Helene Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Dere som har kjæledyr vet at hvert enkelt dyr har sin personlighet. Jeg har reflektert litt over denne pusen. Konklusjonen er at det er som å ha et lite barn i huset 😸. Må følge med når hun kommer inn, med død eller levende dyr i kjeften. Hun bruker oftest kattedo inne, ja det er vinter. Når hun da er ferdig på do, setter hun seg ved siden av doen og mjauer høylytt. Da ønsker hun at jeg skal komme å tømme doen. Bruker klumpsand, kattespade og hundeposer. Og hun gir seg ikke. I tillegg kan hun klokken. 7.30 er det på tide med frokost. Kattene mine lever mest på tørrfôr, men hver morgen får de dele en liten pose bløt mat. Hun er kosete hele natten, men så skal hun ha frokost. Da vekker hun meg. Hun løfter/fjerner dynen. Småbiter og tygger håret mitt. Dette er bare noen eksempler på adferd. Må nok innrømme at katten eier meg, det er hun som er sjef i hjemmet 🙉 Nå har jeg 2 katter til, med helt forskjellig personlighet, men jenta tar kaka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Ok. Takk for informasjonen? 😅 Anonymkode: c74bf...d70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar Hvorfor kaller du den for et monster?? Anonymkode: 3a57e...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar Herlig personlighet på monster pusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå