Gå til innhold

Karriereveiledning - hjelp videre

Kittykat123

Anbefalte innlegg

Er i en situasjon nå der jeg ikke har jobb. Og skulle gjerne hatt karriereveiledning i Oslo og omegn.

Har dere noen anbefalinger, som dere føler dere har fått bruk for rådene? Er så heldig at jeg klarer meg i ca. 6 måneder så hadde tenkt å ta noen kurs/utdanning for å gjøre meg mer attraktiv, så trenger veiledning på hva da også forsåvidt.

Og det beste er vist det er noen som kan hjelpe/tipse om jobb, men skjønner dette er urealistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvilket felt har du utdanning i/hva slags jobberfaring har du? Evt. hva er du interessert i? Hvilke "krav" har du til jobb? Og ca alder er du?

Anonymkode: bfcf2...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilket felt har du utdanning i/hva slags jobberfaring har du? Evt. hva er du interessert i? Hvilke "krav" har du til jobb? Og ca alder er du?

Anonymkode: bfcf2...960

E-handel, Internett, nettbutikk. Interessert i det samme (ikke manager/sjef). Midten av 30 årene. Ikke noe særlig krav, utenom god ledelse og godt arbeidsmiljø, eventuelt fleksibel på hjemmekontor. Og selvsagt lønn som reflekterer arbeidet jeg gjør. Jeg er enkel å ha med å gjøre 😅😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...