Gå til innhold

Kunne du ha tenkt deg å ha en kosevenn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv om jeg veldig gjerne vil ha en kjæreste, et seriøst forhold, så føler jeg samtidig at det blir for krevende for meg slik livet mitt er i dag, jeg har ikke tid og overskudd til å være en god kjæreste. Jeg har nokk venner til å få tilfredsstilt mitt sosiale behov, men det jeg virkelig savner er nærhet. Ikke sex, men noen å bare holde rundt, stryke litt på, spoone med. Så det jeg kunne tenkt meg å ha er en "kosevenn", noen å møte en gang innimellom for litt uskyldig kos, ikke noe seksuelt, et platonisk og ukomplisert forhold.

Anonymkode: 46be5...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, jeg liker å ha en ff. Han kommer inn døra, vi har sex, småprater litt og så drar han. Det er viktigere for meg enn kosing, selv om jeg også er veldig glad i kos da. 

Håper du finner en 😊

Anonymkode: 911b7...653

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp deg en kosebamse eller et kjæledyr. 

Anonymkode: 9fa6f...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om det bare var for kosen så hadde jeg valgt en hund. Hunder elsker kos.

Hadde ikke fått meg til å bruke en mann på den måten, for det hadde jeg følt jeg hadde gjort da.

Screenshot_20250220-065331.png

Anonymkode: 407cf...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kunne egentlig tenkt meg det. Har aldri tenkt på det før, men når du spør så savner jeg egentlig kos og nærhet mer enn selve sexen. Er mann om det har noe å si.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kjøp deg en kosebamse eller et kjæledyr. 

Anonymkode: 9fa6f...a89

Blir jo ikke det samme som kroppskontakt med et menneske da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om det bare var for kosen så hadde jeg valgt en hund. Hunder elsker kos

Hund er enda mer krevende enn kjæreste 😂 og det blir jo ikke helt det samme da 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo å be om bråk, for en vil få følelser når man begynner med slik kosing.

For min del? Helt uinteressant. Trenger ikke den kos biten. Nærhet til andre mennesker er ikke noe jeg savner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hund er enda mer krevende enn kjæreste 😂 og det blir jo ikke helt det samme da 😏

Det syns ikke jeg 😂 Snarere tvert imot 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm. Det kunne jeg absolutt tenkt meg. Savner nærhet mer enn noe annet.

Å kunne se en film sammen under et pledd der man holder rundt, tar og pjusker på hverandre egentlig overalt på kroppen som venner. 

Hadde et slikt vennskap i mine yngre dager, og det er fint og uproblematisk når man vet hvor linjene går.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det kunne jeg ikke tenkt meg.

Jeg er ikke en utpreget «fysisk person». Kos/intimitet osv er på ingen måte noen naturlig del av mitt kjærlighetsspråk. Da ville jeg naturligvis ikke ha dette med en som ikke er min kjæreste heller.

Mye «kosing» og nærhet syntes jeg blir klamt og kvelende. Får litt noia om det blir mye av det.

Anonymkode: a1595...46d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei det kunne jeg ikke tenkt meg.

Jeg er ikke en utpreget «fysisk person». Kos/intimitet osv er på ingen måte noen naturlig del av mitt kjærlighetsspråk. Da ville jeg naturligvis ikke ha dette med en som ikke er min kjæreste heller.

Mye «kosing» og nærhet syntes jeg blir klamt og kvelende. Får litt noia om det blir mye av det.

Anonymkode: a1595...46d

Jeg kunne skrevet det samme. Kos er ikke et generelt fysisk behov hos meg, det er svært person- og følelsesavhening - og selv da er ønske og behov ganske begrenset. 

Dessuten får jeg frysninger av ordet, det høres litt creepy ut - som en voksnen mann som prøver litt for hardt å være søt. 

Anonymkode: d3d38...512

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er glad i kos, men må ha sex også. Blir som smør og brød. Smør er kos og sex er brød. Kan ha brød uten smør (sex uten kos), men det er tørt. Brød med smør er mye bedre (sex og kos). Men bare smør (kos) går ikke. 

Anonymkode: 64179...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det kunne jeg ikke ha tenkt meg, da vil jeg heller finne en venn med fordeler.

Anonymkode: 20186...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei, det hadde jeg ikke taklet. Jeg blir kåt av kos og fysisk kontakt, så det er helt uaktuelt å pine meg selv på den måten 😁.

Anonymkode: a7478...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok vanskelig å kunne finne noen som bare søker det du er ute etter der, for de fleste vil nok helt sikkert ønske noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i kos. Hadde ikke valgt å utsette meg for noe sånt. Bare med en fast partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...