å bli ett helvete å bo med. Kommer til å bli lett sint på egne barn og. Anonymkode: ff6df...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slike menn dumper man og tar dem aldri tilbake! Å være med en slik mann ødelegger deg, Ts! Du kan ikke endre ham, så du bør gå før du blir helt ødelagt! ❤️ Anonymkode: ebf9d...b14 Dette. Man blir engstelig og nervøs av å bo med slike 😕 Anonymkode: 7ee64...e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Del Skrevet 9 timer siden Er du helt dum kvinne? Hva er det du spør om her! Wtf ikke rart damer blir drept av menn når de er så tjukke i huet sitt. Det du skal gjøre er å slutte å være så desperat elske deg selv og gå ifra han!!!!! Før det eskalerer fra sinne til slag og ja bare sinne vil gjøre stor skade på deg med tiden også, synes så sykt synd på deg som må beholde en pikk som behandler deg som dritt. Anonymkode: 4e58a...05e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Takk til alle som har svart her! Da jeg spurte om dette er noe jeg kan si i fra om til han er det jo ikke for å få «tillatelse» fra dere, men mer for å se om det er noe jeg ikke ser selv. Overreagerer jeg? Er jeg overfølsom? Men utfra svarene her er jeg jo ikke det.. skal ta det opp med han, selvom det ikke kommer frem her er han ellers utrolig snill og hjelpsom både til meg og folk rundt. Mange som liker han (til tross for det der). så jeg tenker å si ifra og se om han forbedrer seg. Som sagt har han forbedret deg om å ikke bli så sur på meg når det er bare oss. Siden han er verst mot foreldrene sine og de aldri sier i fra til han så lurer jeg jo på om det ligger noe i det. De har aldri gitt han motstand og derfor er han ikke vant til det. Anonymkode: e7261...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadaomatte Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden Du skriver at hun (vennen deres?) reagerte på oppførselen hans? Det er vel en grunn til at hun reagerer, tenker jeg. Du overreagerer ikke, du er ikke for følsom, du er helt normal❤️ Han trykker deg ned, ikke ta det opp med han igjen, du har gjort det før, det hjalp ikke. Han ser at du finner deg i det, dermed så fortsetter han. Dette kommer til å gå på psyken din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Er dette virkelig en mann du vil få barn med? Tenk hvordan han vil ødelegge dem, gjøre dem utrygge. For det kommer til å skje, når han behandler foreldre og deg på den måten. Det vil ikke endre seg. Det blir verre med årene. En dag kommer første slaget, så blir det også normalt. Anonymkode: 424b5...0bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Siden han er verst mot foreldrene sine og de aldri sier i fra til han så lurer jeg jo på om det ligger noe i det. De har aldri gitt han motstand og derfor er han ikke vant til det. Anonymkode: e7261...d58 Hvis ikke en gang foreldrene får ham til å oppføre seg bra, kan ikke du heller oppnå det, dessverre. Anonymkode: 7300f...f32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå