Gå til innhold

Ingen likes eller match på Tinder.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg er blant kvinnene som ikke liker menn med langt hår.

Du skriver at håret ditt ikke er pistrete, men du ser sikkert "voksen" ut i ansiktet, kanskje litt værbitt og preget av at du nærmer deg 60? Da ser du eldre ut i ansikt og kropp (jeg mener ikke at du er gammel, altså) og det gjør at det kan se snålt ut med det lange håret. Mange tenker også SV, Rødt, og den slags, altså en venstrevridd, litt sær mann.

Du avgjør selvsagt dette selv, du er glad i håret ditt som det er, men det kan være en av hovedgrunnene til at du ikke finner deg dame. Høyden er mer uviktig, mange kvinner er rundt 1,60-1,65.

Så til den brukeren med det snåle nicket, vi er mange som har lest flere innlegg av denne personen, og som er overbevist om at det er en mann som utgir seg for å være kvinne, så ta det som vedkommende skriver med en stor klype salt. Latterlig når personen i tillegg hevder å uttale seg på vegne av alle kvinner. Ute i samfunnet kan det han skriver lett la seg motbevise, det er bare å ta en titt på alle parene som vi møter, der er det virkelig menn og kvinner i alle fasonger som er sammen.

Anonymkode: 754d1...6b9

Klart, jeg ser hverken ut som 20 eller 30, men føler jeg bærer alderen godt. Får høre jeg ser yngre ut enn alderen tilsier. Mulig jeg blir sett på som en «SV’er»? Men er det ikke rom for nyanser og forskjeller? Jeg «hater» A4 mønsteret.

Jeg har ikke selv høyde issue for egen høyde, men ser at høyde betyr mye for mange. Ikke høyden i seg selv, men at høye kvinner nedtoner sin egen høyde hvis mannen er høyere. Jeg har en kollega på jobb som sa rett ut at hun ba mannen sin om å rette seg opp når hun går i høye hæler, nettopp fordi hun følte seg som ei maga kvinne, ved siden av en litt pinglete og litt for lav mann. Han er litt høyere enn henne,  men syltynn grunn av løpekropp. Men det at hun følte seg høyere enn han i høye hæler var nok til å få han til å rette seg opp for å bli høyere enn henne.

Ja hun Phitta Phjong fremstår nå litt rar, vet sef ikke om henne så kan jo være rett at hun, / hen opplever det sånn. Men det er hennes selvsikkerhet som forteller at alle kvinner er like, noe jeg vet ikke stemmer. Er jo sånn du sier, det er alle varianter av menn og kvinner, noe høye, noen kraftige, atter andre lave og igjen noen som er mindre attraktive enn kvinnen. Så lar meg ikke dra ned av dette synet. Ts

Anonymkode: b9be7...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Samme her, jeg og venninnene mine har aldri likt samme menn. Hver gang noen har blitt sammen med en mann, så har ingen av oss andre skjønt hvorfor 😅

Anonymkode: 5ea07...bc0

Kult dere opplever det sånn, vi er ikke like🫶 Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Merkelig at du opplever det sånn. Jeg og venninne mine går aldri for de samme mennene. Min erfaring er også at de kjekkeste er de snilleste mennene. Hilsen hun som får forhold på tinder 

Anonymkode: d7fd3...734

Kult du opplever det slik jeg ser og tenker det er. Regner med du slik du skriver, før drøssevis av likes og matches på Tinder. Er litt urettferdig, men sånn er det nå. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er kvinne 50, jeg hadde sveipet deg bort pga håret. 

Anonymkode: 4d452...bf8

Okey, ikke noe å gjøre med det, vet endel kvinner ikke liker langt hår, men klipper meg ikke for å tilpasse meg et A4 mønster. Ts

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (6 timer siden):

👆

Men man bør likevel holde det gående på Tinder, man må bare ha lave forventninger, skjønne at kjønnsfordelingen er veldig skjev, at hele markedet er skjevt og at de aller fleste er mer enn bra nok, selv om man får minimalt med likes og matcher.

Ja noe der som må være sånn det faktisk er på Tinder… Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kaneel skrev (6 timer siden):

Klipp deg! Seriøst 

Er det eneste vei til lykken? Er det sånn at vi må inn i et A4 mønster for å lykkes på kvinnefronten? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er Tinder, ekstremt få menn får noe ut av den appen. Jeg er mye yngre, høy, uten langt hår og ellers alt i orden, og skulle man dømt etter Tinder ville konklusjonen vært at jeg er jomfru og aldri har snakka med en kvinne før. Tinder er et sted man går for å begrave selvtilliten, ikke for å finne noen.

Anonymkode: edf44...a96

Hva er da årsaken at slik det beskrives. Noen få menn svømmer i damer? Mens andre som matcher det kvinner tiltrekkes av, heller ikke lykkes på Tinder? Hva er greia med Tinder og nett dating? Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det eneste vei til lykken? Er det sånn at vi må inn i et A4 mønster for å lykkes på kvinnefronten? Ts

Du, jeg har tro på håret ditt. Hår du føler er deg er kjempeviktig, bra å gjøre sin egen greie i voksen alder.

Anonymkode: 3644b...bfd

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du, jeg har tro på håret ditt. Hår du føler er deg er kjempeviktig, bra å gjøre sin egen greie i voksen alder.

Anonymkode: 3644b...bfd

Takker så mye for støtten. Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Men du trenger ikke å være A4 fordi du klipper håret ditt.

Vi prøver å finne ut hva som kan medvirke til at du ikke lykkes med damer, fordi du spør oss. Og du tar selv opp håret ditt, høyden din, og at du ikke kan danse.

Det at du ikke danser er det ikke veldig mange som bryr seg med, og du er heller ikke ekstremt lav, så mange av damene i tråden ender opp med det lange håret som grunnen (når vi tenker bare på utseendet). Du synes at håret ditt er fint, og det er selvsagt helt greit at du vil beholde det langt, men da tenker jeg at det er helt overflødig å spørre oss? Vi får ikke snakket med deg og vurdert hvordan du fremstår ellers, du virker helt grei som person her i tråden, men det kan jo være særegenheter som gjør at du har strevd med å få kjæreste/forhold gjennom livet. Men vi får kun vurdert det du nevner om utseende, og menn på nesten 60 med langt hår, vel...

Tror ikke du skrev noe om hvordan du kler deg, hva slags stil du har? Er det litt å tråd med det lange håret, altså mer sånn "rocka stil"? I tilfelle, så kan det hende en del faller av lasset av den grunn...

Det er klart at man skal beholde stilen sin, og ikke måtte gjøre kjempestore endringer som en ikke er komfortabel med, men siden du spør, så ønsker du vel tilbakemeldinger.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men du trenger ikke å være A4 fordi du klipper håret ditt.

Vi prøver å finne ut hva som kan medvirke til at du ikke lykkes med damer, fordi du spør oss. Og du tar selv opp håret ditt, høyden din, og at du ikke kan danse.

Det at du ikke danser er det ikke veldig mange som bryr seg med, og du er heller ikke ekstremt lav, så mange av damene i tråden ender opp med det lange håret som grunnen (når vi tenker bare på utseendet). Du synes at håret ditt er fint, og det er selvsagt helt greit at du vil beholde det langt, men da tenker jeg at det er helt overflødig å spørre oss? Vi får ikke snakket med deg og vurdert hvordan du fremstår ellers, du virker helt grei som person her i tråden, men det kan jo være særegenheter som gjør at du har strevd med å få kjæreste/forhold gjennom livet. Men vi får kun vurdert det du nevner om utseende, og menn på nesten 60 med langt hår, vel...

Tror ikke du skrev noe om hvordan du kler deg, hva slags stil du har? Er det litt å tråd med det lange håret, altså mer sånn "rocka stil"? I tilfelle, så kan det hende en del faller av lasset av den grunn...

Det er klart at man skal beholde stilen sin, og ikke måtte gjøre kjempestore endringer som en ikke er komfortabel med, men siden du spør, så ønsker du vel tilbakemeldinger.

Takker for veldig fint og reflektert svar. Klart jeg ser endel damer her medgir at langt hår er no for godt voksne menn som meg. Men ser og noen fortelle at de ikke får likes, selv om høyde og alder og kort hår er der. Andre igjen, sier de svømmer i likes, damer og matches og visa vis for damer. Noen sier og at hvis en person ofte blir sveipet venstre, ja da faller ratingen til denne personen og vil automatisk få enda færre matches og likes, grunnet algoritmene. Jeg føler det er en blanding av flere ting. Jeg skriver ikke om negative ting i bioen. Nevner ikke det med dans og oppgir ikke høyde. Noen skriver at de automatisk sveiper venstre, hvis høyde ikke står oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men er det ikke noe rockemiljø der du bor? Eventuelt bikerbuler?

Anonymkode: 5d35a...83d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men er det ikke noe rockemiljø der du bor? Eventuelt bikerbuler?

Nope, bikermiljø er ikke mi greie. Det er heller ikke noe rockemiljø jeg er kjent med. Jeg er ganske vanlig mann som har langt hår, ganske tighte jeans og rocka look.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen andre, årsaker til manglende likes og matches på Tinder? 

Hjeeelp. Fikk melding i dag fra Tinder at min bruker snart ville bli deaktivert, hvis jeg ikke gjorde endringer. Dette pga totalt manglende interesse for min profil.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et lite, men viktig tips:
Det som har suverent mest å si for antall likes og matcher er radiusen og hvorvidt du har Oslo med eller ikke.

Bilder og tekst er viktig det, men har veldig liten betydning i forhold til nedslagsfeltet.

Jeg er mann på 50, og bor ikke i Oslo - men har Oslo innenfor radiusen. Og har hatt flere hundre matcher og kanskje 90-100 dater med kvinner mellom 25 og 45 de siste par årene. 

It's a numbers game.

Anonymkode: 4d642...12b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Noen andre, årsaker til manglende likes og matches på Tinder? 

Hjeeelp. Fikk melding i dag fra Tinder at min bruker snart ville bli deaktivert, hvis jeg ikke gjorde endringer. Dette pga totalt manglende interesse for min profil.

Kanskje du bør slette profilen og lage en ny et annet sted, kanskje på Facebook Dating eller Hinge eller noe. Går jo også an å prøve med bare nye bilder, og ny tekst. Noe gjør du åpenbart feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 7.29):

Jeg har vært på Tinder i snart ett år. Sveiper sånn kanskje annenhver dag, men får aldri likes eller match. Tror jeg har sveipet og fått match, kanskje 10-15 ganger på et år og av de igjen har jeg fått svar av 2 damer. Jeg har fått noen skulte likes med Tinder Gull, men for meg er det uaktuelt å betale for dette.

Er mann i slutten av 50 årene. Søker kvinner fra slutten av 40 årene til 60.

Er det sånn de andre på Tinder opplever det, tilnærmet null likes og null matcher? Nå er det faktisk mer enn 2 måneder siden sist match og sveipet stort sett hver dag.

Anser meg som en normalt utseende mann. Har langt hår, kanskje det er negativt? Jeg er ikke så høy, 173, men unnlatt å skrive min høyde i bioen. Kan slike manglende opplysninger om høyde eller mitt lange hår være grunnen til null likes og null matcher?

Det kan tenkes at manglende opplysninger gjør damer skeptiske. Vær deg selv, lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må rett og slett klippe håret. 

Anonymkode: 85859...2be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må rett og slett klippe håret. 

Anonymkode: 85859...2be

Det er da på ingen måte gitt. Kan godt være håret hans er hans beste egenskap, og at han bare hadde mistet det ene fortrinnet han hadde om han tok det. Er 100% sikker på at jeg hadde fått langt mindre oppmerksomhet med kort hår. Samtidig aner vi jo ikke hvordan håret hans ser ut. Er en visst forskjell på de to der, liksom.

Anyone else think Anson Mount would make a good Joel? :  r/ThelastofusHBOseries

CDN media

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Et lite, men viktig tips:
Det som har suverent mest å si for antall likes og matcher er radiusen og hvorvidt du har Oslo med eller ikke.

Bilder og tekst er viktig det, men har veldig liten betydning i forhold til nedslagsfeltet.

Jeg er mann på 50, og bor ikke i Oslo - men har Oslo innenfor radiusen. Og har hatt flere hundre matcher og kanskje 90-100 dater med kvinner mellom 25 og 45 de siste par årene. 

It's a numbers game.

Anonymkode: 4d642...12b

Oki. Du er en som har løst kvinnegåten. Mange kvinner sier at menn over 50, har null sjanse på kvinner på 45 og yngre. De vil ha yngre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...