AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Skrevet 22. februar Han vet det ikke ved at jeg har sagt noe, men han sender blikk og har en holdning som viser at han også vet eller merker kjemien mellom oss. Jeg har erfart at de beste mennene er gift og at dating med «evig single menn ikke vil gi meg et godt forhold. Det er rett og slett mye tull der ute i datinglivet for meg som godt voksen. Jeg har gode holdninger å vil ikke ødelegge for andre, med tanke på han som er gift, men dillemmaet blir jo at med de holdningene blir jeg evig singel. Jeg har tilbragt mye tid med nevnte gifte mann av yttre årsaker som ikke er privat å jeg vil fortsatt se han mye. Skal jeg si noe? Det er tydelig i blikket hans hva han mener. Eller skal jeg bære følelsene mine alene? Jeg er allerede så langt inn i det at jeg ikke kan snu. Hjelp! Anonymkode: 7c5ce...957 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han vet det ikke ved at jeg har sagt noe, men han sender blikk og har en holdning som viser at han også vet eller merker kjemien mellom oss. Jeg har erfart at de beste mennene er gift og at dating med «evig single menn ikke vil gi meg et godt forhold. Det er rett og slett mye tull der ute i datinglivet for meg som godt voksen. Jeg har gode holdninger å vil ikke ødelegge for andre, med tanke på han som er gift, men dillemmaet blir jo at med de holdningene blir jeg evig singel. Jeg har tilbragt mye tid med nevnte gifte mann av yttre årsaker som ikke er privat å jeg vil fortsatt se han mye. Skal jeg si noe? Det er tydelig i blikket hans hva han mener. Eller skal jeg bære følelsene mine alene? Jeg er allerede så langt inn i det at jeg ikke kan snu. Hjelp! Anonymkode: 7c5ce...957 Det må du nesten kjenne på selv. I forhold til at du må være forberedt på å bli avvist. Takler du ikke det, så har du svaret ditt. Anonymkode: a9adc...a79
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar Ja, de beste er som regel tatt. Har vært borti det samme selv, det var veldig gjensidig og varte i flere år, men han ville allikevel ikke rive opp livet til barna sine. Anonymkode: 777b7...a45 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, de beste er som regel tatt. Har vært borti det samme selv, det var veldig gjensidig og varte i flere år, men han ville allikevel ikke rive opp livet til barna sine. Anonymkode: 777b7...a45 Ja, samme her. Anonymkode: b851e...444 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, de beste er som regel tatt. Har vært borti det samme selv, det var veldig gjensidig og varte i flere år, men han ville allikevel ikke rive opp livet til barna sine. Anonymkode: 777b7...a45 Sant. Det er en felle å få disse følelsene.. Jeg har tatt grep for å få det til å gå over men det blusser stadig sterkere frem. Jeg håper jo han gjør alt for barna sine. Men tenk om ekteskapet har kjølnet? Hvis jeg ikke spør får jeg aldri svar. Men som dere sier, det er er spill man kanskje er dømt til å tape. Jeg kan ikke stoppe å møte han, av nevnte årsaker… Anonymkode: 7c5ce...957 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sant. Det er en felle å få disse følelsene.. Jeg har tatt grep for å få det til å gå over men det blusser stadig sterkere frem. Jeg håper jo han gjør alt for barna sine. Men tenk om ekteskapet har kjølnet? Hvis jeg ikke spør får jeg aldri svar. Men som dere sier, det er er spill man kanskje er dømt til å tape. Jeg kan ikke stoppe å møte han, av nevnte årsaker… Anonymkode: 7c5ce...957 I det øyeblikket du ser på det som et spill så har du tapt allerede... Anonymkode: a9adc...a79 8 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #7 Skrevet 22. februar Jeg var sånn selv, forelsket i alt og alle. Det går over. Anonymkode: d8a77...834 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I det øyeblikket du ser på det som et spill så har du tapt allerede... Anonymkode: a9adc...a79 Det oppleves sånn med alle blikkene og en bygd relasjon som er en nære relasjon uten at den er definert. Anonymkode: 7c5ce...957 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #9 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var sånn selv, forelsket i alt og alle. Det går over. Anonymkode: d8a77...834 Jeg har ikke vært forelsket på mange år, kanskje ti, femten. Det skjer ikke ofte.. Anonymkode: 7c5ce...957 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #10 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det oppleves sånn med alle blikkene og en bygd relasjon som er en nære relasjon uten at den er definert. Anonymkode: 7c5ce...957 Det kan jeg forstå. Hadde fått det avklart først som sist jeg da. Så er det ikke noe mer å lure på... Anonymkode: a9adc...a79
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke vært forelsket på mange år, kanskje ti, femten. Det skjer ikke ofte.. Anonymkode: 7c5ce...957 Ikke her heller. Anonymkode: a9adc...a79 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan jeg forstå. Hadde fått det avklart først som sist jeg da. Så er det ikke noe mer å lure på... Anonymkode: a9adc...a79 Det må vente til ting er sånn at jeg ikke må møte han igjen. Det kan ta tid av praktiske årsaker. Anonymkode: 7c5ce...957
AnonymBruker Skrevet 22. februar #13 Skrevet 22. februar Bære følelsene alene? Vel du kan jo si det til han. Å få det ut av systemet ditt kan kanskje hjelpe? Det andre du nevner om å ta en gift mann fordi alle single er ubrukelige er en tvilsom logikk… hvorfor skal du eller andre single være sure fordi «de beste er opptatt». Da var du for treg da? Hvorfor mener du at du har rett til å bryte opp andres ekteskap? Om han er gift så er han vel fornøyd der han er. Så ikke sikkert du kommer noen vei med å prøve deg. Og om det blir kleint mellom dere så kan det skape dårlig stemning i det miljøet dere treffes? Anonymkode: d2a49...0c6 5 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #14 Skrevet 22. februar Jepp, de beste menn er tatt, ofte av de beste kvinnene. Så du trenger ikke lure på hvorfor du er singel. Men menn er også noen skapninger som lett styres av kjønnsdriften, og selv om de har den beste kvinnen hjemme, kan de la seg friste. Du blir i beste fall et knull når du velger å legge deg ut etter en gift mann. Det er ingen måte på alle «grunner» gifte menn kommer med for at de «ikke kan» forlate kona, er bare fordi de ikke vil. Du er ikke verdt mer enn et ligg, aller mindre en likestilt partner i hans hjem. Lykke til med det. Anonymkode: ee95a...446 10 2 8
AnonymBruker Skrevet 22. februar #15 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bære følelsene alene? Vel du kan jo si det til han. Å få det ut av systemet ditt kan kanskje hjelpe? Det andre du nevner om å ta en gift mann fordi alle single er ubrukelige er en tvilsom logikk… hvorfor skal du eller andre single være sure fordi «de beste er opptatt». Da var du for treg da? Hvorfor mener du at du har rett til å bryte opp andres ekteskap? Om han er gift så er han vel fornøyd der han er. Så ikke sikkert du kommer noen vei med å prøve deg. Og om det blir kleint mellom dere så kan det skape dårlig stemning i det miljøet dere treffes? Anonymkode: d2a49...0c6 Nå er det vel strengt talt ikke hun som bryter opp noe ekteskap. Det må han gjøre selv i tilfellet. Han er ansvarlig for det selv. Å avveie fordeler og ulemper med å si det, må hun jo evt ta på sin egen kappe. Anonymkode: a9adc...a79 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #16 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bære følelsene alene? Vel du kan jo si det til han. Å få det ut av systemet ditt kan kanskje hjelpe? Det andre du nevner om å ta en gift mann fordi alle single er ubrukelige er en tvilsom logikk… hvorfor skal du eller andre single være sure fordi «de beste er opptatt». Da var du for treg da? Hvorfor mener du at du har rett til å bryte opp andres ekteskap? Om han er gift så er han vel fornøyd der han er. Så ikke sikkert du kommer noen vei med å prøve deg. Og om det blir kleint mellom dere så kan det skape dårlig stemning i det miljøet dere treffes? Anonymkode: d2a49...0c6 Om folk skilles er det vel de som er i et ekteskap som velger det å ingen andre. Datinglivet er fullstendig meningsløst. Man må treffe folk uvilkårlig med en ide om å møte kjærligheten. For min del så kommer kjærligheten inn der den selv vil, det kan ikke styres så lenge det ikke er snakk om arrangerte ekteskap, noe vi som bor her ikke har for vane å inngå.. Anonymkode: 7c5ce...957 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #17 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp, de beste menn er tatt, ofte av de beste kvinnene. Så du trenger ikke lure på hvorfor du er singel. Men menn er også noen skapninger som lett styres av kjønnsdriften, og selv om de har den beste kvinnen hjemme, kan de la seg friste. Du blir i beste fall et knull når du velger å legge deg ut etter en gift mann. Det er ingen måte på alle «grunner» gifte menn kommer med for at de «ikke kan» forlate kona, er bare fordi de ikke vil. Du er ikke verdt mer enn et ligg, aller mindre en likestilt partner i hans hjem. Lykke til med det. Anonymkode: ee95a...446 Dette er det ingen automatikk i... Kan være mange grunner til at noen velger å være gift eller holde sammen. Mange menn er som kjent noen feige skapninger... Anonymkode: a9adc...a79 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #18 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp, de beste menn er tatt, ofte av de beste kvinnene. Så du trenger ikke lure på hvorfor du er singel. Men menn er også noen skapninger som lett styres av kjønnsdriften, og selv om de har den beste kvinnen hjemme, kan de la seg friste. Du blir i beste fall et knull når du velger å legge deg ut etter en gift mann. Det er ingen måte på alle «grunner» gifte menn kommer med for at de «ikke kan» forlate kona, er bare fordi de ikke vil. Du er ikke verdt mer enn et ligg, aller mindre en likestilt partner i hans hjem. Lykke til med det. Anonymkode: ee95a...446 Hvem sa ligging var en del av pakka i første fase? Det kunne ikke falle meg inn å gå med på det før ting er avklart. Da kunne jeg like gjerne ha bestill ei kølle på døra. Jeg har respekt for meg selv og for andre. Anonymkode: 7c5ce...957 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #19 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er det ingen automatikk i... Kan være mange grunner til at noen velger å være gift eller holde sammen. Mange menn er som kjent noen feige skapninger... Anonymkode: a9adc...a79 Fortsett å gjerne å fortelle deg selv det. Og om det skulle være slik er det tydelig et noe annet er viktigere enn elskerinna/flørten. Anonymkode: ee95a...446 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #20 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem sa ligging var en del av pakka i første fase? Det kunne ikke falle meg inn å gå med på det før ting er avklart. Da kunne jeg like gjerne ha bestill ei kølle på døra. Jeg har respekt for meg selv og for andre. Anonymkode: 7c5ce...957 Samma om du tenker sex eller ei. Bare det at du fremstår å mene at du har rett til å bryte opp et ekteskap, for ellers forblir du evig singel, sier alt. For ham vil du nok forbli en tømmestasjon slik de fleste elskerinner som har lagt seg ut etter en gift man forblir. Mindretallet av dere har vært så heldige å overta konas plass, og enda færre lever et lykkelig liv uten frykt for at han en dag skal forlate deg også. Anonymkode: ee95a...446 6 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå