AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #61 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal det være noe så må det handle om at han er bestemt selv og imøtekommende i forhold til hva som er mellom oss. Når har jeg sagt jeg tenker å ligge med han? Er ikke en relasjon noe annet enn et k*ull her inne på kg? Anonymkode: 7c5ce...957 Hvorfor er det og skal det være noe mellom dere i det hele tatt? Hvorfor presser du frem at det skal være noe mellom dere? Han trenger ikke å vite noe som helst om dine følelser, de er ubetydelig. Han har en hjemme som han har følelser for. Hadde han vært interessert i deg så hadde du visst det, og ikke gnålt på et forum. La nå den stakkars mannen være i fred. Anonymkode: ee95a...446 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #62 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han vet det ikke ved at jeg har sagt noe, men han sender blikk og har en holdning som viser at han også vet eller merker kjemien mellom oss. Jeg har erfart at de beste mennene er gift og at dating med «evig single menn ikke vil gi meg et godt forhold. Det er rett og slett mye tull der ute i datinglivet for meg som godt voksen. Jeg har gode holdninger å vil ikke ødelegge for andre, med tanke på han som er gift, men dillemmaet blir jo at med de holdningene blir jeg evig singel. Jeg har tilbragt mye tid med nevnte gifte mann av yttre årsaker som ikke er privat å jeg vil fortsatt se han mye. Skal jeg si noe? Det er tydelig i blikket hans hva han mener. Eller skal jeg bære følelsene mine alene? Jeg er allerede så langt inn i det at jeg ikke kan snu. Hjelp! Anonymkode: 7c5ce...957 Beklageligvis er du ikke et godt nok kone-materiale selv, for da hadde du vært gift med en av de beste mennene. Og at du ikke er et godt kone-materiale beviser du selv ved å vurdere å gå etter en gift mann. Anonymkode: 6c54b...24d 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #63 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva får deg til å tro det er gjensidig? Anonymkode: 115b5...ffa Fordi det er en person jeg har vært mye sammen med, vi har vært igjennom mye å stått i mange situasjoner sammen, da opparbeider man jo en relasjon til et annet menneske. Også er han overveldende snill og omtanksom mot meg. Det har alikevel aldri vært noe mer. Er jo det jeg vil ut av, det å tenke og tro, men det er ganske umulig å få vite, nettopp fordi, som andre sier, så skal man ikke spørre de som er gift. Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #64 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det og skal det være noe mellom dere i det hele tatt? Hvorfor presser du frem at det skal være noe mellom dere? Han trenger ikke å vite noe som helst om dine følelser, de er ubetydelig. Han har en hjemme som han har følelser for. Hadde han vært interessert i deg så hadde du visst det, og ikke gnålt på et forum. La nå den stakkars mannen være i fred. Anonymkode: ee95a...446 Jeg plager han ikke å har aldri tatt kontakt. Jeg spør her fordi det er vanskelig. Hva med å være hyggelig med andre, har du forsøkt det? Anonymkode: 7c5ce...957 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #65 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Yngre mennesker vil tenke som deg. Jeg er ikke «yngre. Alle barna er voksne. Hvorfor lager du din egen versjon av en historie når du mangler fakta? Det er ikke unikt at folk skilles. Jeg forstår at det trigger deg. Anonymkode: 7c5ce...957 Ok så din utkårede har voksne barn? Og dermed faller det bort som en mulig årsak til at han forblir hos kona. Kan det tenkes at han elsker kona si og ønsker å være med henne? Er det så vanskelig å forstå? Hvorfor i alle dager skal han bli sammen med deg? Hva er det du har å tilby annet enn det han allerede har, som nok er enda bedre enn det du tilbyr. Igjen er vi tilbake til at du i beste fall blir et knull. Nei vet du hva, en så respektløs og egoistisk person, villig til å ødelegge et ekteskap bare fordi «jeg vil kose meg med mann jeg endelig liker for resten av den tiden jeg har på jorda» fortjener faen ikke å være lykkelig. Anonymkode: ee95a...446 2 1
Nymerïa Skrevet 22. februar 2025 #66 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er sånn at de alikevel skal skilles? Hvorfor kan man ikke snakke om det da? Uten en samtale aner man jo ingenting. Kanskje han har flyttet ut allerede, kanskje han har en ny allerede, hva vet jeg om det? Jeg ser bare det står at han er gift på profilen hans… Anonymkode: 7c5ce...957 Hvis de skal skilles så har du absolutt alt å tjene på å vente til det er skjedd. Hvis han er så bra som du ser for deg kan det være at du spolerer sjansene dine med å prøve deg på han mens han fremdeles er i forhold, det kan være han ser ned på deg av den grunn. 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #67 Skrevet 22. februar 2025 Nymerïa skrev (1 minutt siden): Hvis de skal skilles så har du absolutt alt å tjene på å vente til det er skjedd. Hvis han er så bra som du ser for deg kan det være at du spolerer sjansene dine med å prøve deg på han mens han fremdeles er i forhold, det kan være han ser ned på deg av den grunn. Ja, å det er slike vurderinger som du kommer med her jeg søker. Som kjent så blir man ikke veldig smart av å være forelsket, det er et problem! Det blir et dilemma om jeg skal tie enn så lenge, eller om det å tie vil gjøre at jeg mister sjangsen. For meg er dette veldig viktig så jeg vil nødig gjøre noe feil. Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #68 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg plager han ikke å har aldri tatt kontakt. Jeg spør her fordi det er vanskelig. Hva med å være hyggelig med andre, har du forsøkt det? Anonymkode: 7c5ce...957 Beklager, men det er litt vondt å være hyggelig mot potensielle homewreckers. Eller gamle røyer som kastet bort sjansene sine på markedet av ulike grunner, eller aldri ble valgt av «de beste mennene» som nå når de har en fot i graven angrer og skal oppleve kjærligheten koste hva det koste vil. På andres bekostning. Du har ingen god grunn til å tro han har følelsee for deg, for det fremkommer ingenting av det du sier i hvertfall. Du prøver å presse frem en gjensidig interesse ved å fortelle en gift mann at du forelska i ham og på den måte kanskje dra ham i land. Litt som å legge ut et agn. Tror faktisk ville vært lettere om du gikk rett på sexen. Anonymkode: ee95a...446 1 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #69 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beklager, men det er litt vondt å være hyggelig mot potensielle homewreckers. Eller gamle røyer som kastet bort sjansene sine på markedet av ulike grunner, eller aldri ble valgt av «de beste mennene» som nå når de har en fot i graven angrer og skal oppleve kjærligheten koste hva det koste vil. På andres bekostning. Du har ingen god grunn til å tro han har følelsee for deg, for det fremkommer ingenting av det du sier i hvertfall. Du prøver å presse frem en gjensidig interesse ved å fortelle en gift mann at du forelska i ham og på den måte kanskje dra ham i land. Litt som å legge ut et agn. Tror faktisk ville vært lettere om du gikk rett på sexen. Anonymkode: ee95a...446 Nei, jeg prøver å vurdere om jeg skal si noe eller la være. Så hyggelig du er, tipper du er populær! Anonymkode: 7c5ce...957 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #70 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fordi det er en person jeg har vært mye sammen med, vi har vært igjennom mye å stått i mange situasjoner sammen, da opparbeider man jo en relasjon til et annet menneske. Også er han overveldende snill og omtanksom mot meg. Det har alikevel aldri vært noe mer. Er jo det jeg vil ut av, det å tenke og tro, men det er ganske umulig å få vite, nettopp fordi, som andre sier, så skal man ikke spørre de som er gift. Anonymkode: 7c5ce...957 Du tror alle som er snille og omtenksome er forelsket i deg? Anonymkode: 1283b...edb 2
Nymerïa Skrevet 22. februar 2025 #71 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, å det er slike vurderinger som du kommer med her jeg søker. Som kjent så blir man ikke veldig smart av å være forelsket, det er et problem! Det blir et dilemma om jeg skal tie enn så lenge, eller om det å tie vil gjøre at jeg mister sjangsen. For meg er dette veldig viktig så jeg vil nødig gjøre noe feil. Anonymkode: 7c5ce...957 Hvis du mister sjansen fordi du ikke sa noe mens han fremdeles var gift, så hadde du ikke noen sjanse i utgangspunktet. 2 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #72 Skrevet 22. februar 2025 Nymerïa skrev (Akkurat nå): Hvis du mister sjansen fordi du ikke sa noe mens han fremdeles var gift, så hadde du ikke noen sjanse i utgangspunktet. Nei, det er dette jeg vet men helst ønsker å ignorere. Den enkle veien rett frem finnes dessverre ikke.. Det letteste hadde vært å slippe å se han igjen men det kan jeg ikke velge. Anonymkode: 7c5ce...957 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #73 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg prøver å vurdere om jeg skal si noe eller la være. Så hyggelig du er, tipper du er populær! Anonymkode: 7c5ce...957 Kjempepopulær! Legger meg ihvertfall ikke ut etter gifte menn😉 Anonymkode: ee95a...446 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #74 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjempepopulær! Legger meg ihvertfall ikke ut etter gifte menn😉 Anonymkode: ee95a...446 Det gjør ikke jeg heller. Jeg er generellt hyggelig mot andre. Synes du at du er det? Anonymkode: 7c5ce...957 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #75 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det gjør ikke jeg heller. Jeg er generellt hyggelig mot andre. Synes du at du er det? Anonymkode: 7c5ce...957 Tråden handler ikke om meg, men det vet du vel som har laget den… Anonymkode: ee95a...446
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #76 Skrevet 22. februar 2025 Takk for innspill både hyggelige og fra kg tispene! Jeg lander på at det handler om noen mekanismer og gamle følelser. De følelsene av å ikke bli likt eller valgt. Det har skjedd og det gjentar seg, å det er sårt. Jeg vil bli valgt, som alle andre. Kanskje ensomheten gjør at jeg tolker menneskelig kontakt som godhet og gjensidig kjærlighet? Det er uansett alltid spennende å skrive her inne når så mange bidrar. En dag er han nok her, han som er laget for meg, eller kanskje han allerede er her uten at jeg vet det! Takk for meg. Ts Anonymkode: 7c5ce...957 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #77 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for innspill både hyggelige og fra kg tispene! Jeg lander på at det handler om noen mekanismer og gamle følelser. De følelsene av å ikke bli likt eller valgt. Det har skjedd og det gjentar seg, å det er sårt. Jeg vil bli valgt, som alle andre. Kanskje ensomheten gjør at jeg tolker menneskelig kontakt som godhet og gjensidig kjærlighet? Det er uansett alltid spennende å skrive her inne når så mange bidrar. En dag er han nok her, han som er laget for meg, eller kanskje han allerede er her uten at jeg vet det! Takk for meg. Ts Anonymkode: 7c5ce...957 Og nå ble a sur og passiv aggressiv gitt for ingen ville stryke a med håret! Takk for deg ja og hade bra! Anonymkode: ee95a...446 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #78 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og nå ble a sur og passiv aggressiv gitt for ingen ville stryke a med håret! Takk for deg ja og hade bra! Anonymkode: ee95a...446 Neeei, jeg har lært noe av tråden å takker for det. Da har jeg ikke mer å si om saken. Vil du lage tråden lengre så er du jo fri til det. Anonymkode: 7c5ce...957 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #79 Skrevet 22. februar 2025 Du virker opphengt i negative tankebaner om at "du aldri får noen", sånne tanker kan bli ganske selvoppfyllende. Løft blikket vær åpen for folk muligheter. Ikke tenk så negativt og synes så synd på deg selv. Det er lite konstrkuktivt og gir deg bare dårlige følelser. Anonymkode: 115b5...ffa 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2025 #80 Skrevet 22. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du virker opphengt i negative tankebaner om at "du aldri får noen", sånne tanker kan bli ganske selvoppfyllende. Løft blikket vær åpen for folk muligheter. Ikke tenk så negativt og synes så synd på deg selv. Det er lite konstrkuktivt og gir deg bare dårlige følelser. Anonymkode: 115b5...ffa Ja jeg ser det, å det er jo nettopp derfor jeg sier at jeg ikke har mer å skrive om i tråden. Det handler om gamle vonde følelser som kommer opp. Jeg er for det meste alene, det er ikke suttring, det er fakta, å det å være for mye alene gjør en hverken smart eller sterk. Anonymkode: 7c5ce...957 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå