AnonymBruker Skrevet i går, 13:56 #1 Del Skrevet i går, 13:56 Positivt og negativt om plassen du bor på. Anonymkode: 3b4b9...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 14:06 #2 Del Skrevet i går, 14:06 Har bodd - uten barn - på: - Slettheia (vokste opp der, jeg vil si det negative nå er manglende nærbutikk om man ikke bor på nederste del) - Grim (elsket nabolaget og alt egentlig, særlig turområdene i Ravnedalen/baneheia osv - nært sentrum men likevel veldig rolig der vi bodde) - Lund (liker meg bedre på Grim faktisk, men trivdes her og) - Eg (stortrivdes, minuset er ingen nærbutikk) - Sentrum (gøy når student, men ble lei trafikkstøyen og kjøpte på Grim istedet) Frekventert mye Vågsbygd generelt og Søm/Hånes. Jeg liker meg ikke så godt på andre siden av Varoddbroa - så det har aldri fristet. Flekkerøya og Justvik blir for langt unna alt for meg, så jeg foretrekker selv, nå som jeg har barn: - sentrale Vågsbygd - sentrumsbydelene utenfor sentrumskjernen Anonymkode: 9a0cf...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:22 #3 Del Skrevet i går, 15:22 Bor på Dvergsnes nå, har tidligere bodd på Søm. Positivt: godt miljø for barna å vokse opp i, overraskende lite merkepress, gode skoler med fornuftige og imøtekommende lærere og rektorer, mange ikke-kristiansandere/tilflyttere fra andre byer, 10 minutter unna både bysentrum og Sørlandsparken, pene nabolag uten store søppelansamlinger i hagene. Negativt: diverse influencere og andre som flytter hit fordi de har et inntrykk av at det er status (men som forhåpentligvis lærer å blende inn mer sømløst etterhvert), foreldre som klager over hvor trist det er for barna deres at de ikke har hytte/svømmebasseng/stor båt, og hatet vi fleste på Dvergsnes møter på kun fordi vi bor i et litt dyrere område (er trygdemottakere her også, samt folk som sliter med både det ene og det andre). Anonymkode: fb8e8...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Bor i jungel-delen i Dyreparken. Positive ting er jo at det er veldig sosialt, det bor mange andre småbarnsfamilier her. Negative er at de som bor her er litt spesielle, om det er lov å si. Skjønner ikke helt hva de sier.. Anonymkode: 05792...f84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Bor i jungel-delen i Dyreparken. Positive ting er jo at det er veldig sosialt, det bor mange andre småbarnsfamilier her. Negative er at de som bor her er litt spesielle, om det er lov å si. Skjønner ikke helt hva de sier.. Anonymkode: 05792...f84 😄😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bor i jungel-delen i Dyreparken. Positive ting er jo at det er veldig sosialt, det bor mange andre småbarnsfamilier her. Negative er at de som bor her er litt spesielle, om det er lov å si. Skjønner ikke helt hva de sier.. Anonymkode: 05792...f84 Anonymkode: f0fa9...0dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Jeg vokste opp på Grim. Anonymkode: cf360...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå