AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Dette er spam, ikke sant? Jeg har ikke autopass en gang... Anonymkode: 2875b...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er spam, ikke sant? Jeg har ikke autopass en gang... Anonymkode: 2875b...173 Det er ikke spam men scam, jeg tror 70-80% av norges befolkning bruker ordet feil, scam betyr svindel, spam er hvis du drukner i reklame, og reklame er ikke ulovlig. Anonymkode: 7bedd...f58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Del Skrevet 20 timer siden Se på avsenderen. Hva tror du? Anonymkode: b3e27...c08 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Har fått mange slike..Og har ikke bil lenger! Bare å slette. Anonymkode: d1cee...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Blokker avsender og slett mailen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19 timer siden #6 Del Skrevet 19 timer siden Nei, det er scam, ikke spam. Eller kanskje scam spam? Uansett, de er ute etter pengene dine. Prøver å få deg til å taste inn kortinformasjonen din og slike ting, så de kan tappe penger fra deg. Jeg har fått mange av akkurat den typen, noe som jo er helt latterlig all den tid jeg aldri har eid eller kjørt en bil. Men de treffer jo stort sett på folk som gjør det, med disse epostene, og en og annen stresset eller glemsk stakkar går på det og taster inn det de ber om... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå