Gå til innhold

Omsider uttaler Listhaug seg om Trump....

Sportydame

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg får mer og mer sansen for henne - litt unorsk - interesse for amerikanske veteranbiler - lar seg ikke påvirke av hysteriet ellers i Norge og ser mulighetene til å kutte de etiske linjene ift å investere oljefondet i noe som man VET vil gi avkastning - nemlig våpenindustri.

Flere studieplasser innen maritim næring - dialog med Trump ang Handelsunderskuddet vårt med USA (som sendes via EU så det ser ut som vi har et Handelsoverskudd) - de 3 "utenriksministrene" våre, etc.....kutting av byråkratiet...

Tror denne dama kan bli en fenomenal Statsminister - som til og med Trump vil respektere - respekt derfra fører som vi alle vet til at vi vil få det mye enklere i alle fremtidige forhandlinger med USA 😉 

Sylvis USA-politikk: - Byråkrati må ryddes av veien – E24

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sportydame skrev (14 minutter siden):

Kjenner jeg får mer og mer sansen for henne - litt unorsk - interesse for amerikanske veteranbiler - lar seg ikke påvirke av hysteriet ellers i Norge og ser mulighetene til å kutte de etiske linjene ift å investere oljefondet i noe som man VET vil gi avkastning - nemlig våpenindustri.

Flere studieplasser innen maritim næring - dialog med Trump ang Handelsunderskuddet vårt med USA (som sendes via EU så det ser ut som vi har et Handelsoverskudd) - de 3 "utenriksministrene" våre, etc.....kutting av byråkratiet...

Tror denne dama kan bli en fenomenal Statsminister - som til og med Trump vil respektere - respekt derfra fører som vi alle vet til at vi vil få det mye enklere i alle fremtidige forhandlinger med USA 😉 

Sylvis USA-politikk: - Byråkrati må ryddes av veien – E24

Du ønsker en statsminister som jobber for den globale eliten? 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøsser av tanken om hun som statsminister.

At de er en av få med fornuftig innvadringspolitikk i landet endrer ikke på det. Da foretrekker jeg heller naive dumsnille fjols.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (17 minutter siden):

Du ønsker en statsminister som jobber for den globale eliten? 

Og det gjør ikke Erna, eller " De 3 utenriksministrene" våre? :D 

Lurer forøvrig litt på hvorfor den globale eliten er et skjellsord - disse sørger jo indirekte for at de som ikke tilhører denne kategorien får mat på bordet.....

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Hun er mot selvbestemt abort (ref Oslo kristne symposium for noen år siden), hadde flere rasistiske utsagn forrige gang hun satt i regjering osv. Ufyselig kvinnemenneske.

• Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athod skrev (22 minutter siden):

Grøsser av tanken om hun som statsminister.

At de er en av få med fornuftig innvadringspolitikk i landet endrer ikke på det. Da foretrekker jeg heller naive dumsnille fjols.

Det er ikke veldig stor forskjell mellom Frp og f.eks Ap sin innvandringspolitikk. De har bare en litt forskjellig måte å legge det frem på.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportydame skrev (30 minutter siden):

Og det gjør ikke Erna, eller " De 3 utenriksministrene" våre? :D 

Lurer forøvrig litt på hvorfor den globale eliten er et skjellsord - disse sørger jo indirekte for at de som ikke tilhører denne kategorien får mat på bordet.....

Eller er det eliten som er avhengige av oss slaver av konsum , for å kunne spise marsipankake hver dag? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje gløymd korfor ho måtte gå av som justisministar. 

Hadde det vore ein blodfersk ungdomspolitikar i ein skuledebatt så hadde eg kanskje ha trudd at dette var nokon som kunne bli vaksen, men det var landets justisministar som demonstrerte at ho anten ikkje visste korleis den norske parlamentarismen fungerer, eller at ho med vitande og vilje spreidde grov løgn om politiske motstandarar på Facebook. 

Dama var over førti og hadde to år erfaring som regjeringspolitikar. Om ho så sto for kvar einaste av dei politiske hjartesakene mine, så hadde eg aldri stemt på det partiet som meinte ho var statsministermateriale. 

Endret av Mandagsunge
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump og administrasjonen blir neppe imponert over noen av de politiske partiene eller politikerne i Norge. Da har du ikke forstått mye av hvordan dem tenker. Trump administrasjonen tjener folket, det vil aldri Listhaug eller noen annen politiker som har vært i posisjon gjøre. Du må lete i små partier etter politikere som bryr seg om deg og meg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 timer siden):

Tuller du? Hun er mot selvbestemt abort (ref Oslo kristne symposium for noen år siden), hadde flere rasistiske utsagn forrige gang hun satt i regjering osv. Ufyselig kvinnemenneske.

Fornuftige mennesker er mot abortrettigheter. Norge er i en demografisk krise. Fertilitetsraten er 1,4 barn pr kvinne. Den lave fødselsraten vil ødelegge vår fremtid. Det er ikke rasistisk å være mot islamisme. Det er heller ikke rasistisk å kritisere primitive asiatiske og afrikanske kulturer. Noen kulturer er overlegne andre kulturer. Derfor må innvandrerne asimileres og bli norske. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cartman skrev (4 timer siden):

Fornuftige mennesker er mot abortrettigheter. Norge er i en demografisk krise. Fertilitetsraten er 1,4 barn pr kvinne. Den lave fødselsraten vil ødelegge vår fremtid. Det er ikke rasistisk å være mot islamisme. Det er heller ikke rasistisk å kritisere primitive asiatiske og afrikanske kulturer. Noen kulturer er overlegne andre kulturer. Derfor må innvandrerne asimileres og bli norske. 

Du tenker det vil skape et bærekraftig samfunn med kvinner som tvinges til å føde barn? 
Morsomt at du snakker ned islamisme, men ønsker samme levesett som ekstrem islamisme? 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper aldri Listhaug blir statsminister. Da har jeg heller Støre, og det sier sitt..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (12 timer siden):

Var ikke klar over at FRP var mot selvbestemt abort. Har du en link til det fra partiprogrammet eller noe?

Angående rasistiske utsagn: har du noen eksempler her? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vera skrev (5 timer siden):

Du tenker det vil skape et bærekraftig samfunn med kvinner som tvinges til å føde barn? 
Morsomt at du snakker ned islamisme, men ønsker samme levesett som ekstrem islamisme? 

Islamisme er mer enn abortspørsmålet og det vet du veldig godt. Den demografiske utviklingen i vesten vil føre til vestens undergang. Frihet er viktig, men man kan ikke ha frihet uten ansvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skrev (26 minutter siden):

Var ikke klar over at FRP var mot selvbestemt abort. Har du en link til det fra partiprogrammet eller noe?

Angående rasistiske utsagn: har du noen eksempler her? 

Ikke meg du spør..men hvem kan glemme nazi-blomstene..det er forøvrig en kjekk liten sak om rasisme og FrP i VG i dag..der var du heldig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cartman skrev (31 minutter siden):

Islamisme er mer enn abortspørsmålet og det vet du veldig godt. Den demografiske utviklingen i vesten vil føre til vestens undergang. Frihet er viktig, men man kan ikke ha frihet uten ansvar. 

Det hele handler om undertrykkelse og kontroll..akkurat som islamistisk ekstremisme. 

Hva er det som gjør at du mener ditt ønske om å kontrollere og undertrykke kvinner er bedre enn islamisters  ønske om  å kontrollere og undertrykke kvinner?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera skrev (4 minutter siden):

Det hele handler om undertrykkelse og kontroll..akkurat som islamistisk ekstremisme. 

Hva er det som gjør at du mener ditt ønske om å kontrollere og undertrykke kvinner er bedre enn islamisters  ønske om  å kontrollere og undertrykke kvinner?

Undertrykkelse er ditt ord. Jeg har ikke skrevet et eneste innlegg om undertrykkelse av kvinner. Hvis du prøver å sammenligne meg med ISIS og Al Qaida, så viser det bare hvor virkelighetsfjern du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...