AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Testene viser at jeg er gravid, men jeg føler meg ikke gravid 🙈 Jeg har 0 symptomer annet enn jeg må ofte tisse.. Ingen kvalme, murring, trøtthet osv.. Når fikk dere symptomer og er det vanlig å ikke kjenne noe nå? Det er kanskje litt tidlig ❣️ Anonymkode: 940db...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Du er knapt nok gravid;) Mine symptomer i alle mine svangerskap var manglende mens, etterhvert større mage og større pupper, og i siste ukene at jeg måtte oftere på do Anonymkode: b2840...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Pøls Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar Husker så godt når jeg var gravid med sønnen min at jeg gikk og ventet på å merke noe. Det tok tid! Men, jeg var fremdeles gravid! Hadde en kortere periode da jeg ikke hadde lyst på noe, men hadde ikke kvalme eller noe som helst. Det jeg merket tidlig derimot var at muskelen inntil isjias-nerven strammet seg. Det merket jeg rimelig fort og den ble bare verre og verre. Annet enn det, merket jeg fint lite😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar Det kommer plutselig. Alltid gjort på meg hvertfall, føler meg helt normal så våkner jeg plutselig med haugevis av symptomer en gang ut i uke 6😂 krise Anonymkode: 96778...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar Jeg var ikke kvalm en eneste dag da jeg var gravid. Trøttheten kom først langt uti svangerskapet. Anonymkode: 021d2...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar #6 Del Skrevet 23. februar Noen kropper fikser graviditet helt fint, andre får plager. Folk har ulike kropper. Min første oppdaget jeg ikke før jeg var 4,5 mnd på vei(bakovervendt livmor). Nr 2 merka jeg ikke noe på før jeg ble tung, men da visste jeg jo det pga vi lagde han med vilje. Anonymkode: 79521...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #7 Del Skrevet 24. februar Det er helt normalt så tidlig! Det vanlige er at symptomene kommer rundt uke 6, men det er også helt vanlig å ikke få noe særlig symptomer. Anonymkode: 872ce...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #8 Del Skrevet 24. februar jeg hadde ekstrem kvalme og mange plager i mine graviditeter men de kom etter uke 7 Anonymkode: 3ebc6...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #9 Del Skrevet 24. februar Graviditeter er like unike som snøflak. Min første så spydde jeg som en fontene bare noen sa mat fra uke 7-17. Nå med nr 2 kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har kastet opp. Sett vekk fra 10 ukers kvalme med nr 1 var det ligamentsmerter og at vekten sakte men sikkert gikk oppover som var mine symptomer. Graviditeten din er ikke uvanlig. Bare nyt det og håp at det vedvarer så du slipper unna alt det kjipe. 🤞🏼 Anonymkode: b2367...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 24. februar #10 Del Skrevet 24. februar Jeg hadde aldri noen symptomer utenom uteblitt mens, og jeg var gravid med eneggede tvillinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #11 Del Skrevet 24. februar Født 2 barn, vært gravid 5 ganger. Aldri hatt et eneste symptom utenom uteblitt mensen. Anonymkode: a4de8...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå