AnonymBruker Skrevet 22. februar #41 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hold deg unna, han er gift. Anonymkode: 49b20...329 Ja det er akkurat det jeg gjør. Men tankene mine er alikevel de samme. Valgene og tankene rundt tema. Særlig med forelskelse som kommer sjelden. Kommer den igjen om ti år slik det alltid har vært for meg? Som sagt vitner dette på at jeg går i grava alene. Det er jo greit, men hva utgjør at jeg må utslette meg selv helt i denne situasjonen. Jeg eier mine egen følelser. Dette er en relevant team. De fleste vet at dating for godt voksne er veldig utfordrende og at det skal godt gjøres å finne en match.. De som leser her glemmer å forholde seg til teama, de er mest opptatt av at jeg vurderer å ligge med en gift mann, som ifølge de selv er det dette hanlder om.. Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar #42 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sant. Det er en felle å få disse følelsene.. Jeg har tatt grep for å få det til å gå over men det blusser stadig sterkere frem. Jeg håper jo han gjør alt for barna sine. Men tenk om ekteskapet har kjølnet? Hvis jeg ikke spør får jeg aldri svar. Men som dere sier, det er er spill man kanskje er dømt til å tape. Jeg kan ikke stoppe å møte han, av nevnte årsaker… Anonymkode: 7c5ce...957 Stor sjanse for at hvis han er interessert så forteller han deg at han og konen ikke er romantiske lenger. De har ikke sex. Hun er kanskje sur og vanskelig, forholdet er i hvertfall dødt. Men de holder sammen for barna. Han vil være sammen med deg, men det må bli lenger frem i tid, for barna er så små. Og så venter du, og venter, og venter.... Årene går, ungene blir større. Du venter fremdeles. Han hadde aldri tenkt å gå, og du har kastet vekk mange år av livet ditt. Han har bare brukt deg for sex. Dette skjer med folk. Han er gift. Hold deg nå unna. Uansett frekt å gå etter opptatte menn. Gå til psykolog i stedenfor. Anonymkode: 49b20...329 6 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar #43 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Yngre mennesker vil tenke som deg. Jeg er ikke «yngre. Alle barna er voksne. Hvorfor lager du din egen versjon av en historie når du mangler fakta? Det er ikke unikt at folk skilles. Jeg forstår at det trigger deg. Anonymkode: 7c5ce...957 Nei det trigger meg ikke, for utroskap og skillsmisse ikke er så big deal i min verden. Folk som bygger seg opp drømmescenarioer basert på noen blikk derimot, der sliter jeg med å forstå. Du har ingenting å miste ved å bli sammen med denne mannen, men han har faktisk mye å miste. I tillegg vil det være en lang prosess for de fleste å gå fra partner. Jeg lurer på om du har en realistisk forhåpning her. Du må gjerne prøve deg på alle gifte menn du ser, men husk at det er lett å bli lurt og brukt. Anonymkode: b0b60...876 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar #44 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du virker jo veldig klar for å si det til ham, så da gjør du det. Folk her råder deg til å la det ligge, men du sabler jo ned alle de rådene og mener folk blir trigga når de gir deg helt gode årsaker til hvorfor du bør droppe dette. Så da får du bare si det til ham, det tviler jeg på at blir noen suksess, men go on! Anonymkode: 115b5...ffa Jeg forsøker å få frem argumenter som er saklige og gode nok så jeg kan bruke de til å velge å fjerne meg fra situasjonen hvis det er best. Dette forumet er til bruk for slikt. Så langt har det kun kommet et innlegg med hold i her som treffer meg. De fleste andre er relativt hatefulle. Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar #45 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei det trigger meg ikke, for utroskap og skillsmisse ikke er så big deal i min verden. Folk som bygger seg opp drømmescenarioer basert på noen blikk derimot, der sliter jeg med å forstå. Du har ingenting å miste ved å bli sammen med denne mannen, men han har faktisk mye å miste. I tillegg vil det være en lang prosess for de fleste å gå fra partner. Jeg lurer på om du har en realistisk forhåpning her. Du må gjerne prøve deg på alle gifte menn du ser, men husk at det er lett å bli lurt og brukt. Anonymkode: b0b60...876 Du kan med fordel lese innleggene mine en gang til. Du har ikke fått med deg hva dette egentlig handler om på noen måte. Det er et etisk dilemma med argumenter for og imot. Skal du bidra med noe nyttig så må du ta med begge sidene. Først da kan svaret ditt være til hjelp og nytte. Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar #46 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Stor sjanse for at hvis han er interessert så forteller han deg at han og konen ikke er romantiske lenger. De har ikke sex. Hun er kanskje sur og vanskelig, forholdet er i hvertfall dødt. Men de holder sammen for barna. Han vil være sammen med deg, men det må bli lenger frem i tid, for barna er så små. Og så venter du, og venter, og venter.... Årene går, ungene blir større. Du venter fremdeles. Han hadde aldri tenkt å gå, og du har kastet vekk mange år av livet ditt. Han har bare brukt deg for sex. Dette skjer med folk. Han er gift. Hold deg nå unna. Uansett frekt å gå etter opptatte menn. Gå til psykolog i stedenfor. Anonymkode: 49b20...329 Når kom det opp her at det er små barn inn i bildet? Jeg er ikke psyko. Ungene er store, de bor ikke hjemme lenger. Vil du ringe bv? Anonymkode: 7c5ce...957 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #47 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvis jeg ikke spurte, men det faktisk var sånn at han ønsket det samme som meg, men holdt seg for god til å ta det opp? Noe sånt. Eller at han gjerne sier at det ikke er gjensidig så jeg kan starte jobben med å distansere med bort fra følelsene. Anonymkode: 7c5ce...957 Du sa jo du ikke ville ødelegge for noen, men det gjelder kanskje ikke kona og barna hans? Anonymkode: 1283b...edb 3 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar #48 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sa jo du ikke ville ødelegge for noen, men det gjelder kanskje ikke kona og barna hans? Anonymkode: 1283b...edb Hvis det er sånn at de alikevel skal skilles? Hvorfor kan man ikke snakke om det da? Uten en samtale aner man jo ingenting. Kanskje han har flyttet ut allerede, kanskje han har en ny allerede, hva vet jeg om det? Jeg ser bare det står at han er gift på profilen hans… Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar #49 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er sånn at de alikevel skal skilles? Hvorfor kan man ikke snakke om det da? Uten en samtale aner man jo ingenting. Kanskje han har flyttet ut allerede, kanskje han har en ny allerede, hva vet jeg om det? Jeg ser bare det står at han er gift på profilen hans… Anonymkode: 7c5ce...957 Det virker ikke som om du kjenner denne mannen veldig godt? Anonymkode: 115b5...ffa 6 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar #50 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns du bør jobbe med deg selv og holdningene dine, TS. "Alle de bra er tatt, så dermed kan jeg forsøke meg på dem" er virkelig en elendig innstilling å ha. Hold deg unna opptatte menn! Jeg er single og i førtiåra, så jeg vet utrolig mange bra menn er tatt, men det gir meg da ingen rett til å forsøke å bryte opp forhold! Hvis de ikke har det bra i forholdet, blir det slutt. Aldri i verden om jeg bevisst vil bidra til at et forhold tar slutt! Anonymkode: 115b5...ffa Signerer denne. Forholdet initieres på en veldig skitten og ekkel måte når det startes ved å forårsake et vondt samlivsbrudd, og som oftest ved å involvere løgner og utroskap. Og hvordan kan man slappe av i forholdet selv tenker jeg, når man er sammen med en partner som har vært utro mot andre. Anonymkode: 9ecb6...e2f 2 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar #51 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det virker ikke som om du kjenner denne mannen veldig godt? Anonymkode: 115b5...ffa Nei, jeg har som sagt vært mye med han av andre årsaker, aldri privat. Men det har vært mye langvarig kontakt over noen år. Jeg har fått følelser.. Sånn kan det gå Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar #52 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Signerer denne. Forholdet initieres på en veldig skitten og ekkel måte når det startes ved å forårsake et vondt samlivsbrudd, og som oftest ved å involvere løgner og utroskap. Og hvordan kan man slappe av i forholdet selv tenker jeg, når man er sammen med en partner som har vært utro mot andre. Anonymkode: 9ecb6...e2f Hvem sier i denne tråden at noen skal være utro? Jeg sier ikke noe om det, det er jeg som har laget denne tråden. Følg de riktige premissene. Andre her skriver mye om mulig sex og utroskap, det gjør ikke jeg. Jeg skriver om etiske valg og følelser. Det er lang fra det nivået du legger deg på. Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar #53 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Stor sjanse for at hvis han er interessert så forteller han deg at han og konen ikke er romantiske lenger. De har ikke sex. Hun er kanskje sur og vanskelig, forholdet er i hvertfall dødt. Men de holder sammen for barna. Han vil være sammen med deg, men det må bli lenger frem i tid, for barna er så små. Og så venter du, og venter, og venter.... Årene går, ungene blir større. Du venter fremdeles. Han hadde aldri tenkt å gå, og du har kastet vekk mange år av livet ditt. Han har bare brukt deg for sex. Dette skjer med folk. Han er gift. Hold deg nå unna. Uansett frekt å gå etter opptatte menn. Gå til psykolog i stedenfor. Anonymkode: 49b20...329 Haha, ja dette er jo en klassiker! "Kona forstår meg ikke, vi har ikke hatt sex på mange år".... Og så ble plutselig kona gravid, de har visst ikke vært uvenner eller hatt sextørke likevel 🙃 Bare mannen som skulle rettferdiggjøre utroskap og få elskerinna på kroken. Hvis den gravide kona er skikkelig heldig så får hun i tillegg HPV og maligne celleforandringer fordi mannen knuller rundt. Anonymkode: 9ecb6...e2f 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #54 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis det er sånn at de alikevel skal skilles? Hvorfor kan man ikke snakke om det da? Uten en samtale aner man jo ingenting. Kanskje han har flyttet ut allerede, kanskje han har en ny allerede, hva vet jeg om det? Jeg ser bare det står at han er gift på profilen hans… Anonymkode: 7c5ce...957 Men du vet jo ingenting om de skal skilles eller ikke. Anonymkode: 1283b...edb 3 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar #55 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem sier i denne tråden at noen skal være utro? Jeg sier ikke noe om det, det er jeg som har laget denne tråden. Følg de riktige premissene. Andre her skriver mye om mulig sex og utroskap, det gjør ikke jeg. Jeg skriver om etiske valg og følelser. Det er lang fra det nivået du legger deg på. Anonymkode: 7c5ce...957 Du spør jo i HI om du skal tilby deg selv til gifte menn siden single menn ikke er bra nok for deg. Du har tenkt å tilby den gifte mannen du er forelska i en gyllen vei vekk fra kone og barn og heller bli sammen med deg. Du er jo en homewrecker. Anonymkode: 9ecb6...e2f 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar #56 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du spør jo i HI om du skal tilby deg selv til gifte menn siden single menn ikke er bra nok for deg. Du har tenkt å tilby den gifte mannen du er forelska i en gyllen vei vekk fra kone og barn og heller bli sammen med deg. Du er jo en homewrecker. Anonymkode: 9ecb6...e2f Jeg tar vurderinger utifra hvordan jeg fungerer og hvor jeg er i livet. Har du fått med deg hva jeg egentlig skriver om i tråden her? Blir det for komplisert å gi et godt svar på det jeg faktisk lurer på? Skal jeg la meg selv gå inn i alderdommen alene eller skal jeg velge å sjekke hva dette handler om? Hadde jeg vært 20 år så kunne jeg tenkt sånn som du legger det frem, jeg er ikke der. Å jeg blir svært sjelden forelsket. Jeg tror det er gjensidig. Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar #57 Skrevet 22. februar Menn og kvinner er utro av ulike årsaker: kvinner er ofte utro når de allerede har sjekket ut av forholdet sitt mentalt og connectet med en annen partner. Menn kan ha det helt topp hjemme og likevel ligge med andre uten at det betyr emosjonell connection. Så det at han sender deg lange blikk trenger ikke bety noe som helst annet enn at han ønsker litt spenning i hverdagen. Anonymkode: b1e0c...0c9 4 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar #58 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg tar vurderinger utifra hvordan jeg fungerer og hvor jeg er i livet. Har du fått med deg hva jeg egentlig skriver om i tråden her? Blir det for komplisert å gi et godt svar på det jeg faktisk lurer på? Skal jeg la meg selv gå inn i alderdommen alene eller skal jeg velge å sjekke hva dette handler om? Hadde jeg vært 20 år så kunne jeg tenkt sånn som du legger det frem, jeg er ikke der. Å jeg blir svært sjelden forelsket. Jeg tror det er gjensidig. Anonymkode: 7c5ce...957 Hva får deg til å tro det er gjensidig? Anonymkode: 115b5...ffa 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar #59 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om en mann er utro så er han feig synes jeg. Det er ikke noe annet å si om det. Damer som velger å være elskerinne har jeg aldri forstått meg på. Anonymkode: a9adc...a79 Ikke uenig med deg der. Han er rasshøl og idiot, elskerinnen naiv og dum. Begge to ræva mennesker. Anonymkode: ee95a...446 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #60 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke etter det jeg observerer av langvarige forhold som har vart fra ca tidlig 20-årene. Når folk finner hverandre rundt 30-årsalderen, da kan jeg være enig. Da vet man mer hva som er rett og har klart å finne den beste for seg selv. Mange som finner hverandre tidlig blir forelsket og bare fortsetter i forholdet fordi det er det man gjør, spesielt hvis man drømmer om hus, barn osv. De tenker ikke over at det finnes en bedre match for dem der ute før de møter vedkommende, og da kan det være "for sent" på den måten at de har fått barn og etablert seg. Jeg gjorde det samme selv. I tillegg forandrer man seg gjerne som person i 20-årene, siden personligheten som regel ikke er satt så tidlig. Mange av mine venner og bekjente som fant hverandre tidlig i 20-årene eller tidligere sliter eller har gått fra hverandre. De har taklet livet forskjellig, har helt forskjellig humør, helt ulike prioriteringer osv. Anonymkode: 777b7...a45 Det kan selvsagt gå begge veier. Svært få av de i mitt nettverk som fant hverandre tidlig har gått fra hverandre. Flere av de som møttes i 30 årene derimot varte i 5-6 år. Så ingen fasit. Ts omtaler seg som godt voksen, så den gifte mannen kan ha møtt sin kone da de var over 30 også. Uavhengig alder så holder man seg unna gifte folk. Anonymkode: ee95a...446 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå