Gå til innhold

Omsider uttaler Listhaug seg om Trump....

Sportydame

Anbefalte innlegg

Cartman skrev (13 minutter siden):

Undertrykkelse er ditt ord. Jeg har ikke skrevet et eneste innlegg om undertrykkelse av kvinner. Hvis du prøver å sammenligne meg med ISIS og Al Qaida, så viser det bare hvor virkelighetsfjern du er. 

Å nekte en kvinne kontroll over egen kropp er undertrykkelse..hvordan vil du ellers beskrive det? Du må gjerne prøve deg på rosemaling av undertrykkelse - men det er fortsatt undertrykkelse. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vera skrev (47 minutter siden):

Å nekte en kvinne kontroll over egen kropp er undertrykkelse..hvordan vil du ellers beskrive det? Du må gjerne prøve deg på rosemaling av undertrykkelse - men det er fortsatt undertrykkelse. 

Man har da kontroll over egen kropp. De fleste blir ikke gravid ved voldtekt. Man har flust av prevensjon tilgjengelig. Utrolig fjern og billig sammenligning. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (3 minutter siden):

Man har da kontroll over egen kropp. De fleste blir ikke gravid ved voldtekt. Man har flust av prevensjon tilgjengelig. Utrolig fjern og billig sammenligning. 

Hvor har jeg snakket om voldtekt? Og hva er den fjerne og billige sammenligningen? Det hjelper å skrive sammenhengende når du skal debattere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (1 minutt siden):

Hvor har jeg snakket om voldtekt? Og hva er den fjerne og billige sammenligningen? Det hjelper å skrive sammenhengende når du skal debattere.

Hvordan ellers er ikke rett til selvbestemt abort undertrykkelse på linje med islamisme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molly85 skrev (7 timer siden):

Hvordan ellers er ikke rett til selvbestemt abort undertrykkelse på linje med islamisme? 

Å nekte noen kontroll over egen kropp er undertrykkelse. Som jeg har skrevet i noen innlegg nå..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...