AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Snakket med en mann på Finn.no som kan hjelpe meg gratis med hva som helst. Han vil ikke ha sex eller være i bånd bare hjelpe meg mens jeg er hjemme. Er det en fetish? Han spurte om jeg liker det og om det var derfor jeg svarte. Hva heter dette og er det seksuelt? Anonymkode: f65d2...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Godt mulig det er en form for fetish, og det virker jo som om han er ute etter noe seksuelt! Men seriøst, du kan ikke slippe en fremmed mann inn i hjemmet ditt på denne måten! Anonymkode: d86a9...718 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar Hvorfor ikke? Jeg trenger hjelp med ting i huset Anonymkode: f65d2...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor ikke? Jeg trenger hjelp med ting i huset Anonymkode: f65d2...df1 Hva om han voldtar deg? Anonymkode: e6737...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippo86 Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar (endret) 🛑 Endret 22. februar av Hippo86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Snakket med en mann på Finn.no som kan hjelpe meg gratis med hva som helst. Han vil ikke ha sex eller være i bånd bare hjelpe meg mens jeg er hjemme. Er det en fetish? Han spurte om jeg liker det og om det var derfor jeg svarte. Hva heter dette og er det seksuelt? Anonymkode: f65d2...df1 Enhver fetish er tilknyttet tenning og opphisselse, så fetisher er et hjelpemiddel for bedre nytelse🪄 Så alle type fetisher er ikke perverst.. Det er ikke perverst, før man inngår avtale med noen som er helt uvitende.. Vet ikke navnet på fetishen.. men jeg går ut ifra at du er uvitende, siden han ikke har fortalt om fetishen. Dette kan nok oppleves creepy med en ukjent mann, og det trenger heller ikke å være helt ufarlig🚩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Del Skrevet 23. februar Hvis du slepper denne mannen inn, så får du nok en dyrbar lekse. 😅 Du fortjener all smerte du kan få om du er så dum. Anonymkode: a9a80...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #8 Del Skrevet 23. februar Ja, han vil nok ha noe seksuelt ut av det. Er du seksuelt interessert i denne mannen? Anonymkode: bc96a...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 23. februar #9 Del Skrevet 23. februar Kan være kink. At han tenner på å være husslave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #10 Del Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor ikke? Jeg trenger hjelp med ting i huset Anonymkode: f65d2...df1 Hvordan vet du at han evner å hjelpe deg med det du trenger? Hvis det kun er en kink for han, er det ikke sikkert han er så interessert i å gjøre en god jobb med det du trenger, siden baktanken er noe helt annet. Anonymkode: 9cbfb...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå