Gå til innhold

Naken i dusjen med svigermor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Så du bryter regler.   La vær å bade i offentlige anlegg.  De er for de som klarer å vaske seg og som ikke ødelegger bassengvannet-

Anonymkode: 912dd...d1e

Når du dusjer hjemme rett før du kommer ditt.. også trekker vannet og såpen gjennom bikinien i tillegg og blir vasket. Jeg er ikke lesbe så da står ikke jeg naken med fullt av andre kvinnfolk.

Anonymkode: 84763...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
CrazyCatLady2500 skrev (50 minutter siden):

Det som er vemmelig er at du ikke er ren før du hopper i bassenget 🙀

Er jo ren når en dusjer hjemme rett før en kommer. Og vannet og såpen i dusjen trekker jo gjennom bikinien også. Så rent blir det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaminmia skrev (1 time siden):

Vent noen år til du, til din svigermor blir så gammel og pleietrengende at du en dag må hjelpe henne på do eller i dusjen. Sikkert lurt å starte sensitivitetstreningen allerede nå med.

Hvorfor skal hun hjelpe svigermoren sin på do?  Det har vi hjemmesykepleie til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er jo ren når en dusjer hjemme rett før en kommer. Og vannet og såpen i dusjen trekker jo gjennom bikinien også. Så rent blir det

Dusjer du med klær på hjemme også?  Siden du tenker du blir ren med klær på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når du dusjer hjemme rett før du kommer ditt.. også trekker vannet og såpen gjennom bikinien i tillegg og blir vasket. Jeg er ikke lesbe så da står ikke jeg naken med fullt av andre kvinnfolk.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du tar dessverre feil. Bikinien/badetøyet hindrer skitt, såpe og hudrester i å bli vasket bort. Det setter seg fast i tøyet og blir med ut i bassenget hvor en del av det løsner litt over tid og forurenser vannet.

Forøvrig har din seksuelle legning ingenting med nakenhet å gjøre. En naken kropp er bare en kropp uten klær. Seksuell legning er noe psykisk som ligger et sted i hodet ditt, helt uavhengig av om du er naken eller ikke. Uansett seksuell legning, kan du bli seksuelt tiltrukket av folk, og også oppleve seksuell tenning, helt uavhengig av om du eller de du omgås har klær på eller ikke. Faktisk kan ofte folk med "riktig" bekledning, f.eks. en sexy bikini, oppleves langt mer mer seksuelt attraktive enn om de er helt nakne. Slutt derfor med å tenke sex hver gang det er snakk om nakenhet, for det blir oftest helt feil. 

Anonymkode: caeb1...8b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (2 timer siden):

Hvorfor skal hun hjelpe svigermoren sin på do?  Det har vi hjemmesykepleie til

Ja, det trodde jeg også. Mange vil nok bli overrasket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 12.37):

Dusj med bikinien på. Det burde alle gjort så en slipper å se andre sine pupper og slikt. Jeg dusjer alltid med bikinien på dersom jeg er i en fellesdusj. Kunne aldri funnet på å dusjet naken med fullt av andre kvinnfolk... så vemmelig 

d e t   e r   i k k e   l o v. 

Om du ikke kan dusje i fellesdusjen før du bader, så hold deg unna svømmehaller. 

Anonymkode: 6e21e...873

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til TS: 

Om jeg var din svigermor; hvordan hadde du ønsker at jeg forholdt meg til deg på, om vi skulle i svømmehallen sammen? 

Anonymkode: 6e21e...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, alvorlig problem? Jeg synes ikke det. Mine svigerforeldre har utedusj på hytta si. Selvsagt har jeg sett både min svigermor og min svigerfar i dusjen. Og de har sett meg. Jeg opplever det som en uskreven regel at man står med ryggen vendt utover og da er det knapt noe å bry seg om.

Anonymkode: 23293...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flere her som antok dette var en ronketråd? 😂

Anonymkode: 7f7a7...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi. Har bada så ofte med svigermor, men husker aldri at jeg har sett henne naken eller tenkt noe på det. Snakk om å overtenke 😄

Anonymkode: a3672...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Flere her som antok dette var en ronketråd? 😂

Anonymkode: 7f7a7...fc7

Helt klart!

Anonymkode: a3672...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 12.45):

Heisann!

Jeg, typen og datteren vår var på lunsj med mine svigerforeldre i dag. Da fortalte vi at vi hadde planer om å dra på badeland i morgen. Svigermor sa at det hørtes veldig kjekt ut og lurte på om hun også kunne vær med. Tenkte umiddelbart at det blir sikkert veldig hyggelig det, og det blir det sikkert også. MEN da vi kom hjem igjen begynte jeg å tenke på hvordan det blir i garderoben og dusjen. Det er obligatorisk å dusje naken både før og etter bading der vi skal. Det er jeg absolutt ikke komfortabel med sammen med svigermor…hvordan løse dette?

Anonymkode: 0b043...e59

🤣🤣 luksus problem. Tenk at den kroppen fødte din kjæreste 

Anonymkode: d65b4...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 8.13):

Hva har legning med dette å gjøre? Har du lyst til å dusje med nakne menn da? Siden du er så hetero?

Lesbiske har ikke lyst til å dusje nakne med deg, om du tror det. De fleste er kun opptatt av seg og sitt, og dusjer pga hygieniske årsaker før bading, ikke for å studere andres nakne kropper.

Endret av Tartufo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tartufo skrev (På 9.3.2025 den 17.36):

Hva har legning med dette å gjøre? Har du lyst til å dusje med nakne menn da? Siden du er så hetero?

Lesbiske har ikke lyst til å dusje nakne med deg, om du tror det. De fleste er kun opptatt av seg og sitt, og dusjer pga hygieniske årsaker før bading, ikke for å studere andres nakne kropper.

Det er nettopp det mange gjør.. de står og ser på deg/andre og det synts jeg er vemmelig. Ja jeg ville heller dusjet med mannfolka da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det er nettopp det mange gjør.. de står og ser på deg/andre og det synts jeg er vemmelig. Ja jeg ville heller dusjet med mannfolka da😂

Når man dusjer i svømmehallen er de fleste kvinner, lesbiske eller ikke, kun opptatt av seg selv, og å gjøre seg klar til bading. Du og kroppen din er nok mye mindre interessant for dem enn du tror.

Endret av Tartufo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gå til dusjen samtidig alle sammen da... dere er jo ikke bødt til å dusje i ring. Jeg også er ikke interessert i å se svigermor naken, ærlig talt, men det ville ikke hindra meg fra å dra på badeland med henne og barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...