Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av o89xzd
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.....

Endret av o89xzd
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen normale mennesker som fører "regnskap" over seksuelle partnere.

Du har vel også blitt ført opp i boka? 

Anonymkode: 0fc34...81a

AnonymBruker
Skrevet

Hadde lurt på hva hun i huleste heiteste skulle med den boka? 

Det virker veldig umodent og barnslig. Hadde synes synd på de menneskene som ble ført opp i en slik bok. Veldig respektløst! 

Anonymkode: 111a2...309

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 20.26):

Det er ingen normale mennesker som fører "regnskap" over seksuelle partnere.

Du har vel også blitt ført opp i boka? 

Anonymkode: 0fc34...81a

AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 20.27):

Hadde lurt på hva hun i huleste heiteste skulle med den boka? 

Det virker veldig umodent og barnslig. Hadde synes synd på de menneskene som ble ført opp i en slik bok. Veldig respektløst! 

Anonymkode: 111a2...309

....

Endret av o89xzd
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du gjør lurt i å innse at denne dama ikke elsker deg.

Du har helt sikkert vært glad i henne. Det vil si, du har vært glad i den hun lot som om hun var. Den dama du trodde du var glad i, hun finnes faktisk ikke!

Ergo er ikke denne dama din store kjærligheten! Hun er derimot den dama som har stått i veien for at du skal finne din store kjærlighet. Spørsmålet er om du vil gi henne så mye makt over ditt liv, når hun tydelig ikke er glad i deg eller noen av de andre mennene som er like uheldige å stå på hennes liste og også som deg blir utlevert til andre.

Så jeg har ett råd til deg: Kutt all kontakt med denne dama, og jobb for å finne tilbake til deg selv. Du fortjene bedre!

Anonymkode: 47866...c8d

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke normalt.Move on. 

Anonymkode: c68e4...e9f

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 20.55):

Jeg tror du gjør lurt i å innse at denne dama ikke elsker deg.

Du har helt sikkert vært glad i henne. Det vil si, du har vært glad i den hun lot som om hun var. Den dama du trodde du var glad i, hun finnes faktisk ikke!

Ergo er ikke denne dama din store kjærligheten! Hun er derimot den dama som har stått i veien for at du skal finne din store kjærlighet. Spørsmålet er om du vil gi henne så mye makt over ditt liv, når hun tydelig ikke er glad i deg eller noen av de andre mennene som er like uheldige å stå på hennes liste og også som deg blir utlevert til andre.

Så jeg har ett råd til deg: Kutt all kontakt med denne dama, og jobb for å finne tilbake til deg selv. Du fortjene bedre!

......

Endret av o89xzd
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Trofé-bok er vel ikke helt uvanlig? Jeg skrev ned navn på og ga poeng til «erobringer»i en kort periode, sånn 20-25. Det ble vel bare 6-7 navn, da, og slutta da jeg møtte samboer. Stillinger var ikke med, og ingen var gamle (eller turister). Håper jeg har kastet det arket 😅

Anonymkode: 822bc...9c9

Skrevet

Dagbok og loggføring er skjer. Eller det er en kalender for å holde oversikt av et menneske som har flere på gang. Logistikk er en del som må til for å ikke slite seg ut i et sånt opplegg.

Jeg hadde en jeg var på snusen etter for 20 år siden. Jeg følte noe ikke stemte med hvordan han oppførte seg mot andre damer og jeg fikk hjelp til å teste det ut. Jeg fikk som deg først innsikt i hvordan nøyaktig han hadde opptrådt lenge etterpå.

Det gjør på en måte vont. Hans måte å være seksuell på er ganske så forskjellig fra min. Du kan forsøke å i stedet for å fokusere på dama, spørre deg selv om hvordan du ønsker å leve. Er kjærlighet og vennskap og dedikasjon viktigere enn eksklusivitet? Sett ting opp i mot en annen, sorter ut det som er essensen av ditt og formidle det til henne, si at du vil ha en rekke dypere samtaler for å finne ut av hvordan fremtiden kan se ut med dere to.

Hos meg stinger det med gamle flammer, det går aldri helt over, men jeg er i takt med verdiene og ønskene mine. Jeg har sånn et avklart forhold til det når jeg avslutter med noen.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke ut som dere har helt samme syn på sex og forhold. 

Anonymkode: 1f956...009

AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en sjuk greie med den boka. Det er ikke normalt av voksne folk å holde på sånn, hadde ei venninne av meg kommet med en sånn bok hadde jeg også droppa henne for hva i all verden er galt med sånne folk? «Ukjent neger»??? 🤮 

100% det du føler er så valid, det gjør så vondt å gi slipp men du kommer deg igjennom det. Dette klarer du. Og blir det for vanskelig så finnes det hjelp å få. Det er ingen der ute som er «den rette», men det finnes mennesker som passer bedre som partner enn andre. Finn noen med litt mer oppegående holdninger, som deg selv. Masse lykke til ts ❤️

Anonymkode: 208cb...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som fler at dette er spennende mår man er i starten av 20 åraish også blir man ferdig med det.

Nå 20 år etter så er man litt ferdig ned sånn ig utleverer ikke intime detaljer. De årlige treffene er bare 🤮.

Hvir mange hadde hun ligget med? Jeg tenker det ikke er tallet men hvordan hun koser seg med minner og oversikt som er sjukt her.

Du må gå videre.

Anonymkode: e7ea4...b89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😜

Anonymkode: ffe60...69a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 20.59):

Dette er ikke normalt.Move on. 

Anonymkode: c68e4...e9f

AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 23.33):

Trofé-bok er vel ikke helt uvanlig? Jeg skrev ned navn på og ga poeng til «erobringer»i en kort periode, sånn 20-25. Det ble vel bare 6-7 navn, da, og slutta da jeg møtte samboer. Stillinger var ikke med, og ingen var gamle (eller turister). Håper jeg har kastet det arket 😅

Anonymkode: 822bc...9c9

Sparkling_Pink skrev (På 22.2.2025 den 23.58):

Dagbok og loggføring er skjer. Eller det er en kalender for å holde oversikt av et menneske som har flere på gang. Logistikk er en del som må til for å ikke slite seg ut i et sånt opplegg.

Jeg hadde en jeg var på snusen etter for 20 år siden. Jeg følte noe ikke stemte med hvordan han oppførte seg mot andre damer og jeg fikk hjelp til å teste det ut. Jeg fikk som deg først innsikt i hvordan nøyaktig han hadde opptrådt lenge etterpå.

Det gjør på en måte vont. Hans måte å være seksuell på er ganske så forskjellig fra min. Du kan forsøke å i stedet for å fokusere på dama, spørre deg selv om hvordan du ønsker å leve. Er kjærlighet og vennskap og dedikasjon viktigere enn eksklusivitet? Sett ting opp i mot en annen, sorter ut det som er essensen av ditt og formidle det til henne, si at du vil ha en rekke dypere samtaler for å finne ut av hvordan fremtiden kan se ut med dere to.

Hos meg stinger det med gamle flammer, det går aldri helt over, men jeg er i takt med verdiene og ønskene mine. Jeg har sånn et avklart forhold til det når jeg avslutter med noen.

AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 8.07):

Høres ikke ut som dere har helt samme syn på sex og forhold. 

Anonymkode: 1f956...009

AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 8.20):

Herregud for en sjuk greie med den boka. Det er ikke normalt av voksne folk å holde på sånn, hadde ei venninne av meg kommet med en sånn bok hadde jeg også droppa henne for hva i all verden er galt med sånne folk? «Ukjent neger»??? 🤮 

100% det du føler er så valid, det gjør så vondt å gi slipp men du kommer deg igjennom det. Dette klarer du. Og blir det for vanskelig så finnes det hjelp å få. Det er ingen der ute som er «den rette», men det finnes mennesker som passer bedre som partner enn andre. Finn noen med litt mer oppegående holdninger, som deg selv. Masse lykke til ts ❤️

AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 9.57):

Jeg tenker som fler at dette er spennende mår man er i starten av 20 åraish også blir man ferdig med det.

Nå 20 år etter så er man litt ferdig ned sånn ig utleverer ikke intime detaljer. De årlige treffene er bare 🤮.

Hvir mange hadde hun ligget med? Jeg tenker det ikke er tallet men hvordan hun koser seg med minner og oversikt som er sjukt her.

Du må gå videre.

Anonymkode: e7ea4...b89

.....

Endret av o89xzd
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
o89xzd skrev (19 timer siden):

Tusen takk for oppriktig og fint svar, det setter jeg utrolig stor pris på! 

Jeg elsker virkelig den personen jeg trodde hun var og hadde gjort absolutt alt for hun, men nå er det som om jeg ikke kjenner hun lengre og jeg lurer på om alt har vært et sykt skuespill selv om hun da har lagt absurd mye tid og energi på det. Før dette var jeg aldri i tvil om at hun virkelig likte meg for hun har alltid vært der, men nå vet jeg ikke lengre selv om hun gjentatte ganger har sagt at hun elsker meg i det siste. Det er bare det at det åpenbart ikke har vært samsvar mellom ord og handling gjennom årene, og hvordan kan et normalt menneske utsette en annen en sier en er glad i for sykdommer, potensielt dødelige sykdommer? 

Hun er jo den som har gjort at jeg har sagt pass på andre muligheter og bare ventet, og det er bittert når sannheten kommer for en dag, så du har jo rett selv om det er utrolig vanskelig i praksis. Du sier mye av det jeg ikke klarer å la være og tenke, men tusen takk igjen! 

Ser du at hvis du innser og aksepterer at hun ikke er den hun lot som om hun var, så er den hun faktisk er heller ikke en person du trenger elske?

Hun leker med andre, og hun tar ikke ansvar for det hun har gjort. Når du forsøker å snakke om det, så avfeier hun deg med at hun ikke vet osv. På den måten forteller hun også veldig tydelig at hun ikke er interessert i å snakke om dette.

At hun både er villig til å føre deg bak lyset i så stor grad og over så lang tid, samt at hun har et så uansvarlig forhold til det at hun har satt både deg og andre i alvorlig smitterisiko, det viser at noe i henne er emosjonelt avstumpet. Hun er ikke villig, eller har ikke evner, til å sette seg inn i andres situasjon, og er ikke villig til å forholde seg til at hun faktisk har satt andres liv og helse i fare.

Hun har holdt deg på gress over år også, og det er også veldig respektløst og viser at hun drives i hovedsak av egoisme, og ikke av å være et godt medmenneske. Ingen som elsker en annen person behandler den man elsker på den måten hun har behandlet deg over år.

Du trodde hun var verdt å vente på, og det at du da har satt annet på vent, de må du ta ansvar for selv. Ikke ment som kritikk, men fordi du får det letter om du bare aksepterer at grunnen til at du ventet var i beste mening fra din side. Det er ikke din feil at hun ikke var den hun lot som om hun var. 

Men du må nå ta ansvar for deg selv og ditt liv videre, for et forhold med en person som hun faktisk er, det er en person du aldri vil få et godt liv sammen med. Du kan ikke stole på henne, og den egoismen hun viser deg er også et tegn på at du heller ikke kan stole på henne om du trenger henne også emosjonelt eller praktisk i fremtiden. Og en person man ikke kan stole på, det er en person man ikke kan være sammen med, for da blir man bare ødelagt.

Velg deg selv nå, bryt all kontakt og gå videre i livet.

Ikke la dine uheldige erfaringer med denne dama få prege deg og ditt liv for mye videre. Trenger du det, få noen å snakke med om disse erfaringene, slik at når du møter en virkelig god dame er klar for å møte henne og være i et godt forhold med henne, uten at du lar denne andre få definere hva du tenker og føler.

Velg deg selv nå! ❤️

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
o89xzd skrev (6 timer siden):

Kjenner jeg er glad for å høre dette av kvinner og. Dette er visst helt normalt i hennes omgangskrets og i min er fullstendig respektløst og grenseoverskridende, men jeg lurte på om det var normalt etter å ha hørt hun prate om det. "Ukjent neger" og "ukjent polakk" er 100% korrekt sitat, men det må vel bli sånn når man aldri har presentert seg for hverandre. 

Tok det ikke med i åpningsposten, men i denne boken er det også en god venn av meg oppført. Er det normalt i din venninnegjeng at en av dere ligger med vennene til en dere holder på med når muligheten byr seg, eller blir det ansett som ugreit? Kjenner jeg går rundt og lurer på om det er jeg som er rar som reagerer på alt sammen. 

Tusen takk for fine og oppmuntrende ord, håper jeg klarer å gjøre det som jeg vet er rett ❤️

Du er ikke rar som reagerer, jeg har en ganske stor venninnegjeng der «kjernen» har vært den samme siden barneskolen (vi er i 30 årene nå) med tilskudd opp igjennom som for eksempel nye klassekamerater og kollegaer osv. Det har aldri vært ansett som normal oppførsel å føre logg over folk man har ligget med eller ligge med venner av menn man er interessert i. Heller ikke menn man vet noen andre har en greie med for den saks skyld. Til og med kompiser av andre sine kjærester har man trådd varsomt med, for å unngå unødvendig drama. Og jeg vil legge til at alle er ganske seksuelt frigjorte og har hver sin fortid med fest og gutter, men lister og sex med for eksempel flere gutter i samme guttegjeng er bare… messy. Det handler om grunnleggende respekt for andre mennesker.

Jeg er helt sikker på at du klarer å komme deg videre, du må bare igjennom denne sorgprosessen først. Og det er tungt og dritkjipt men når du kommer ut på andre enden kommer du til å innse at du har dukket unna en massiv kule med henne, og vinne selvsikkerhet på at du står igjen sterkere enn før. Et lite tips er å slette og blokkere vedkommende fra alt av some og tlf osv slik at det er null mulighet for eksponering eller kontakt. Det er i alle fall det som har funket best for meg. Jeg heier på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...