AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Skrevet 22. februar Da tenker jeg på skikkelige krøller, type Trond Nagell Dahl nivå. Ikke bare bølger osv. Anonymkode: b8f3e...877
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar Er ganske nøytral, det viktigste er at håret er velstelt og ikke ser ut som et kråkereir. Anonymkode: 3c453...eb5 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Skrevet 22. februar Ja, men ikke i trond-lengde. Anonymkode: cbe14...ac3 3
KaffekoppQueen Skrevet 22. februar #4 Skrevet 22. februar Siden du spør, nei: jeg synes ikke krøller er attraktivt. Tvert i mot 🫣 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Skrevet 22. februar Bare han ikke er "Krøvel "Krølle" Velle Voll" så går det fint for meg 😂 Anonymkode: 7539d...454
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Skrevet 22. februar Elsker krøller, både på menn og på kvinner. Synes kanskje ikke Nagel har de flotteste krøllene akkurat da... Men håret til Funkytvillingene f.eks er helt nydelig 😍 Anonymkode: 1a641...9ac 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #7 Skrevet 23. februar Jeg er veldig svak for menn med brunt krøllete hår. Det er helt nydelig! Hadde en kjæreste i mine yngre dager med hår som på bildet 😍 Anonymkode: 0c147...69d 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar #11 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er veldig svak for menn med brunt krøllete hår. Det er helt nydelig! Hadde en kjæreste i mine yngre dager med hår som på bildet 😍 Anonymkode: 0c147...69d Enig, sånne krøller er så utrolig hot! Langt hår og krøller blir litt for 80s for meg da. Anonymkode: 35515...c99
AnonymBruker Skrevet 23. februar #12 Skrevet 23. februar Ja, men ikke langt hår. Så Nagell-Dahl er et dårlig eksempel på fint hår. brune krøller er hot: Anonymkode: 4265f...bac 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #13 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): brune krøller er hot: Anonymkode: 4265f...bac Ikke når man barberer seg til oppover øra og tatoverer hele halsen 🤪 Anonymkode: ce1c0...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #15 Skrevet 23. februar Kommer helt an på mannen. Er mannen attraktiv for meg både når det kommer til utstråling/personlighet, er krøllene hans også attraktivt. Anonymkode: e9d57...e35
AnonymBruker Skrevet 24. februar #16 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, men ikke langt hår. Så Nagell-Dahl er et dårlig eksempel på fint hår. brune krøller er hot: Anonymkode: 4265f...bac Beklager, men dette var bare helt grusomt. Ikke pent. Anonymkode: 3dd7a...e54
AnonymBruker Skrevet 24. februar #17 Skrevet 24. februar Kanskje sånn som han her, det går vel an å stusse de krøllene skikkelig? Anonymkode: 3dd7a...e54
AnonymBruker Skrevet 24. februar #18 Skrevet 24. februar Håret er aldri relevant for om jeg synes en person er attraktiv. Skallet, krøller, måne, tynt, tykt: bryr mer ikke. Anonymkode: 1272e...7b5 1
Bimbo Skrevet 24. februar #19 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Håret er aldri relevant for om jeg synes en person er attraktiv. Skallet, krøller, måne, tynt, tykt: bryr mer ikke. Anonymkode: 1272e...7b5 Nesten samme her. Tynt hår med bare flekker trekker ned. Ellers er han ikke mer eller mindre attraktiv som skallet, med krøller, kort, langt osv. Har ingen favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå