Hanne67 Skrevet 23. februar 2025 #101 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har vært litt hard mot deg, men jeg vil bare si at jeg forstår at det er kjipt å være forelsket i en som man ikke har. Har du tenkt på om du legger mer i dette pga gamle følelser? At du er forelsket i en fantasi? Anonymkode: 3fea8...33b Hvorfor har du vært hard mot henne? Ser det er flere her som har kommet med stygge kommentarer, og det trenger virkelig ikke TS! Typisk KG egentlig, der de gjemmer seg bak å være anonyme 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #102 Skrevet 23. februar 2025 Hanne67 skrev (1 time siden): Hvorfor har du vært hard mot henne? Ser det er flere her som har kommet med stygge kommentarer, og det trenger virkelig ikke TS! Typisk KG egentlig, der de gjemmer seg bak å være anonyme Anonyme blablabla. Som om du er mindre anonym «Hanne»😂 Anonymkode: ee95a...446 1
Hanne67 Skrevet 23. februar 2025 #103 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Anonyme blablabla. Som om du er mindre anonym «Hanne»😂 Anonymkode: ee95a...446 Nei, men jeg oppfører meg da ordentlig mot folk. Mange bruker anonymfunksjonen for å slippe å få opp varsler. Kanskje de ikke liker å få kritikk for måten de er på??? 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #104 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 1. Om man alternativt vet at man kan få det bedre alene enn med partner, så er det god nok grunn til å bryte. Det er det som bør være fokuset. 2. Var litt av en teori dette her må jeg si...Har du erfaring med dette? Hvor sannsynlig er dette? Anonymkode: a9adc...a79 1. Det er idealet. I praksis blir veldig mange allikevel værende i dårlige forhold. Forholdet kan også være bedre enn å være alene for mange, det er bare ikke den store kjærligheten. 2. Har sett lignende situasjoner mange ganger, ja. Har i hvert fall lagt merke til at det ikke er noe likhetstegn mellom hvilke kvinner som er i forhold og hvilke kvinner som er de beste. Tvert i mot, egentlig. De mest interessante og triveligste er de som er single, men det er vel gjerne fordi de ikke har tatt til takke med (eventuelt har måttet gå fra) en mann som ikke er drømmemannen. Anonymkode: 777b7...a45 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #105 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Han vet det ikke ved at jeg har sagt noe, men han sender blikk og har en holdning som viser at han også vet eller merker kjemien mellom oss. Jeg har erfart at de beste mennene er gift og at dating med «evig single menn ikke vil gi meg et godt forhold. Det er rett og slett mye tull der ute i datinglivet for meg som godt voksen. Jeg har gode holdninger å vil ikke ødelegge for andre, med tanke på han som er gift, men dillemmaet blir jo at med de holdningene blir jeg evig singel. Jeg har tilbragt mye tid med nevnte gifte mann av yttre årsaker som ikke er privat å jeg vil fortsatt se han mye. Skal jeg si noe? Det er tydelig i blikket hans hva han mener. Eller skal jeg bære følelsene mine alene? Jeg er allerede så langt inn i det at jeg ikke kan snu. Hjelp! Anonymkode: 7c5ce...957 Sånn jeg leser dette, så er det deg det er mye tull med 😅 du sier «evig single menn», men jammen er det du som driver å tuller. Hehe, det er veldig morsomt å lese slikt som dette. Helt ubegripelig å forstå hva som foregår i hodene deres. Anonymkode: dc831...bfa 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #106 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jepp, de beste menn er tatt, ofte av de beste kvinnene. Så du trenger ikke lure på hvorfor du er singel. Men menn er også noen skapninger som lett styres av kjønnsdriften, og selv om de har den beste kvinnen hjemme, kan de la seg friste. Du blir i beste fall et knull når du velger å legge deg ut etter en gift mann. Det er ingen måte på alle «grunner» gifte menn kommer med for at de «ikke kan» forlate kona, er bare fordi de ikke vil. Du er ikke verdt mer enn et ligg, aller mindre en likestilt partner i hans hjem. Lykke til med det. Anonymkode: ee95a...446 Ja, dette er også en snodig og enkel tanke. At single damer klager over at de beste mennene er tatt, og ikke selv klarer å innse at de da naturligvis må være opptatt sammen med de beste damene. Det må da være helt opplagt med en slik tankegang? Realiteten er jo ikke slik i det hele tatt, og det er skummelt at så mange damer går rundt med dette tankegodset som er fullstendig irrasjonelt. Men sånn sett en veldig bra ting for single menn som slipper å møte på disse damene Anonymkode: dc831...bfa 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #107 Skrevet 23. februar 2025 Min mann (kommende eks) var utro med ei. Hvorfor er uvesentlig, men de styret ett års tid. Han sa vel aldri han skulle gå fra meg og satse med hun, men han var åpen til hun at vi sleit og skulle flytte fra hverandre. Tiden gikk siden vi har barn, de avsluttet forholdet. Er vel 1 år eller noe siden, er iallefall 1 år siden han fortalte meg det. Vi har forsøkt og flytter hver for oss, men poenget er at menn går fra oss damer selvom de er gift. Så det «er håp». Samtidig så var det ikke for hun han gjorde det, men for oss. Vi trenger avstand og må kjenne på det før vi setter to streker over oss. Anonymkode: 63b0c...5e7
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #108 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 12.32): Han vet det ikke ved at jeg har sagt noe, men han sender blikk og har en holdning som viser at han også vet eller merker kjemien mellom oss. Jeg har erfart at de beste mennene er gift og at dating med «evig single menn ikke vil gi meg et godt forhold. Det er rett og slett mye tull der ute i datinglivet for meg som godt voksen. Jeg har gode holdninger å vil ikke ødelegge for andre, med tanke på han som er gift, men dillemmaet blir jo at med de holdningene blir jeg evig singel. Jeg har tilbragt mye tid med nevnte gifte mann av yttre årsaker som ikke er privat å jeg vil fortsatt se han mye. Skal jeg si noe? Det er tydelig i blikket hans hva han mener. Eller skal jeg bære følelsene mine alene? Jeg er allerede så langt inn i det at jeg ikke kan snu. Hjelp! Anonymkode: 7c5ce...957 Glemt det! Han er opptatt! Finn deg en singel mann! Anonymkode: 1a373...008 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #109 Skrevet 23. februar 2025 Gifte menn er de mennene som er mest tilgjengelige. Vil du ha han, så ta han. Men husk at han aldri skiller seg pga hus, bil og barn. Konen betyr ikke så mye. Det er KUN pga barn og det materialistiske. Anonymkode: eb11b...d5a 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #110 Skrevet 23. februar 2025 Det er en bra ting at tråden viser at det å avstå fra gifte menn består i å beskytte seg selv. Det vil kun bli en vond opplevelse. Men, jeg tror, at denne mannen vil bli i livet mitt i en eller annen form, uten sex men med kontakt fordi vi allerede har et bånd. Jeg har feks hatt ekser som har vært nære venner i alle år selvom de har giftet seg, vi er nære og fortrolige uten sex. Relasjoner er ikke en ting satt i en bestemt form sånn som mange her beskriver det. ts Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #111 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sånn jeg leser dette, så er det deg det er mye tull med 😅 du sier «evig single menn», men jammen er det du som driver å tuller. Hehe, det er veldig morsomt å lese slikt som dette. Helt ubegripelig å forstå hva som foregår i hodene deres. Anonymkode: dc831...bfa Ja jeg lurer virkelig selv mange ganger! Antagelig så er jeg ganske rar og jeg liker det! Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2025 #112 Skrevet 23. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er en bra ting at tråden viser at det å avstå fra gifte menn består i å beskytte seg selv. Det vil kun bli en vond opplevelse. Men, jeg tror, at denne mannen vil bli i livet mitt i en eller annen form, uten sex men med kontakt fordi vi allerede har et bånd. Jeg har feks hatt ekser som har vært nære venner i alle år selvom de har giftet seg, vi er nære og fortrolige uten sex. Relasjoner er ikke en ting satt i en bestemt form sånn som mange her beskriver det. ts Anonymkode: 7c5ce...957 Hva slags bånd har dere når du ikke vet noenting om han? Anonymkode: 1283b...edb 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #113 Skrevet 24. februar 2025 TS, jeg har sympati for deg, selv om jeg har erfaring som kona til en mann som var utro. Jeg skjønner at du er ensom, og at du har fått tilsynelatende god kontakt med en mann gjennom jobben. Ut over dette så kjenner du ham dårlig, du har blitt forelsket i en person som du kjenner helt overfladisk. Han merker nok dine blikk, vi har vel alle kjent interessen fra noen som er forelsket, den er ikke vanskelig å snappe opp. Og mange blir jo smigret av at noen er romantisk interessert i dem. Min mann er en veldig omgjengelig, åpen og vennlig type. I tillegg er han pen. Han kom lett i kontakt med mennesker generelt, og møtte en dame som han etter hvert var utro med. Han fortalte til meg, og håpet at vi skulle forbli gift, men jeg ønsket skilsmisse. Han var deretter sammen med den damen i noen måneder, før han gikk fra henne. Hun var helt i oppløsning, sendte masse meldinger til barna våre, og situasjonen var helt hinsides. Vi har barn som har flyttet hjemmefra for studier, men det hjelper lite at barna ikke er små lenger, det er en fryktelig situasjon likevel. De har vært veldig skuffet over sin far, og opplever nå en hverdag der de må dele seg mellom meg og faren. De får heller aldri familien sin tilbake slik vi hadde det. Jeg tror det er ensomheten som snakker. Du vet egentlig bedre enn dette. Du har en god tone med ham, det har han kanskje med mange andre, også. Han er smigret over at du liker ham så godt, det tror jeg nok. I et langt ekteskap blir mye rutine, og da er det litt krydder i hverdagen å vite at noen er forelsket i seg. Du har sablet ned mange i tråden, og det virker nesten som at du håper at noen skal si at du skal kjøre på og prøve deg på ham, eller si fra at du er forelsket. Men du kjenner ham ikke, det er et faktum. Du er forelsket i et bilde du har av ham, den du tror at han er. Hvis han skulle gå fra konen sin, er du heller ikke garantert at han blir hos deg. Det er en tøff realitet som du må forholde deg til. Jeg har flere venner som har opplevd utroskap, men som etter en tid har funnet sammen igjen. Jeg orket det ikke, selv om også min mann ønsket dette. Selv om man i forelskelsens rus tenker at den nye er "den rette" så oppdager mange at den man har hjemme, og familien, drar en tilbake. Det er sterke følelser der, likevel. Anonymkode: 8c349...a1c 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2025 #114 Skrevet 24. februar 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er en bra ting at tråden viser at det å avstå fra gifte menn består i å beskytte seg selv. Det vil kun bli en vond opplevelse. Men, jeg tror, at denne mannen vil bli i livet mitt i en eller annen form, uten sex men med kontakt fordi vi allerede har et bånd. Jeg har feks hatt ekser som har vært nære venner i alle år selvom de har giftet seg, vi er nære og fortrolige uten sex. Relasjoner er ikke en ting satt i en bestemt form sånn som mange her beskriver det. ts Anonymkode: 7c5ce...957 Det går fint an å være venner med menn, så bra at du har kommet til den konklusjonen ❤️ En dag dukker det opp en singel mann du blir forelsket i. Flere på din alder som skiller seg, men ikke nødvendigvis denne, - mange bra menn der ute forøvrig 👍 Anonymkode: 40b0e...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2025 #115 Skrevet 25. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 18.25): Det er en bra ting at tråden viser at det å avstå fra gifte menn består i å beskytte seg selv. Det vil kun bli en vond opplevelse. Men, jeg tror, at denne mannen vil bli i livet mitt i en eller annen form, uten sex men med kontakt fordi vi allerede har et bånd. Jeg har feks hatt ekser som har vært nære venner i alle år selvom de har giftet seg, vi er nære og fortrolige uten sex. Relasjoner er ikke en ting satt i en bestemt form sånn som mange her beskriver det. ts Anonymkode: 7c5ce...957 Hvordan er vennskapet med eksene? Godtar de nye partnerne dette eller vet de det ikke? Anonymkode: 6757c...c6d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2025 #116 Skrevet 25. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 13.15): Sant. Det er en felle å få disse følelsene.. Jeg har tatt grep for å få det til å gå over men det blusser stadig sterkere frem. Jeg håper jo han gjør alt for barna sine. Men tenk om ekteskapet har kjølnet? Hvis jeg ikke spør får jeg aldri svar. Men som dere sier, det er er spill man kanskje er dømt til å tape. Jeg kan ikke stoppe å møte han, av nevnte årsaker… Anonymkode: 7c5ce...957 Ekteskap vil jo som oftest kjølnes, men det betyr ikke at det er greit/etisk riktig å komme inn å lage mer trøbbel. Hold deg på lang avstand! En ting er å ta hensyn til barna. En annen ting er å støtte kvinner. Vi bør holde oss langt unna opptatte menn, og prøver de seg på oss, mener jeg vår oppgave som kvinner, er å fordømme og sette slike menn på plass. Anonymkode: a1a75...618
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2025 #117 Skrevet 26. februar 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ekteskap vil jo som oftest kjølnes, men det betyr ikke at det er greit/etisk riktig å komme inn å lage mer trøbbel. Hold deg på lang avstand! En ting er å ta hensyn til barna. En annen ting er å støtte kvinner. Vi bør holde oss langt unna opptatte menn, og prøver de seg på oss, mener jeg vår oppgave som kvinner, er å fordømme og sette slike menn på plass. Anonymkode: a1a75...618 Å fordømme et annet menneske er sjeldent en god ide. Anonymkode: a9adc...a79
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2025 #118 Skrevet 27. februar 2025 Hanne67 skrev (På 23.2.2025 den 8.24): Hvorfor har du vært hard mot henne? Ser det er flere her som har kommet med stygge kommentarer, og det trenger virkelig ikke TS! Typisk KG egentlig, der de gjemmer seg bak å være anonyme Jeg har ikke skrevet et stygt ord til vedkommende, det er noe annet enn å være hard. Jeg har stilt kritiske spørsmål, og selv om jeg har sympati for henne, så står jeg for det jeg skrev. Det har forøvrig ikke noe med at jeg er anonym. Anonymkode: 3fea8...33b 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2025 #119 Skrevet 27. februar 2025 Ts, jeg forstår ikke helt deg. Du kommenterer at du ser blikkene og antar han føler det samme. Men er du så sikker på det ? Har du spurt ? Leste i et annet innlegg om ei som følte det samme for en crush hun møtte ute. Og trodde de hadde vibe, men når de først begynner å date lenge etter kommer hard sannheten at han ikke følte det samme for henne den kvelden.. Så ikke alltid blikk gir signaler du ønsker... Og dette med evig single menn, tull. Altså, du er evig singel dame ? Ikke noe bedre med deg sånn sett.. hvis jeg var deg ville jeg holdt meg unna gifte menn. Selv vennskap. Spesielt med følelser du har for han. Å ødelegge barnas trygge oppvekst son jeg tror du er i stand til, er hårreisden og horribelt. Vet at jeg er hevngjerrig som person. Og hadde straffet mannen hardt ved å kun hatt samvær hos meg uten elskerinne i nærheten.. og hvis samvær skulle skjedd hjemme hos han, skulle ikke hun ha vært der.. og jeg skulle hatt gjesterom for å se at hun ikke er der. Elskerinner kan man bruke fritiden med, ikke blande inn ungene til. Så enkelt er det.. Så tenk på barna hans, trekk deg tilbake om så å finne en Annen jobb.. dessuten er det ikke sikkert han syns du er så fin heller. Kanskje de blikkene han gir deg tilsier at han syns du er stygg, feit ? Kanskje han og syns du er simpelt menneske ? Kanskje han og snakker om deg hjemme med kona, om deg ? Og de sitter å mobber utseendet ditt ? Tenk litt sånn. Ikke tro at du er den han syns noe om når sannheten kan være vondt værre. Anonymkode: 8e476...bc4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå