Aliquis Skrevet 1. mars #41 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 23.2.2025 den 15.56): Du forteller det bare som det er. Min eks var altfor kjekk for meg. Vi var sammen en god stund, men han var til slutt utro også så da gjorde jeg det slutt med han på grunn av det. I ettertid har jeg lært at jeg skal aldri date noen jeg syns er for kjekk. Anonymkode: 3c5d1...411 Dette høres mer ut som at man ikke burde date noen man føler man er for dårlig for. Folk plukker opp sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #42 Del Skrevet 1. mars Er du sikker på at det er sant, at du er under middels på en god dag, rent objektiv sett? Jeg er litt den stygge andungen og blomstret seint så i maaange år var det en sannhet at jeg var stygg. Ikke noe jeg tenkte så mye over, det bare var sånn pg det aksepterte jeg. Gifta meg ung og er veldig lojal og trofast så jeg la aldri opp til flørting og de fleste viste at jeg var gift så ingen prøvde seg. Var også stort sett bare ute sammen med mannen min, men jeg tror også jeg utstrålte " ikke tilgjengelig ". Så ble jeg singel og traff den kjekke mannen gjennom venner. Og han var interessert i meg liksom??? I starten kjente jeg at jeg rett og slett ble forbanna da han ga meg komplimenter, gjorde han narr av meg liksom?? Etterhvert har jeg skjønt at jeg har utseende med meg faktisk, tok lang tid å forstå, men det er ikke bare han som har kalt meg pen og nå ser jeg det selv også. Jeg skal ikke påstå at jeg er modell pen, men mye penere enn det jeg har trodd i alle år. Jeg tipper at du også nedvurderer deg selv, du er helt sikkert mye flottere enn du tror og det ser denne fine mannen du har møtt ❤️ Anonymkode: eae5b...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars #43 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 21.32): Ser mange lurer på hvorfor jeg involverte meg med en som var for bra for meg. Han og jeg har vært i samme vennekrets i mange år og kjenner hverandre gjennom år. Flørtingen startet uventet og så har ting utviklet seg derfra selv om jeg har vært usikker hele veien. Det er ikke kun det fysiske. Det er også personligheten hans som jeg opplever er langt bedre enn min. Ts Anonymkode: 4ed0c...61f Ærlighet er det beste. Bare si rett ut at du ikke ønsker være i ett forhold med han, at du bare ønsker noe useriøst som ingen vet om. Anonymkode: 78503...861 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 1. mars #44 Del Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 8.20): Jeg dater en som er ganske kjekk og trent. Han har en flott personlighet, er sosial og godt likt. Jeg er på en svært god dag under middels. I tillegg er jeg veldig introvert i sammenhenger hvor jeg ikke er med kjente. Nå er vi kommet til et punkt hvor vi skal ha sex og han ønsker folk skal vite vi dater. Det sliter jeg veldig med fordi jeg overhodet ikke føler meg bra nok. Jeg er redd alle kommer til å lure på om han har blitt gal som dater meg. Hvordan avslutter jeg dette uten å såre han? Anonymkode: 4ed0c...61f Du sårer ikke bare han ved å avslutte dette, du sårer deg selv minst like mye. Er han flink til å fortelle deg at han er forelsket i deg for den du er? Snakker dere åpent om alt mulig? Hvis ikke, så tror jeg at du burde prøve å åpne deg mer opp for han Det du gjør ved å tenke sånn om deg selv, det er at du både snakker og trekker deg selv ned, ikke gjør det. Jeg vet at det er vanskelig å snu en sånn tankegang, men prøv. Han er sammen med deg fordi han liker deg, HAN vil fortelle folk rundt at dere dater, det høres ikke ut som en mann som ikke bryr seg, og som ikke vil ha deg. Prøv å ikke snakk deg selv ned, men heller ta innover deg alt det fine og positive som du føler på da han er i nærheten, og jeg vedder på at han føler på mye godt da DU er i nærheten også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. mars #45 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2025 den 14.52): Ærlighet er det beste. Bare si rett ut at du ikke ønsker være i ett forhold med han, at du bare ønsker noe useriøst som ingen vet om. Anonymkode: 78503...861 M n hun ønsker jo det. Hun skal ikke avslutte syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. mars #46 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 8.20): Nå er vi kommet til et punkt hvor vi skal ha sex og han ønsker folk skal vite vi dater. Det sliter jeg veldig med fordi jeg overhodet ikke føler meg bra nok. Jeg er redd alle kommer til å lure på om han har blitt gal som dater meg. Hvordan avslutter jeg dette uten å såre han? Hvis du vil ha en hemmelig kjæreste bør du ikke ha en kjæreste. Du behøver ikke avslutte noe som ikke har skjedd? Bare ikke bli kjæreste med ham. Du må jobbe med selvfølelsen din. Seriøst. Du er mer enn god nok som du er. Du er antakelig bare ikke psykisk i stand til å etablere et meningsfylt forhold basert på likeverd, respekt og selvrespekt nå. Bruk denne erfaringen som en bekreftelse på at du kan får kjærester som er flotte, empatiske menn. Ikke slå deg til ro med en forstumpet drittsekk fordi du tror du ikke er verd bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå