AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Som overskriften sier, jeg synes det er vanskelig å få returnert varer til Temu. Hvordan gjør dere det? Hvor sender dere varene? Hvordan sender dere? Behøver ikke komentarer om det umoralske ved å handle på Temu. Anonymkode: fe559...913 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Har aldri returnert noe, er jo ikke akkurat mange kronene. Men ser under profilen at prosessen er rett frem, akkurat som hos andre nettbaserte løsninger. De har til og med hele 90 dager frist, det er mye bedre enn minimum etter loven (3 uker). Frakt må du betale selv, med mindre varen er skadet. Men de gangene jeg har meldt skade har jeg sluppet å returnere, og får rask refusjon. Anonymkode: 42f7d...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar Frakten må jo bli veldig dyr..? Til Kina? Anonymkode: 266e3...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar Får refusjon i stedet. Anonymkode: bf0d7...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar Som regel vil det nok ikke lønne seg, fordi varen man ikke vil ha var så billig i forhold til fraktkostnadene ved å returnere. Helt til Kina, det er dyrt. Som regel vil det nok bare koste minst å kaste tingene eller selge de videre i stedet for å returnere. Anonymkode: fa5fb...9af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexandra.1 Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar Jeg har returnert flere ganger. Det er enkelt å skrive ut returetikk til å klistre på pakken. Jeg leverer retur på nærmeste Jernia. i Du kan velge om du vil ha penger inn på konto eller kreditt som du kan bruke seinere. Penger kom raskt inn på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå