AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Skrevet 22. februar Hun la ut dette på SoMe, og jeg synes det er upassende. Han datet henne noen få måneder før han møtte meg, og hun holder på slik som dette. Hva ville dere tenkt? Ønsker ikke ha kontakt eller drama, bare lurer på hvordan andre ville følt. Har spurt han om det, han bare lo og sa at hun får mene det hun vil. At for han var det ikke noe stort, bare ei dame han datet en kort periode. Likevel kjenner jeg at det plager meg. At det på en måte nedvurderer forholdet vårt, at noen andre også mener han er den store kjærligheten. Føles på en måte som at hun trenger seg inn i forholdet, ødelegger det unike jeg trodde vi hadde. Anonymkode: ba71c...77b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar Det viktigste er vel hva han føler. Anonymkode: 17e97...684 6 7
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Skrevet 22. februar Hun kan jo få mene det. Har det så mye å si for deg da? nei dette hadde jeg ikke brydd meg om gitt. Anonymkode: ae190...dad 7 1
BobbySocks Skrevet 22. februar #5 Skrevet 22. februar Jeg ville bare tenkt at hun var en smule patetisk, og ellers hadde jeg ikke gitt henne mer makt en som så. 19 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Skrevet 22. februar Har det noe å si da? Anonymkode: 0150e...ef4 1 1
Million Skrevet 22. februar #7 Skrevet 22. februar Så lenge mannen din ikke gjengjelder den følelsen hennes og avfeier det som bare en han datet, altså ikke noe seriøst, så ser jeg ikke helt hvorfor du skulle legge så mye mer i det? Faktisk er det hun andre som dummer seg ut en smule, som skriver sånt så alle leser det, når han har gått videre og funnet seg et seriøst forhold med en annen. Hadde aldri skrevet noe sånt om tidligere ekser selv. Så flaut. Nei, hun dummer seg ut. Overse det du, og bare drit i henne. Det hun skriver har da ingen betydning for deg og ditt forhold nå. 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Skrevet 22. februar Om hun holder på slik og han ikke sørger for å få stoppet det, så kommer hun mest trolig til å fortsette. Det hun gjør er jo en form for trakassering, og å tro at det går over av seg selv er i beste fall veldig naivt av mannen din. Anonymkode: 170f9...003 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #9 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Om hun holder på slik og han ikke sørger for å få stoppet det, så kommer hun mest trolig til å fortsette. Det hun gjør er jo en form for trakassering, og å tro at det går over av seg selv er i beste fall veldig naivt av mannen din. Anonymkode: 170f9...003 Det er vel fullstendig opp til han hvordan han velger å forholde seg til det. Jeg hadde gjort nøyaktig det samme. Anonymkode: cdc06...07a 3 1
Virrevirrevapp Skrevet 22. februar #10 Skrevet 22. februar Hun får vel tenke og tro det da? Ikke noe du får påvirket. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hun la ut dette på SoMe, og jeg synes det er upassende. Han datet henne noen få måneder før han møtte meg, og hun holder på slik som dette. Hva ville dere tenkt? Ønsker ikke ha kontakt eller drama, bare lurer på hvordan andre ville følt. Har spurt han om det, han bare lo og sa at hun får mene det hun vil. At for han var det ikke noe stort, bare ei dame han datet en kort periode. Likevel kjenner jeg at det plager meg. At det på en måte nedvurderer forholdet vårt, at noen andre også mener han er den store kjærligheten. Føles på en måte som at hun trenger seg inn i forholdet, ødelegger det unike jeg trodde vi hadde. Anonymkode: ba71c...77b At noen andre mener og føler noe får du da virkelig ikke gjort noe med. Hvordan skal det funke? Du er jo den heldige her som har denne mannen. Og hun skriver at det er EN AV.... det er flere. En eksklusiv klubb....? Usikker på om folk tenker så mye om verken mannen din eller deg i denne sammenheng. Hun kan tolkes som ei dame som er raus med komplimenter og følelsene på utsiden. Ikke redd for å dele om den kjørligheten hun HAR opplevd. Eller som litt stakkarslig som søker oppmerksomhet over gammel "kjærlighet". Jeg har flere forhild bak meg og min første samboer vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt. Det samme gjelder en jeg datet rett før jeg traff mannen min. Det gjør ikke hva mannen og jeg har, mindre verdifullt. Anonymkode: a3500...9d4 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12 Skrevet 22. februar Hun er psyko og du overanalyserer. Han er jo sammen med deg? Han har med andre ord tatt sitt valg. Slapp av og overse tullekjerringen. Anonymkode: 80cc1...858 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar #13 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Om hun holder på slik og han ikke sørger for å få stoppet det, så kommer hun mest trolig til å fortsette. Det hun gjør er jo en form for trakassering, og å tro at det går over av seg selv er i beste fall veldig naivt av mannen din. Anonymkode: 170f9...003 Nei dette er absolutt ingen form for trakassering. Så lenge hun ikke nevner Ts kan hun skrive dette på nytt og på nytt. Anonymkode: 9fd25...fdf 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #14 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun la ut dette på SoMe, og jeg synes det er upassende. Han datet henne noen få måneder før han møtte meg, og hun holder på slik som dette. Hva ville dere tenkt? Ønsker ikke ha kontakt eller drama, bare lurer på hvordan andre ville følt. Har spurt han om det, han bare lo og sa at hun får mene det hun vil. At for han var det ikke noe stort, bare ei dame han datet en kort periode. Likevel kjenner jeg at det plager meg. At det på en måte nedvurderer forholdet vårt, at noen andre også mener han er den store kjærligheten. Føles på en måte som at hun trenger seg inn i forholdet, ødelegger det unike jeg trodde vi hadde. Anonymkode: ba71c...77b Huh? Dette må seriøst være tull😂 Anonymkode: 2f2ed...c1b
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Skrevet 22. februar Ingen som er helt i vater legger ut sånt på SoMe. At hun tenker det inni seg, eventuelt forteller det til venninner er én ting, men å poste det i SoMe vitner om at hun sliter psykisk. En psykisk syk person er mer utsatt for et såkalt hekt også. Typen din er nok veldig glad for at det ikke ble henne, så du bør jo bare ignorere dette. Anonymkode: 677d9...892 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #16 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun la ut dette på SoMe, og jeg synes det er upassende. Han datet henne noen få måneder før han møtte meg, og hun holder på slik som dette. Hva ville dere tenkt? Ønsker ikke ha kontakt eller drama, bare lurer på hvordan andre ville følt. Har spurt han om det, han bare lo og sa at hun får mene det hun vil. At for han var det ikke noe stort, bare ei dame han datet en kort periode. Likevel kjenner jeg at det plager meg. At det på en måte nedvurderer forholdet vårt, at noen andre også mener han er den store kjærligheten. Føles på en måte som at hun trenger seg inn i forholdet, ødelegger det unike jeg trodde vi hadde. Anonymkode: ba71c...77b Hadde nok sett litt nøyere på mannen og hvem han omgås. Er det flere kokko folk rundt han? Mangler han antenner? Tiltrekker han seg drama? Exen hadde jeg ikke brydd meg om, hun vedgår ikke meg. En som legger ut noe slikt kommer jeg uansett ikke til å treffe i min krets. Anonymkode: 2efc1...1ea 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #17 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun la ut dette på SoMe, og jeg synes det er upassende. Han datet henne noen få måneder før han møtte meg, og hun holder på slik som dette. Hva ville dere tenkt? Ønsker ikke ha kontakt eller drama, bare lurer på hvordan andre ville følt. Har spurt han om det, han bare lo og sa at hun får mene det hun vil. At for han var det ikke noe stort, bare ei dame han datet en kort periode. Likevel kjenner jeg at det plager meg. At det på en måte nedvurderer forholdet vårt, at noen andre også mener han er den store kjærligheten. Føles på en måte som at hun trenger seg inn i forholdet, ødelegger det unike jeg trodde vi hadde. Anonymkode: ba71c...77b Jeg er enig med han. Hun får mene hva hun vil. Det som spiller en rolle er hva han mener om deg. Hun er historie. Anonymkode: 80802...dbf 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar #18 Skrevet 22. februar Skjønner at du synes det er urovekkende. Hun er jo på jakt etter mannen din og de har en fortid. Veldig spesielt. Men han er jo med deg. Har du snakket med ham om det? Anonymkode: 85b5b...f6e
AnonymBruker Skrevet 22. februar #19 Skrevet 22. februar Virker som både du og mannen din mangler perspektiv her. Hun har tydeligvis ikke tatt helt inn over seg at han har gått videre og kanskje aldri heller opplevde deres relasjon som så viktig. Og flere år seinere prater hun om det der alle kan se det. I beste fall har hun et hekt, i verste fall er dette psykisk sykdom. Uansett er det ingenting for mannen din å le av, eller du å bli engstelig av. Hun har ikke beina på jorda, og kan muligens bli farlig. Anonymkode: 8b506...943
AnonymBruker Skrevet 22. februar #20 Skrevet 22. februar La ut kjærlighetserklæring på some? Så patetisk! Ville ikke brydd meg. Nesten litt flaut for kjæresten din. Hva slags dame har han vært kjæreste med liksom Anonymkode: 9a43c...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå