Gå til innhold

Ingen likes eller match på Tinder.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Alle damer liker forskjellig.

personlig liker jeg ikke langt hår på menn, men høyden hadde vært midt blinken for meg.

Anonymkode: 01e4a...643

Tusen takk for ærlig svar 🫶 Ts

Anonymkode: b9be7...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Glemte å svare her på hvordan jeg lyktes tidligere. Jeg var litt sjenert som ung tenåring, og utover i 20 årene. Jeg har da ikke så mange forhold bak meg, men ett langt forhold som var slutt for noen år tilbake. Det gjør nok at få forhold har gjort meg lite «trent» på å sjekke opp på dating markedet. Jeg datet litt på Tinder ganske raskt etter bruddet med hun jeg var i langt forhold med. Da med samme look a like som nå, rundt 50 år da. Den gang fikk jeg noen likes og matches på Tinder, selv om det ikke flommet over, men nå er det rett og slett, helt dødt. Ts

Mulig at du må satse på noe annet enn Tinder da. Og ikke ta lite interesse og respons der som et nederlag. Mange menn vekter sin verdi der, samtidig som at det er de som i 70% er aktive der. Da må jo du være klokere og tenke annerledes. De fleste kvinner ønsker vel å møte menn utenom apper. Du må simpelt hen spille ut sjarmen din på annen måte. 

Anonymkode: 125e1...254

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest på brukerforum er at kvinner i alderen + 40 i stor grad ikke er på nett og datingapper. Der jeg har kunne telle ratio er det ei dame pr. 20 mannfolk.

Jeg er selv 42 og det er ikke mulig å få kontakt meg på nett. Du må ut på fest, byen, konserter, i parker og på arrangementer. Du må på det lokale håntarbeidsmøtet, på seminarer og på dans og trening, der har jeg kontaktflate. Enhver som ikke er nogenlunde innsosialisert i å føre en samtale vil bli valgt bort og av en eller annen snål årsak er oppmøte mennesker så og si kun kvinnelig presenterende. Det er en hel verden av interessefellesskap åpen for alle, få til ingen menn møter opp.

Men bevares. Om Tinder er din valgte strategi, få deg best mulig bilder, før opp høyden din og sett av daglig innsats på å sveipe og å presentere deg og dine verdier. Om du har noe du trenger trening i, eller du har områder som ikke er modnet, så tror jeg du lettest finner ut av det selv i erfaringene du får i det virkelige livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mulig at du må satse på noe annet enn Tinder da. Og ikke ta lite interesse og respons der som et nederlag. Mange menn vekter sin verdi der, samtidig som at det er de som i 70% er aktive der. Da må jo du være klokere og tenke annerledes. De fleste kvinner ønsker vel å møte menn utenom apper. Du må simpelt hen spille ut sjarmen din på annen måte. 

Okey og takk for råd. Er ikke på Tinder for å vekte min verdi, jeg er der fo om mulig å finne kjærligheten og kanskje dama i mitt liv. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sparkling_Pink skrev (5 minutter siden):

Altså, inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest på brukerforum er at kvinner i alderen + 40 i stor grad ikke er på nett og datingapper. Der jeg har kunne telle ratio er det ei dame pr. 20 mannfolk.

Jeg er selv 42 og det er ikke mulig å få kontakt meg på nett. Du må ut på fest, byen, konserter, i parker og på arrangementer. Du må på det lokale håntarbeidsmøtet, på seminarer og på dans og trening, der har jeg kontaktflate. Enhver som ikke er nogenlunde innsosialisert i å føre en samtale vil bli valgt bort og av en eller annen snål årsak er oppmøte mennesker så og si kun kvinnelig presenterende. Det er en hel verden av interessefellesskap åpen for alle, få til ingen menn møter opp.

Men bevares. Om Tinder er din valgte strategi, få deg best mulig bilder, før opp høyden din og sett av daglig innsats på å sveipe og å presentere deg og dine verdier. Om du har noe du trenger trening i, eller du har områder som ikke er modnet, så tror jeg du lettest finner ut av det selv i erfaringene du får i det virkelige livet.

Hei og takk for råd🫶 Ei kvinne pr 20 menn… Jeg får jo opp masse kvinner, og heller ikke kvinner som kommer igjen og igjen. Har ikke «rundet» Tinder, men de bare liker ikke eller matcher bare ikke. Også damer der fra 40 + og oppover.

Ville jo helst møtt kvinner irl. Men føler meg litt kjeitete, ikke så lett å bare gå til vilt fremmede og forsøke å sjekke opp. Jeg har faktisk aldri i mine snart nærmende 60 år, aldri blitt sjekket opp av kvinner, heller ikke i yngre år. Tror faktisk ingen en gang har vist interesse. Jeg er ikke sår og vonbroten av den grunn, men litt rart er det. Kan eks ikke danse, det blir så kjeitete at jeg ikke velger en gang å by opp til dans, har null rytme i kroppen. Men jeg er inne innsosialisert, prater lett, men det som tenner gnisten, det mangler. Men klart, kan godt være det tross alt er enklere å treffe noen irl?

Jeg prøver gjerne noe annet enn Tinder, det ser ikke til å funke i det hele tatt. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Okey og takk for råd. Er ikke på Tinder for å vekte min verdi, jeg er der fo om mulig å finne kjærligheten og kanskje dama i mitt liv. Ts

Da har du store forventninger til Tinder, da. En app som tiltrekker flest menn. Ville bare realitetsorientere deg om hvorfor du muligens får lite likes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er 55 og ikke på Tinder, selv om jeg fant mannen min der for noen år sida.

Beklager, men slutten av 50-åra er for gammelt for mange kvinner tidlig/ i midten av 50-åra. Vi har levd en stund og vet at det bare er tull at menn eldes bedre enn kvinner.

Anonymkode: 3644b...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er 55 og ikke på Tinder, selv om jeg fant mannen min der for noen år sida.

Beklager, men slutten av 50-åra er for gammelt for mange kvinner tidlig/ i midten av 50-åra. Vi har levd en stund og vet at det bare er tull at menn eldes bedre enn kvinner.

Mener du virkelig at mann i slutten av 50 årene, er for gammel for kvinner i 50-55 år? Altså  aldersforskjell på vel 5 år! Hvilken aldersgruppe søker kvinner på 50-55 år? Hva med de kvinnene som er i slutten av 50 årene? Ser oftere og oftere kvinner i 50 årene søker menn faktisk i 30 årene.

Er vi menn i slutten av 50 årene, utrangerte gamle griser? Både kvinner og menn, eldes med stil, så skjønner ikke helt. Vet jo menn ikke sjelden oppleves eldre enn kvinner på samme alder.

Hvilken aldersklasse er din mann som du matchet på Tinder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tinder er litt brutalt siden man må ta et valg der og da. Liker bedre andre steder som Turvenn.no Der er det mulig p besøke folks profiler flere ganger og sende en melding.

Anonymkode: ab885...267

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja det kan jeg forstå at du som 42 åring ikke går for en mann i slutten av 50 årene. Er ikke det en trend at kvinner i 40-50 årene går for yngre menn, i 30 årene eller enda yngre? Men ærlig talt, har høyde så mye å si, eller alt å si? Vet jo at de fleste kvinner ikke ønsker seg en mann lavere enn de selv, men ikke alltid sånn. Ts

Jeg gjør ikke det, vil helst ha en eldre mann, men da maks åtte-ni år opp. Høyde har dessverre mye å si for meg, jeg har alltid blitt kalt mandig, elg (🙈) osv. på grunn av høyden min, så vil helst ikke ha en mann som minner meg på hvor høy jeg er 😅

Anonymkode: 5ea07...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 7.29):

Jeg har vært på Tinder i snart ett år. Sveiper sånn kanskje annenhver dag, men får aldri likes eller match. Tror jeg har sveipet og fått match, kanskje 10-15 ganger på et år og av de igjen har jeg fått svar av 2 damer. Jeg har fått noen skulte likes med Tinder Gull, men for meg er det uaktuelt å betale for dette.

Er mann i slutten av 50 årene. Søker kvinner fra slutten av 40 årene til 60.

Er det sånn de andre på Tinder opplever det, tilnærmet null likes og null matcher? Nå er det faktisk mer enn 2 måneder siden sist match og sveipet stort sett hver dag.

Anser meg som en normalt utseende mann. Har langt hår, kanskje det er negativt? Jeg er ikke så høy, 173, men unnlatt å skrive min høyde i bioen. Kan slike manglende opplysninger om høyde eller mitt lange hår være grunnen til null likes og null matcher?

Det er det kjente problemet med at vi kvinner er veldig kresne. Noen menn får alle kvinnene. De beste profilene fråtser i kvinner som vil ha sex. Og så blir alle menn kalt for horebukker og playere på grunn av disse mennen som ligger med så mange. (Fordi alle vi kvinner kun velger disse mennene)

Sånn er livet. Det samme som skjer på byen. Vi kvinner går alltid for de samme mennene. De fråtser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror du skal ta en kritisk gjennomgang på bildene dine. Er de selfies du har tatt selv kan du med stor sannsynlighet slette helt. Alt for mange voksne (50+) velger i fullt alvor bilder med rar eller uflatterende vinkel. Selfiekameraet vrir også endel på ansiktsformen... Ellers er nok svaret det samme som du allerede har fått, det er alt for mange menn til få damer på Tinder. Samt at det kan være verdt å forsøke en annen app, da mange voksne kvinner nok kan tenke at Tinder er for ungdommen 😅

Jeg elsker forøvrig langt hår på menn!! 🤩 Ikke endre deg selv, hun du finner skal like deg for den du er 🫶

Anonymkode: 42484...391

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phitta Phjong skrev (24 minutter siden):

Det er det kjente problemet med at vi kvinner er veldig kresne. Noen menn får alle kvinnene. De beste profilene fråtser i kvinner som vil ha sex. Og så blir alle menn kalt for horebukker og playere på grunn av disse mennen som ligger med så mange. (Fordi alle vi kvinner kun velger disse mennene)

Sånn er livet. Det samme som skjer på byen. Vi kvinner går alltid for de samme mennene. De fråtser. 

Jeg tror ikke nødvendigvis vi kvinner er så kresne? De kvinnene jeg kjenner er jo sammen med de tilsynelatende rareste menn. Lave, tjukke, hårløse, osv. Men fellesnevner er at de er snille og artige menn. Så i virkeligheten tror jeg ikke vi er så kresne. Problemet med apper for min del er at der blir jeg kresen. Fordi der får jeg for lite info til å vite om dette er en mann jeg kan se for meg å leve livet med. Et bilde og tekst sier meg så lite at jeg nesten ikke sveiper høyre på noen. Mens om jeg møter noen i virkeligheten så er kjemien viktigere enn det meste 😊

Anonymkode: 5ea07...bc0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mener du damer i slutten av 40 årene, er for ungt og at alle syns menn i slutten av 50 årene er for gammelt? Rett og slett gammel gris?

Jeg søker bredt, fra 45 - 65. Får heller ingen likes eller matches fra de eldre enn meg. Det er faktisk mange flotte damer i 60+ Ts

Ok, du skrev litt uklart i første innlegg. Vanligvis er det maks ti år pluss/minus som aktuelt for forhold, etter min erfaring. Jeg er 46, og sist jeg var på tinder kunne jeg nærmest bade i attraktive menn fra 35 til 55, og mange av disse gikk for forhold. (I tillegg til superlikes fra guttunger ned til atten, men det er jo både uinteressant og useriøst.) Nå har jeg vært sammen med en i slutten av tredveåra i nesten to år, og dersom jeg ble singel igjen hadde det vært helt uaktuelt å gå tjue år opp i alder.

Ang rating er det enkelt sagt slik at tinder anser deg som litt mindre attraktiv for hver kvinne du sveiper til høyre, som sveiper deg til venstre og vil etterhvert vise profilen din til stadig mindre attraktive/mer kresne kvinneprofiler.

Anonymkode: 7c562...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mener du virkelig at mann i slutten av 50 årene, er for gammel for kvinner i 50-55 år? Altså  aldersforskjell på vel 5 år! Hvilken aldersgruppe søker kvinner på 50-55 år? Hva med de kvinnene som er i slutten av 50 årene? Ser oftere og oftere kvinner i 50 årene søker menn faktisk i 30 årene.

Er vi menn i slutten av 50 årene, utrangerte gamle griser? Både kvinner og menn, eldes med stil, så skjønner ikke helt. Vet jo menn ikke sjelden oppleves eldre enn kvinner på samme alder.

Hvilken aldersklasse er din mann som du matchet på Tinder? 

To måneder yngre enn meg. Jeg hadde ett år opp og tre ned. For meg var det rent praktisk, ville ikke ha en mann som hadde høy sannsynlighet for å bli skrøpelig før meg. Nå er vi begge typisk sunne og spreke, men menn får gjerne dårlige helse litt før kvinner (og dør litt før). 

Jeg vil ha det gøy nå, ikke leve med andres begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva med høye menn med langt hår? Ts

Nei. Langt hår er bare hot på (kjekke) menn i 20-årene

Anonymkode: d7fd3...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...