Gå til innhold

Seng - hjelp til å løse et praktisk problem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hovedseng og gjesteseng.

Hovedseng er 160 x 200 og gjesteseng er 150 x 200.

På hovedsenga vil jeg bytte fra to delte madrasser til en madrass med hel liggeflate. Men da tenkte jeg å flytte de to delte madrassene over til gjestesengen, men problemet er da at madrassene til sammen utgjør 160 i bredde, og sengen (og trekket på denne sengen) passer til 150 bredde.

Finnes det noen praktiske løsninger på dette? Kjøpe nytt trekk til gjestesengen, men da vil jo bunnen av sengen fortsatt være 150? Eller kan jeg presse inn de to madrassene i 150-trekket? 

Setter pris på innspill

Anonymkode: b78fd...ed9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selg madrassene og kjøp nye som passer... De vil stikke 10 cm ut og se merkelig ut. De passer ikke senga, helt enkelt. Innse det.

Man får ikke så mye for brukte madrasser, men jeg har solgt et par på Finn og de gikk fort unna. Studenter vil gjerne ha billige madrasser, og kjøper brukt, samme med folk som bare skal ha noe på hytta.

Anonymkode: 6769f...4f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selg madrassene og kjøp nye som passer... De vil stikke 10 cm ut og se merkelig ut. De passer ikke senga, helt enkelt. Innse det.

Man får ikke så mye for brukte madrasser, men jeg har solgt et par på Finn og de gikk fort unna. Studenter vil gjerne ha billige madrasser, og kjøper brukt, samme med folk som bare skal ha noe på hytta.

Anonymkode: 6769f...4f0

Er Jensen, så de selges ikke billig. Lite brukt. Er uten trekk da, for trekket trenger jeg selv. 

Anonymkode: b78fd...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kontakte Jensen kundeservice for å høre om muligheten til å kjøpe trekk separat. Så kan du skaffe en større sengeramme slik at madrssene passer. Billig på finn.no. 

Hvis ikke må du kjøpe nye madrasser, enkelt og greit. 

Anonymkode: 11065...c60

Skrevet

Du skjønner at det er enkel matematikk som ikke går opp her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...