AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg syns det med rockering er gøy trening. Føler meg dog noe " mørbanka" og syns det er smertefult når ringen treffer magen. Hvis jeg vil holde på med dette en halvtime for å brenne kalorier, kan det være skadelig, eller er det en tilvenningssak? Gøy men auch. Anonymkode: 40ac7...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden brukte det mye før. Vondt i starten, men man herdes. Etter hvert kunne jeg stå i 30-45 min mens jeg så på et program på TV feks, Anonymkode: 7b22b...1e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg syns det med rockering er gøy trening. Føler meg dog noe " mørbanka" og syns det er smertefult når ringen treffer magen. Hvis jeg vil holde på med dette en halvtime for å brenne kalorier, kan det være skadelig, eller er det en tilvenningssak? Gøy men auch. Anonymkode: 40ac7...cd2 Den rockeringen gikk i søpla. Den var til å drepe seg på. Anonymkode: 876fa...29f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): brukte det mye før. Vondt i starten, men man herdes. Etter hvert kunne jeg stå i 30-45 min mens jeg så på et program på TV feks, Anonymkode: 7b22b...1e5 Syns du det hadde god effekt? Bra trening? Anonymkode: 40ac7...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns du det hadde god effekt? Bra trening? Anonymkode: 40ac7...cd2 ja, når man kommer dit at man orker å stå lenger enn 5 min så synes jeg det var OK trening. Merket det på magemuskler Anonymkode: 7b22b...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Syns du det hadde god effekt? Bra trening? Anonymkode: 40ac7...cd2 Det har noe effekt, mne det er langt bedre ting du kan gjøre for bedre effekt. Er det vektnedgang eller flrbedret kjernemusklatur som er målet ditt? Hvis du velger rockeringen, husk at det er VELDIG viktig å rocke like lenge begge sidene. Eller vil du garantert se en forskjell på høyre og venstre side. Vet om flere som har gjort den feilen Anonymkode: 79093...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det har noe effekt, mne det er langt bedre ting du kan gjøre for bedre effekt. Er det vektnedgang eller flrbedret kjernemusklatur som er målet ditt? Hvis du velger rockeringen, husk at det er VELDIG viktig å rocke like lenge begge sidene. Eller vil du garantert se en forskjell på høyre og venstre side. Vet om flere som har gjort den feilen Anonymkode: 79093...503 Åå derfor jeg har blåmerker bare på venstre side.. Anonymkode: 40ac7...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Åå derfor jeg har blåmerker bare på venstre side.. Anonymkode: 40ac7...cd2 Har du holdt på lenge? Forresten så får man ikke smalere midje av det, på noen kan det få midlen til å se videre ut pga mer muskler på sidene. (Hvis du ønsker timeglassform burde du fokusere på øvelser som trener transverse abdominals, rumpe og skuldre) Anonymkode: 79093...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Syns ikke det var vondt i det hele tatt, jeg. Og myyye lettere å holde rockingen i gang lenge, enn med enn sånne vanlige rockeringer. Jeg husker at det var hvor lenge jeg gadd som avgjorde når jeg gav meg. Nå er det sikkert 10 år siden jeg brukte en med vekt jevnlig, da. Jeg prøvde en såvidt for en stund siden, og da ble jeg øm raskere enn jeg ble dengang. Anonymkode: 5a975...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Syns ikke det var vondt i det hele tatt, jeg. Og myyye lettere å holde rockingen i gang lenge, enn med enn sånne vanlige rockeringer. Jeg husker at det var hvor lenge jeg gadd som avgjorde når jeg gav meg. Nå er det sikkert 10 år siden jeg brukte en med vekt jevnlig, da. Jeg prøvde en såvidt for en stund siden, og da ble jeg øm raskere enn jeg ble dengang. Anonymkode: 5a975...d3e Poenget mitt var forresten(🙈) at jeg vil tro det er en tilvenningssak. 🙂 Anonymkode: 5a975...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Fungerer godt, så lenge jeg rokker like lenge begge veier. Ellers blir det for skjev belastning og jeg får vondt i ryggen. Anonymkode: 0405c...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Fikk absolutt bedre magemuskler. Problemet var at jeg hadde dårlig kjernemuskulatur i utgangspunktet, slik at bevegelsene fra rockeringen ga meg ryggproblemer på sikt. Rokket begge veier. Gikk over til statiske øvelser, som var langt mer effektivt og mer skånsomt. Anonymkode: 2aadc...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå