Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synst kjæresten min er for lat og vurderer å gjøre det slutt. Jeg er 28 år, i fulltidsjobb, glad i å bake, trene, synge, holde på med keramikk og mye annet. Jeg var tidligere sammen med en som var utro og arrogant. Derfor var det veldig viktig for meg å nå finne enn mann som var mild og trofast. Jeg har nå vert sammen med en mann i to måneder som er nettop det. Nå når vi har vert sammen i kun to måneder, begynner jeg å miste interessen. Jeg skammer meg over å tenke det så tidlig.

Han studerer til å bli det samme som meg. Studiet er krevende og det er vanskelig å få seg jobb etterpå. Jeg merker at jeg synst det er lite attraktivt når han sover til 11-12 og jeg sitter å spiser lunsj, han er ofte for trøtt til å hente meg på togstasjonen(det har vi funnet en løsning på), han trener ikke, og i det siste sover han når jeg er på besøk og jeg må be om mat fordi han er trøtt. Jeg spurte hvordan det gikk med sparingen til ferien vi skal på i sommer og han sa han ikke hadde spart og lurte på om han kunne føre pengene på min konto sånn at jeg kunne ha kontroll. Han eier ikke leilighet eller bil og bor i kollektiv. Jeg vil ikke vere mammaen til en 32 år gammel mann. Han er også for trøtt for sex og dersom vi har sex to ganger i løpet av en dag sliter han med å holde den oppe. Når det gjelder teksting svarer han alltid, men svarene er korte.

jeg synst det er viktig å si at han er gavmild, snill, empatisk og ellers flink med sparing og at han er glad i å gå ut på for eksempel forestillinger, og glad i reising osv. Og han er alltid med på ting. Foreldrene mine liker han godt. Men jeg synst han er litt lat og kjedelig… og jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke med han om det.

til info møtes vi kun i helgene, da vi er i avstandsforhold.

Jeg vet at ingen er perfekte, men jeg vil gjerne vite om kameler dere må svelge, for etter erfaring er det alltid et eller annet som er utfordrende i forhold. Anten at de er utro, late, selvopptatte eller lignende. 

Spørsmålet er om dette er grunn nok til å gjøre det slutt?

Anonymkode: 87dda...f04

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg synst kjæresten min er for lat og vurderer å gjøre det slutt. Jeg er 28 år, i fulltidsjobb, glad i å bake, trene, synge, holde på med keramikk og mye annet. Jeg var tidligere sammen med en som var utro og arrogant. Derfor var det veldig viktig for meg å nå finne enn mann som var mild og trofast. Jeg har nå vert sammen med en mann i to måneder som er nettop det. Nå når vi har vert sammen i kun to måneder, begynner jeg å miste interessen. Jeg skammer meg over å tenke det så tidlig.

Han studerer til å bli det samme som meg. Studiet er krevende og det er vanskelig å få seg jobb etterpå. Jeg merker at jeg synst det er lite attraktivt når han sover til 11-12 og jeg sitter å spiser lunsj, han er ofte for trøtt til å hente meg på togstasjonen(det har vi funnet en løsning på), han trener ikke, og i det siste sover han når jeg er på besøk og jeg må be om mat fordi han er trøtt. Jeg spurte hvordan det gikk med sparingen til ferien vi skal på i sommer og han sa han ikke hadde spart og lurte på om han kunne føre pengene på min konto sånn at jeg kunne ha kontroll. Han eier ikke leilighet eller bil og bor i kollektiv. Jeg vil ikke vere mammaen til en 32 år gammel mann. Han er også for trøtt for sex og dersom vi har sex to ganger i løpet av en dag sliter han med å holde den oppe. Når det gjelder teksting svarer han alltid, men svarene er korte.

jeg synst det er viktig å si at han er gavmild, snill, empatisk og ellers flink med sparing og at han er glad i å gå ut på for eksempel forestillinger, og glad i reising osv. Og han er alltid med på ting. Foreldrene mine liker han godt. Men jeg synst han er litt lat og kjedelig… og jeg vet ikke hvordan jeg skal snakke med han om det.

til info møtes vi kun i helgene, da vi er i avstandsforhold.

Jeg vet at ingen er perfekte, men jeg vil gjerne vite om kameler dere må svelge, for etter erfaring er det alltid et eller annet som er utfordrende i forhold. Anten at de er utro, late, selvopptatte eller lignende. 

Spørsmålet er om dette er grunn nok til å gjøre det slutt?

Anonymkode: 87dda...f04

Er han ikke helt frisk? 

Anonymkode: b37c9...689

• Nyttig 2
Skrevet

Nei, det der hadde jeg ikke orket.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han virker litt for lite aktiv for deg, og det virker som han kanskje har en litt feil døgnrytme i ukene, siden han er så trøtt i helgene? Men samtidig skriver du at han alltid er med på ting, så jeg vet ikke. Litt kjedelig at han er for trøtt for sex om dere bare møtes i helgene og er tidlig i forholder, men hva med å ikke ha sex to ganger i løpet av en dag? Kanskje heller vente til neste dag? Kanskje han ikke har behov for mer sex? 

Jeg tror at dere ikke passer sammen om du begynner å miste interessen etter bare to måneder. Jeg synes også det virker som dere kanskje har gått litt fort fram med all info om at dere allerede sparer til ferie, han er introdusert for foreldre osv. 

Jeg tror nok han er litt latere og bedagelig anlagt enn deg, så det vil nok irritere deg for mye i lengden, slik jeg leser deg. 

Anonymkode: 89ac9...ae5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke hente deg på toget? 32 år? 
Du fortjener bedre. 

Anonymkode: f5697...cf7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Omvendt her. Jeg er for lat til å slå opp.

Anonymkode: 0b656...827

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke liker ham, gjør det for all del slutt. 

Anonymkode: 0746b...3eb

Skrevet

Hvis han er sånn etter to måneder i et avstandsforhold, hvordan tror du det blir etter hvert og i et langvarig forhold? Det er liksom den første tiden man skal vise den beste siden av seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er syk. Jeg hadde noen år i tenårene der jeg var så ufattelig trøtt at det var i begynnelsen tungt å bare stå oppreist. Og senere sleit jeg med å komme meg opp om morgenen. Og så gikk det heldigvis over. 

Men ellers er det et dårlig tegn hvis du allerede er lei etter 2 mnd.

Anonymkode: c60d2...b35

AnonymBruker
Skrevet

32 år gammel student som ikke tar studier på alvor. Bor i kollektiv. 

Aj... Er du sikker? 

Anonymkode: 39687...d96

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 30-årene og bor i kollektiv. Er student, og tenker at det lønner seg å tenke økonomisk fremfor å bruke en haug med penger på egen leilighet for å bli "akseptert" av resten av Norges befolkning. Men jeg sparer faktisk opp til leilighet da, bruker lite på tullball. Merkelig at kollektivet er noe av det folk henger seg opp i her. Nå bor jeg i kollektiv selv, og hadde ikke hatt problemer med å være sammen med en annen kollektiv-boer, så kanskje jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt. Men sånn er livet innimellom, litt kjipt, men så blir det forhåpentligvis bedre. Personlig liker jeg å komme meg opp tidlig og gjøre mitt beste, og hadde nok dumpet den kjæresten som er beskrevet i HI på grunn av mismatch. 

Anonymkode: 05ee9...e50

AnonymBruker
Skrevet

2 mnd dating og kun i helger. Da er det innafor å gjøre det slutt dersom dere er dårlig match

Anonymkode: 4409e...1df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sier at han er god på å spare, men klager på at han ikke sparer til tur og vil at DU skal ha kontroll på pengene hans? 🤔 Misforsto jeg noe her?

Uansett. Du er aktiv og engasjert og har ambisjoner, og han virker helt motsatt. Det ser ut for meg at du har tatt til takke med en dårlig match bare fordi han er grei og trofast. Du trenger vel noe mer enn det i en partner?

Anonymkode: 6a1d3...62c

• Liker 3
Skrevet

Sovingen til menn og alt maset deres rundt soving, trøtthet, leggetid og leggerutiner har alltid vært en seriøs trigger for meg. Eg hater å høre om det og eg hater at den sovingen alltid skal komme i veien for alt.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Foreldre involvert og ferieplaner etter 2 mnd? 
hjelp… Her går det fort..! 

Synes dere må ha en seriøs prat om alle disse tingene. Her er du allerede mamma for en voksen mann, og det blir IKKE bedre- det kan jeg love! 
bare pass på at du ikke blir gravid..!

Anonymkode: fac21...4dd

• Liker 1
Skrevet

Dropp det! Hadde han virkelig vært interessert så hadde han ikke sovet bort helgene dere har sammen, han hadde hentet deg og han hadde spart til ferie sammen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...