Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fortsett å gjerne å fortelle deg selv det. Og om det skulle være slik er det tydelig et noe annet er viktigere enn elskerinna/flørten.

Anonymkode: ee95a...446

Det er mye mulig. Hva det skulle vært har ikke jeg kjennskap til. 

Anonymkode: a9adc...a79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har respekt for meg selv og for andre.

Anonymkode: 7c5ce...957

LOL

Anonymkode: d2a49...0c6

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Syns du bør jobbe med deg selv og holdningene dine, TS. "Alle de bra er tatt, så dermed kan jeg forsøke meg på dem" er virkelig en elendig innstilling å ha. Hold deg unna opptatte menn! Jeg er single og i førtiåra, så jeg vet utrolig mange bra menn er tatt, men det gir meg da ingen rett til å forsøke å bryte opp forhold! Hvis de ikke har det bra i forholdet, blir det slutt.
Aldri i verden om jeg bevisst vil bidra til at et forhold tar slutt!

Anonymkode: 115b5...ffa

• Liker 11
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Fortsett å gjerne å fortelle deg selv det. Og om det skulle være slik er det tydelig et noe annet er viktigere enn elskerinna/flørten.

Om en mann er utro så er han feig synes jeg. Det er ikke noe annet å si om det. Damer som velger å være elskerinne har jeg aldri forstått meg på.

Anonymkode: a9adc...a79

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jepp, de beste menn er tatt, ofte av de beste kvinnene. (...)

Ikke etter det jeg observerer av langvarige forhold som har vart fra ca tidlig 20-årene. Når folk finner hverandre rundt 30-årsalderen, da kan jeg være enig. Da vet man mer hva som er rett og har klart å finne den beste for seg selv.

Mange som finner hverandre tidlig blir forelsket og bare fortsetter i forholdet fordi det er det man gjør, spesielt hvis man drømmer om hus, barn osv. De tenker ikke over at det finnes en bedre match for dem der ute før de møter vedkommende, og da kan det være "for sent" på den måten at de har fått barn og etablert seg. Jeg gjorde det samme selv. I tillegg forandrer man seg gjerne som person i 20-årene, siden personligheten som regel ikke er satt så tidlig. 

Mange av mine venner og bekjente som fant hverandre tidlig i 20-årene eller tidligere sliter eller har gått fra hverandre. De har taklet livet forskjellig, har helt forskjellig humør, helt ulike prioriteringer osv.

Anonymkode: 777b7...a45

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Syns du bør jobbe med deg selv og holdningene dine, TS. "Alle de bra er tatt, så dermed kan jeg forsøke meg på dem" er virkelig en elendig innstilling å ha. Hold deg unna opptatte menn! Jeg er single og i førtiåra, så jeg vet utrolig mange bra menn er tatt, men det gir meg da ingen rett til å forsøke å bryte opp forhold! Hvis de ikke har det bra i forholdet, blir det slutt.
Aldri i verden om jeg bevisst vil bidra til at et forhold tar slutt!

Det går vel ann å snakke sammen? Det er ikke snakk om to hodeløse aprekatter som jokker i vei. Det må bli en utvikling over tid isåfall med samtaler og enighet. 
Når har jeg brutt opp et forhold? 
Et dillemma som jeg tar opp her vil jo være en god sjekk på om denne mannen er en real fyr eller ikke. Går han bak sin egen kone sin rygg for å få seg et napp så er det jo ikke noe for meg heller.

Mitt spørsmål her inne er ikke jeg skal ligge med en gift mann eller ikke. Jeg lurer på om jeg skal si noe? Jeg har så langt ikke blitt forelsket i noen men nå har det altså skjedd. Jeg sylder meg selv å ta det på alvor. 
Jeg blir helt rar av han.. å kan ikke noe for det.. 

AnonymBruker
Skrevet

Men hva håper du på da? At han er utro med deg? 

Anonymkode: f8eb6...0ef

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men hva håper du på da? At han er utro med deg? 

Anonymkode: f8eb6...0ef

Skal det være noe så må det handle om at han er bestemt selv og imøtekommende i forhold til hva som er mellom oss.

Når har jeg sagt jeg tenker å ligge med han?

Er ikke en relasjon noe annet enn et k*ull her inne på kg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det med mindre du er Ariana Grande.

Anonymkode: 386f1...29d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gode holdninger å vil ikke ødelegge for andre, med tanke på han som er gift, men dillemmaet blir jo at med de holdningene blir jeg evig singel.

Beklager virkelig, men det er jo en veldig innstilling. Tenker du å begynne å legge deg etter gifte/samboende menn da, fordi de som er single ikke er bra nok for deg? Det er jo mange flotte, single mennesker, med et ærlig ønske om å finne kjærligheten. Du er jo singel selv.

Når det er sagt så hender det at folk finner kjærligheten selv om en er i et forhold. Det kan skje. Men man bør ikke aktivt gå inn for å finne en opptatt mann, og være med på å splitte opp en familie.

Jeg tenker at så lenge du har et valg så hold deg unna. Klarer dere ikke å stå i mot, og det virkelig er ekte kjærlighet så blir det dere uansett. Men husk på at en sånn start på et forhold ofte blir ganske tøff. Dere må regne med å få mange mot dere.

Styr unna og finn deg en som er singel om du kan. 

Anonymkode: 9bbae...9ba

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Beklager virkelig, men det er jo en veldig innstilling. Tenker du å begynne å legge deg etter gifte/samboende menn da, fordi de som er single ikke er bra nok for deg? Det er jo mange flotte, single mennesker, med et ærlig ønske om å finne kjærligheten. Du er jo singel selv.

Når det er sagt så hender det at folk finner kjærligheten selv om en er i et forhold. Det kan skje. Men man bør ikke aktivt gå inn for å finne en opptatt mann, og være med på å splitte opp en familie.

Jeg tenker at så lenge du har et valg så hold deg unna. Klarer dere ikke å stå i mot, og det virkelig er ekte kjærlighet så blir det dere uansett. Men husk på at en sånn start på et forhold ofte blir ganske tøff. Dere må regne med å få mange mot dere.

Styr unna og finn deg en som er singel om du kan. 

Anonymkode: 9bbae...9ba

Jeg har ikke planlagt dette å har datet av og på i mange år, ingenting skjer når det kommer til nære følelser. Det postive er at jeg har fått flere gode mannlige venner etter dating som ikke ble noe mer enn det. 

Det kan virke som det er langt i mellom de tilfellene der det oppstår følelser. For min del har det gjerne gått ti år eller mer mellom hver gang. 
Med tanke på min modne alder så er jeg  kanskje død før jeg møter kjærligheten. 
Det er litt med tanke på at jeg er i den siste delen av livet mitt. Jeg kan ikke lenger tenke at «en dag dukker han opp. 
Han har dukket opp, i feil innpakning kan du si… 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han vet det ikke ved at jeg har sagt noe, men han sender blikk og har en holdning som viser at han også vet eller merker kjemien mellom oss.

Jeg har erfart at de beste mennene er gift og at dating med «evig single menn ikke vil gi meg et godt forhold. Det er rett og slett mye tull der ute i datinglivet for meg som godt voksen.

Jeg har gode holdninger å vil ikke ødelegge for andre, med tanke på han som er gift, men dillemmaet blir jo at med de holdningene blir jeg evig singel. 

Jeg har tilbragt mye tid med nevnte gifte mann av yttre årsaker som ikke er privat å jeg vil fortsatt se han mye. 
Skal jeg si noe? Det er tydelig i blikket hans hva han mener. Eller skal jeg bære følelsene mine alene? Jeg er allerede så langt inn i det at jeg ikke kan snu.

Hjelp! 

Hva godt mener du at skal komme ut av å si det?

Anonymkode: 1283b...edb

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem sa ligging var en del av pakka i første fase? Det kunne ikke falle meg inn å gå med på det før ting er avklart.

Da kunne jeg like gjerne ha bestill ei kølle på døra. 

Jeg har respekt for meg selv og for andre.

Nei, du har ikke respekt for andre når du velger å fortelle en person som er i et forpliktende forhold (med barn?) at du har følelser for vedkommende. Hva skal han med den informasjonen? Hvis han virkelig mente at han ønsket å "utforske" noe med deg, så hadde han prøvd seg. Min erfaring er at en mann som er interessert alltids vil prøve aktivt å komme i kontakt med deg på DEN måten. 

Anonymkode: b0b60...876

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva godt mener du at skal komme ut av å si det?

Anonymkode: 1283b...edb

Hvis jeg ikke spurte, men det faktisk var sånn at han ønsket det samme som meg, men holdt seg for god til å ta det opp? 
Noe sånt. Eller at han gjerne sier at det ikke er gjensidig så jeg kan starte jobben med å distansere med bort fra følelsene. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du har ikke respekt for andre når du velger å fortelle en person som er i et forpliktende forhold (med barn?) at du har følelser for vedkommende. Hva skal han med den informasjonen? Hvis han virkelig mente at han ønsket å "utforske" noe med deg, så hadde han prøvd seg. Min erfaring er at en mann som er interessert alltids vil prøve aktivt å komme i kontakt med deg på DEN måten. 

Nei han kan ikke, for vi møtes fordi han er en representant og ansatt, da er man bundet opp i den rollen.

Jeg vet ikke hvordan han ville vært som privat. 

AnonymBruker
Skrevet

Skal det være noe så må det handle om at han er bestemt selv og imøtekommende i forhold til hva som er mellom oss.

Når har jeg sagt jeg tenker å ligge med han?

Er ikke en relasjon noe annet enn et k*ull her inne på kg? 

Men han ER gift?

Jeg blir litt forvirret over alderen deres, om du er i 30, 40 eller 60 årene. Men hvis han har hjemmeboende barn og eier bolig med kona, så må du belage deg på et langt tidsperpektiv. Først må han dumpe kona, finne ut av det praktiske, økonomi osv. Kanskje ny bolig, samvær, redefinere relasjonen til kona og hennes familie. Barna må få lande i den nye hverdagen. Det vil mest sannsynlig være lenge til du er velkommen der. Deretter må du forholde deg til at hun alltid vil være en del av historien hans OG livet deres. 

Med barnas mor har han alle de "husker du da...?" med fødsler, bursdager, blindtarmbetennelsen til minsten, hvordan eldste pleide å si makrell i tomat (ååååå så søøøøt) osv osv. De vil alltid være linket sammen. Er det med i drømmen din? For det du har nå er en drøm. Du sier at blikkene sier... vel. Blikk kan si enormt mye, for de er uten forpliktelse. Å være gift er et langtekkelig maratonløp hvor man i perioder kanskje dagdrømmer litt. Litt som tanken om å delta på sexklubb (for mange av oss): spennende, men det skjer f... ikke! 

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei han kan ikke, for vi møtes fordi han er en representant og ansatt, da er man bundet opp i den rollen.

Jeg vet ikke hvordan han ville vært som privat. 

Her koker du suppe på den minste spikeren. Du vet ikke hvordan han ville vært som privat en gang? Så han har ikke nummeret ditt og spurt casual om dere skal "diskutere saken videre over en kaffe"?

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Men han ER gift?

Jeg blir litt forvirret over alderen deres, om du er i 30, 40 eller 60 årene. Men hvis han har hjemmeboende barn og eier bolig med kona, så må du belage deg på et langt tidsperpektiv. Først må han dumpe kona, finne ut av det praktiske, økonomi osv. Kanskje ny bolig, samvær, redefinere relasjonen til kona og hennes familie. Barna må få lande i den nye hverdagen. Det vil mest sannsynlig være lenge til du er velkommen der. Deretter må du forholde deg til at hun alltid vil være en del av historien hans OG livet deres. 

Med barnas mor har han alle de "husker du da...?" med fødsler, bursdager, blindtarmbetennelsen til minsten, hvordan eldste pleide å si makrell i tomat (ååååå så søøøøt) osv osv. De vil alltid være linket sammen. Er det med i drømmen din? For det du har nå er en drøm. Du sier at blikkene sier... vel. Blikk kan si enormt mye, for de er uten forpliktelse. Å være gift er et langtekkelig maratonløp hvor man i perioder kanskje dagdrømmer litt. Litt som tanken om å delta på sexklubb (for mange av oss): spennende, men det skjer f... ikke! 

Yngre mennesker vil tenke som deg. Jeg er ikke «yngre. Alle barna er voksne.

Hvorfor lager du din egen versjon av en historie når du mangler fakta?

Det er ikke unikt at folk skilles. Jeg forstår at det trigger deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna, han er gift.

Anonymkode: 49b20...329

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du virker jo veldig klar for å si det til ham, så da gjør du det. Folk her råder deg til å la det ligge, men du sabler jo ned alle de rådene og mener folk blir trigga når de gir deg helt gode årsaker til hvorfor du bør droppe dette.
Så da får du bare si det til ham, det tviler jeg på at blir noen suksess, men go on!

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...