AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Heisann! Jeg, typen og datteren vår var på lunsj med mine svigerforeldre i dag. Da fortalte vi at vi hadde planer om å dra på badeland i morgen. Svigermor sa at det hørtes veldig kjekt ut og lurte på om hun også kunne vær med. Tenkte umiddelbart at det blir sikkert veldig hyggelig det, og det blir det sikkert også. MEN da vi kom hjem igjen begynte jeg å tenke på hvordan det blir i garderoben og dusjen. Det er obligatorisk å dusje naken både før og etter bading der vi skal. Det er jeg absolutt ikke komfortabel med sammen med svigermor…hvordan løse dette? Anonymkode: 0b043...e59 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. februar Populært innlegg #2 Del Skrevet 22. februar Ved å ikke trykke dere inn i samme bås? Ved å oppføre deg normalt og ikke glane? Ærlig talt! Anonymkode: cab82...3fc 54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar Stå med ryggen til, slik de fleste fremmede gjør 🤷♀️ 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar Bare bli komfortabel med det. Ser ikke hvorfor ikke. Anonymkode: ed5bf...529 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar Er vel ikke verre med svigermor enn andre? Anonymkode: 87be0...0b3 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ved å ikke trykke dere inn i samme bås? Ved å oppføre deg normalt og ikke glane? Ærlig talt! Anonymkode: cab82...3fc Er bare én stor felles-dusj der med 8 dusjer i en ring, ingen separate båser ts Anonymkode: 0b043...e59 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #7 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er bare én stor felles-dusj der med 8 dusjer i en ring, ingen separate båser ts Anonymkode: 0b043...e59 Skulle til å foreslå egen garderobe, men hvis dette er tilfelle så syns jeg du bare skal si rett ut at du er ukomfortabel med å være naken rundt voksne familiemedlemmer, så kan dere avtale å ikke dusje samtidig eller ikke komme til garderoben samtidig. Anonymkode: f0e43...796 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 22. februar #8 Del Skrevet 22. februar Ja, dette er nå også en problemstilling. Var mange ganger på svømmehall sammen med min eldste datter og svigermor, må si at jeg ikke ofret det en tanke. Er det bedre å være naken sammen med ukjente da? Skjønner ikke helt problemet, men vil si at det beste tipset er #2, oppføre seg normalt og late som ingenting. Trenger jo ikke dusje rett ved siden av hverandre. En plan B kan jo være å gå i dusjen litt før svigermor og barnet. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Macro Skrevet 22. februar Populært innlegg #9 Del Skrevet 22. februar Dette er en klassisk case der jeg tenker at man rett og slett tar seg sammen for at barnet skal få det hyggelig. 45 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #10 Del Skrevet 22. februar Det hender rett som det er at svigerdatter og jeg går i svømmehall sammen, har aldri ofret dusjingen en tanke. Vi dusjer og skravler og jeg tror ingen av oss tenker over at vi er nakne. Anonymkode: 88219...7cc 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det hender rett som det er at svigerdatter og jeg går i svømmehall sammen, har aldri ofret dusjingen en tanke. Vi dusjer og skravler og jeg tror ingen av oss tenker over at vi er nakne. Anonymkode: 88219...7cc Nei, men det er den generasjonen, ser du. Vi med voksne barn tenker ikke over det, men noen generasjonen under har et problematisk forhold til kropp og nakenhet. Svigerdattera di er vel nesten unntaket. Synd, men sant. Anonymkode: 14040...8ed 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12 Del Skrevet 22. februar Jeg hadde funnet på en unnskyldning, om at jeg ikke kunne dra i badeland allikevel, mensen for eksempel. Anonymkode: c6be4...ecb 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #13 Del Skrevet 22. februar Ærlig talt, her er det bare å skjerpe seg, TS. Du beskriver et usunt forhold til kropp og nakenhet, og det er DITT ansvar å være et godt eksempel for datteren din slik at du ikke overfører problemene dine til henne. Ta deg sammen og dusj som alle andre. Anonymkode: f2912...7ed 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #14 Del Skrevet 22. februar Hva er problemet egentlig? Det er helt naturlig å dusje før svømmehall. Stå med ryggen til å lær datteren din at nakenhet i denne settingen er helt naturlig. Himmel og hav. Skjerpings. Du skal være et forbilde for datteren din. Jeg er selv midt i 30-årene. Klumpete av fasong og et godt hode høyere enn svigermor som ikke engang har fylt 60. Hun er sporty, godt trent og petite men vi har begge helt vanlige kropper. Jeg liker ikke å dusje å fellesdusjen sammen med henne men selvfølgelig gjør jeg det fordi jeg viser barnet mitt at det er helt naturlig. Anonymkode: 22f4d...173 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Del Skrevet 22. februar Skjønner deg sååå godt, ts! Det hadde jeg ikke takla. Jeg hadde løst det ved å komme tidligere enn dere har avtalt med de, sånn at dere rekker å dusje og komme dere i badetøy før de kommer. Og på vei ut igjen hadde jeg bare dusjet det verste av klorvannet med badedrakt og sagt at jeg dusjer skikkelig hjemme😊 Anonymkode: aa74b...2ec 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #16 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg hadde funnet på en unnskyldning, om at jeg ikke kunne dra i badeland allikevel, mensen for eksempel. Anonymkode: c6be4...ecb Ja evt noe sånt. Anonymkode: aa74b...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #17 Del Skrevet 22. februar Wow, noen ganger blir jeg helt fascinert over hva folk klarer å lage problemer ut av! Det er snakk om toppen et minutt i ditt liv, ikke gitt at dere står i dusjen samtidig heller. Herregud, voks opp! Anonymkode: 10bde...549 20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #18 Del Skrevet 22. februar Haha skjønner deg veldig godt! Tror jeg hadde bedt henne om å passe på barnet inne i garderoben mens du forter deg å dusje, og får på deg bikini, og når du er klar, kan du rope de inn bare så det skal bli lettere å "hjelpe" barnet?😅 Anonymkode: 73441...8e4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #19 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Wow, noen ganger blir jeg helt fascinert over hva folk klarer å lage problemer ut av! Det er snakk om toppen et minutt i ditt liv, ikke gitt at dere står i dusjen samtidig heller. Herregud, voks opp! Anonymkode: 10bde...549 Jeg slutter aldri å forundre meg over folk som ikke skjønner at man er ulik, og at det som er easy peacy for en person, kanskje ikke er like lett for en annen. Det å vokse opp er å lære seg å ha aksept for at man er ulike, og forståelse for at ikke alle er som en selv. Anonymkode: aa74b...2ec 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #20 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha skjønner deg veldig godt! Tror jeg hadde bedt henne om å passe på barnet inne i garderoben mens du forter deg å dusje, og får på deg bikini, og når du er klar, kan du rope de inn bare så det skal bli lettere å "hjelpe" barnet?😅 Anonymkode: 73441...8e4 Evt glemme noe i bilen, og be henne om å bare gå i bassenget, så kommer du etter om sånn 10 minutter 😂 Anonymkode: 73441...8e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå