Gå til innhold

Seksuelle drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sjelden eller aldri lyst på sex når jeg er våken. Derimot drømmer jeg ofte at jeg har sex når jeg drømmer. Med gutter og jenter og gjerne flere samtidig. W H Y ???? Har samboer som ikke er med i disse drømmene. Vet ikke hvem de menneskene jeg drømmer om er heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Bare en tanke: Kan det være at det er samboeren du ikke har lyst til å ha sex med?

Gjest GreenSky
Skrevet

Blir du lettere kåt når du er full enn edru?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blir lettere kåt når jeg er edru, enn når jeg er full. Betyr det noe?

Gjest gjesthanne
Skrevet
:) Hei. Jeg er vel litt som deg. Tenner nok på min mann til tider og men ikke så mye som han skulle ønske. Derimot så drømmer og tenker jeg mye på andre gutter. Gjerne de jeg kjenner og. Kan kanskje være noe i det som ble sagt over her at du ikke tenner på samboeren?? Men det går opp og ned :sjarmor: Så bruk drømmene til å tenne på mannen din. Tror det bare er sunn fantasi, og det er det bra du har! :)
Gjest -eline-
Skrevet
Bare en tanke: Kan det være at det er samboeren du ikke har lyst til å ha sex med?

...det trenger ikke å være det siden seksuell tenning for noen kan gå opp og ned, men jeg hadde det slik i mitt forrige forhold: lyst på sex, men ikke med han...

Skrevet

Blir lettere kåt når jeg er full ja. Når jeg er våken og edru har jeg ikke lyst på noen...

Skrevet

Kanskje du har sperrer for å leve ut lystene dine i virkeligheten(komplekser, lett avtenning, ikke-tilgjenglig partner osv)? Kan jo være at du egentlig fortrenger behovet ditt når du er våken, og så følger det etter deg i søvne? Ha gjort det selv. :ler:

Skrevet

Har en underlivsplage som gjør at det av og til er litt vondt å ha sex. Kan jo være dette som er årsaken... Ellers er det ingen komplekser eller psykiske sperrer som jeg er klar over med meg selv.

Blir jo så sinnsykt skuffet når jeg våkner - vil jo egentlig ha mye deilig sex på ordentlig også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...