AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Hvordan ville dere innredet en slik planløsning? Sofagruppe og TV, og spisebord. Sliter med å finne plassering av spesielt TV. Bredde på oppholdsrommet er ca 4,4 m, og lengde ca 5,2 m. Anonymkode: 529a9...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Hadde hatt tv ved siden av kjøkkenbenken på veggen der med en liten hjørnesofa og kjøkkenbord der sofagruppen står nå Anonymkode: 408b3...db7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Enig med AB over. Og TV på vegg mot soverom Anonymkode: 418c8...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Hvis du har råd, ville jeg flyttet soveromsdøra til hjørnet bak der sofaen står på plantegningen. Da kan du ha tv på veggen der soveromsdøra står nå, sofa ved siden av kjøkkenbenken og spisebord (gjerne rundt) i kroken mellom kjøkkenet og soveromsdøra. Anonymkode: bec59...d55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du har råd, ville jeg flyttet soveromsdøra til hjørnet bak der sofaen står på plantegningen. Da kan du ha tv på veggen der soveromsdøra står nå, sofa ved siden av kjøkkenbenken og spisebord (gjerne rundt) i kroken mellom kjøkkenet og soveromsdøra. Anonymkode: bec59...d55 Takk for tips! Jeg har ikke råd til det akkurat nå, men kanskje i fremtiden:-) Er 4,4 meter fra sofa til TV litt langt? Anonymkode: 529a9...3f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Kommer an på hvor kontaktene er det. Anonymkode: 409bf...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Takk for tips! Jeg har ikke råd til det akkurat nå, men kanskje i fremtiden:-) Er 4,4 meter fra sofa til TV litt langt? Anonymkode: 529a9...3f5 Kommer an på hvor stor tv man har. Vi har 3,5 meter til 50 tommers tv, det er fin avstand. Evt kan du jo ha tv på stativ med hjul som kan skyves fram når du skal se på tv. Da har du mer fleksibiliteten mtp møblering også. Anonymkode: bec59...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Jeg ville hatt det du/ dere bruker mest ved vindu. Brukes sofaen mest, bør den stå ved vindu. Husk at en sofa ikke trenger å stå inntil veggen. Den kan stå litt ut i rommet, så det blir plass til møbel bak. Jeg liker selv å sitte ganske nært TV (2 meter til 43 tommer). Anonymkode: 4e7be...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Hva er firkanten i kroken mot soverom/bad? Er det piperør? Jeg hadde satt tv på veggen mot badet, og så en hjørnesofa som går langs soveromsveggen og ut i rommet. Eller satt opp en "romdeler" i enden av kjøkkenbenken for å ha tv på, og satt sofaen under vinduet. Anonymkode: b7f37...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan ville dere innredet en slik planløsning? Sofagruppe og TV, og spisebord. Sliter med å finne plassering av spesielt TV. Bredde på oppholdsrommet er ca 4,4 m, og lengde ca 5,2 m. Anonymkode: 529a9...3f5 Kan du flytte døra på soverommet til der det nederste nattbordet står? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for tips! Jeg har ikke råd til det akkurat nå, men kanskje i fremtiden:-) Er 4,4 meter fra sofa til TV litt langt? Anonymkode: 529a9...3f5 Hvis du ser på YouTube så kan du fikse dette veldig enkelt selv. Du kjøper bare stendere, isolasjon, gips og sparkel, noe av det billigste du får i en byggevarehandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Sofa oppe til høyre, tv tvers over, spisebord der sofa står nå. Anonymkode: 0c863...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sofa oppe til høyre, tv tvers over, spisebord der sofa står nå. Anonymkode: 0c863...9bf Da blokkerer du utgangen til terrassen, men ellers enig. Tror det ville vært beste løsningen. Anonymkode: fd988...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå