Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte meg øyenskygge fra Dior før jul en gang og har i grunnen vært veldig fornøyd med den. Men den siste mnd. har det begynt å klø og svi litt på det høyre øyelokket, så nå lurer jeg på om det kanskje kan være øyenskyggen jeg reagerer på.

Er det flere som har vært borti det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ville ikke forundret meg, Dior er ikke akkurat sparsommelig med parfyme i sine produkter..

Har fått utslett av øyeskygge selv, men det var et billigmerke.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg ville i alle fall kuttet ut øyenskyggen en periode, for å se m det forbedrer seg. Gjør det det, ja, da er det mest sannsynelig pga øyenskyggen at du har fått utslettet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde mye eksem da jeg var mindre men har i grunnen vokst det fra meg.Tidligere har jeg stort sett brukt øyenskygge fra Isadora og har aldri hatt problemer med den.

Litt merkelig at jeg (kanskje) får problemer med et produkt som Dior. I kosmetikkverdenen så heter det seg jo at desto dyrere desto bedre. Men det stemmer tydeligvis ikke nødvendigvis :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg skal gjøre det Xavia, ville bare høre om noen hadde samme ærfaring med samme produkt.

Takk for svar :smilbla:

Skrevet

Isa Dora skal være allergivennlige, så ikke rart at du ikke reagerte på dem. :)

Skrevet

Isadora skrives i ett ord.

Det er italiensk. De bruker ikke ordeling som amerikanerne gjør.

Det var mitt bidrag til debatten..

(Men må innrømme at jeg har tenkt mange ganger på at denne øyesminken må irritere, selv om den som regel er pen å se på..)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det visste jeg ikke,da er det kanskje ikke så rart likevel :smilbla:

Skrevet

Jeg har begynt å reagere på øyenskyggen fra HR. Husker ikke hva den heter, Icy eyes? Reagerte ikke på den til å begynne med, men gjør det nå. Det er kun den jeg reagerer på. Prøv å legge den litt vekk, så kan du prøve igjen om en stund.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det var nok øyenskyggen fra Dior ja.Brukte en fra Isadora igjen i går og hadde ingen problemer. Dritt asså :forvirret:

Skrevet

Uff så kjipt :forvirret:

Øyenskyggene fra biotherm er ganske gode for de med sensitiv hud :) (alt det andre også forresten)

Skrevet

På meg sitter de kjempegodt i allefall.

Gjest Gjesta
Skrevet

Da kan det hende jeg forsøker de.Tusen takk Hege :smilbla:

Skrevet

Du kan jo også spør om å få prøve den i butikken, så vente en stund å se om du tåler den.

Varierer jo litt fra person til person hva man tåler.

Jeg synes øyenskyggene fra lancome er gode også :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg snakka med svigerinna mi i går og hun fortalte at hun en gang hadde reagert på en mascara fra Art deco.Da kom jeg plutselig på at jeg kjøpte meg en øyneskygge fra AD i jula,så jeg forsøkte den i dag og reagerte som jeg pleier med kløe og sårhet. Så da var det sannsynligvis den jeg reagerte på og ikke Dior skyggene :icon_smile:

Skrevet
Jeg snakka med svigerinna mi i går og hun fortalte at hun en gang hadde reagert på en mascara fra Art deco.Da kom jeg plutselig på at jeg kjøpte meg en øyneskygge fra AD i jula,så jeg forsøkte den i dag og reagerte som jeg pleier med kløe og sårhet. Så da var det sannsynligvis den jeg reagerte på og ikke Dior skyggene  :icon_smile:

Bra du fant ut av det i hvert fall

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...