AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Del Skrevet 16 timer siden Helene1982 skrev (16 timer siden): Vis profilen din til en god venninne er mitt beste råd. Om det ikke er aktuelt, ville jeg tenkt på hva du ser etter i en kvinne og laget profilen etter det. Du burde ha minimum ett bilde der du smiler. Og bruk tid på teksten i profilen din slik at den er unik for deg. Ikke snakk om ting du ikke liker, men beskriv det du ser etter og kan tilby en partner. Tusen takk for gode råd🫶 Ts Anonymkode: b9be7...8e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #22 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Møteplassen, Sukker eller Match er nok en bedre andre. Mange betaler forøvrig, for Tinder når man leter seriøst, så ikke sikkert det er så dumt. Jeg tror også at ditt lange hår teller negativt. Skal mye til for at det er kledelig i din alder, for å være ærlig. Så og si ingen menn kler langt hår. Spiller du i band? Klipp det av i en kort, velstelt sveis. Høyden hadde ikke plaget meg, en dame på 165. Er i aldersgruppen du søker og prøver å gi ærlige svar. Anonymkode: bbde2...1f5 Tusen takk for fint svar og gode råd. Spiller ikke i band. Mitt hår vil jeg si er velstelt, ikke noe skallet eller hentesveis. Håret er min identitet og ikke så lyst til å klippe meg kort. Men klart er jo åpen for å ta grep, hvis det er det som må til. Vil selv påstå jeg ikke har et høyde issue, jeg står støtt med den høyden jeg har. Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #23 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er i femtiårene selv, og må dessverre si jeg hadde hoppet over en mann på samme alder med langt hår... det er som regel temmelig pjuskete saker også, det menn har på skallen i den alderen, og når det i tillegg er langt er det ikke særlig lekkert. Menn ser best ut med kort hår og velstelt utseende, med en pleid hårsveis. Hadde ikke klikket like på deg uansett hva som sto i bioen når du har langt hår, dessverre. Og dette kommer fra en som elsket langt hår på gutta på 1980-tallet (da det var skikkelig poppis og moderne). Men ikke nå lenger. Ikke på mange, mange år har det vært moderne på menn eller fint. Anonymkode: de5f0...2a5 Takk for ærlig svar 🫶 Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja, klipp deg 🙈 Middelaldrende menn med langt hår er no go for veldig mange kvinner. Du kan nok velge mellom flere med kort hår, også kan du heller spare igjen om du finner en kvinne som liker langt hår. Høyde er viktig for noen, men ikke alle. Jeg liker en mann på den høyden veldig godt, selv om høyde egentlig er viktig for meg og noe jeg tiltrekkes av. Høyde blir brått uviktig om det er en person man har god kjemi med ellers. Men akkurat langt hår har lett for å putte en i en boks siden det er noe selvvalgt og at langt hår ofte ser litt ustelt ut fordi det ikke klippes og styles veldig jevnlig. Enig i tips om å få en kvinne til å se over profilen din. Skriv litt utfyllende slik at du får en interessant profil som sier noe om dine interesser og egenskaper. Ganske tomme profiler er som regel uinteressante. Anonymkode: ca552...f74 Igjen, tusen takk for gode velmente råd 🫶 Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 15 timer siden #25 Del Skrevet 15 timer siden Husk på at det ikke nødvendigvis er deg det er noe galt med, det er ofte det ubalanserte markedet. Om du skal "lykkes" må du antakelig søke litt nedover, om det er verdt det. Det er veldig vanskelig å matche med en jevnbyrdig dame. Menn som er mer attraktive enn deg snapper ofte opp damene på ditt nivå, enten for sex eller mer seriøs dating. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #26 Del Skrevet 15 timer siden Okapi skrev (9 timer siden): Skal ikke akkurat påstå å ha svømt i matches på Tinder, men som lav mann (lavere enn deg) med langt hår (lengre enn ditt), har det da gått helt fint der og på andre sånne apper. Kan like godt være det er presentasjonen din som er problemet, men det blir vanskelig å vurdere det uten å faktisk se bildene og teksten din, og skjønner jo at du ikke deler sånt her. I tillegg har jo bostedet noe å si, selvsagt. Hei og takk for svar🫶 Hvordan vet du at du har lengre hår enn meg? Klart bioen kan sikkert ha endel å si… Men ingen likes eller matcher fremstår allikevel rart. Så en mann her i en annen tråd skrive han fikk match så og si på alle damer han likte og sveipet høyre. Heldig han da. Jeg bor nær Oslo så burde være plenty av damer i min valgte aldersgruppe. Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #27 Del Skrevet 15 timer siden norw skrev (3 minutter siden): Husk på at det ikke nødvendigvis er deg det er noe galt med, det er ofte det ubalanserte markedet. Om du skal "lykkes" må du antakelig søke litt nedover, om det er verdt det. Det er veldig vanskelig å matche med en jevnbyrdig dame. Menn som er mer attraktive enn deg snapper ofte opp damene på ditt nivå, enten for sex eller mer seriøs dating. Hvordan og hva mener du med å søke nedover? Mener du jeg skal sveipe på damer jeg syns er mindre attraktive? Problemet er og at jeg heller ikke hverken mottar likes eller får match eller likes på de jeg sveiper likes på. Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 15 timer siden #28 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan og hva mener du med å søke nedover? Mener du jeg skal sveipe på damer jeg syns er mindre attraktive? Problemet er og at jeg heller ikke hverken mottar likes eller får match eller likes på de jeg sveiper likes på. Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Jeg mener at du ikke kan regne med at damer på ditt attraktivitetsnivå er innenfor rekkevidde. Ofte må man litt ned i standard, under din egen. For min del er det ikke så aktuelt å søke noe særlig nedover for fast forhold. Jeg er 40. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #29 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er 42 år og 178 cm høy, og du er både for gammel og lav 😅 Men ja, jeg sveiper automatisk venstre på de uten info om høyde. Anonymkode: 5ea07...bc0 Ja det kan jeg forstå at du som 42 åring ikke går for en mann i slutten av 50 årene. Er ikke det en trend at kvinner i 40-50 årene går for yngre menn, i 30 årene eller enda yngre? Men ærlig talt, har høyde så mye å si, eller alt å si? Vet jo at de fleste kvinner ikke ønsker seg en mann lavere enn de selv, men ikke alltid sånn. Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Del Skrevet 15 timer siden norw skrev (1 minutt siden): Jeg mener at du ikke kan regne med at damer på ditt attraktivitetsnivå er innenfor rekkevidde. Ofte må man litt ned i standard, under din egen. For min del er det ikke så aktuelt å søke noe særlig nedover for fast forhold. Jeg er 40. Skjønner og takk for råd. Sånn sett er du heldig da🫶 Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #31 Del Skrevet 15 timer siden Du virker jo som en bra kar! Hvordan lykkes du med jenter før? Kanskje den gamle metoden er vel så bra som Tinder! Anonymkode: 125e1...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #32 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er over 50, men ville da aldri vurdert Tinder som app. Det blir det samme som å være medlem av et treningsstudio og aldri trene. Tinder er kun for menn med sixpack. Resten kan glemme det. Tinder er laget for at du som mann skal bli der til evig tid. Anonymkode: 959aa...c8e Okey, er det ei greie også at det kun er de perfekte veltrente, unge og attraktive mennene som har noe på Tinder å gjøre? Du er kanskje i fast forhold? Hvilke dating app foretrekker du? Kanskje å møtes via jobb irl er det beste? Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #33 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du virker jo som en bra kar! Hvordan lykkes du med jenter før? Kanskje den gamle metoden er vel så bra som Tinder! Anonymkode: 125e1...254 Tusen takk🫶 Jeg mener jo det selv at jeg er det. Normalt utseende, trent for alderen, slank og mener jeg ikke er sosialt uintelligent. Tenkte det samme, det er faktisk null respons på Tinder. Jeg mottar mye mer reklame, nå må jeg stå på, velg Tinder Gull osv, enn likes og matches. Egentlig lei hele Tinder. En som sa jeg måtte gå ned i standard. Men føler jeg skal kunne velge damer jeg liker på eget nivå. Men dating apper viser ikke alt, ikke mennesket bak bioer, bilder mm. Tror litt en som skrev her at Tinder ønsker å beholde menna der inne til «evig» tid. Noen som til og med påstår at kvinnene der inne, ikke er «ekte» kvinner. Syns jo det er rart da, men…. Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 15 timer siden #34 Del Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Tusen takk for gode råd🫶 Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Dette var da et dårlig råd😂. ''You don't ask a fish how to catch a fish. You ask fishermen''. Snakk med andre menn med andre ord hvis du ønsker å kapre en dame. Endret 15 timer siden av VetAlt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #35 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hm. Matchet en gang med en mann med langt hår på din størrelse. Jeg var ikke bra nok for han da. Til annet enn sex. Så mistet han interressen, ville ikke bli kjent for annet enn sex. Anonymkode: effec...79a Huff så kjipt det er, det er ikke alltid lett å være kvinne heller🥺 Mange menn som kun er ute etter sex🥺 Sex er jo litt av det, men skal først komme etter enn er kjent og klare for det, spes om enn søker et seriøst forhold. Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #36 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hva med høye menn med langt hår? Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Langt hår er negativt uansett høyde. Det finnes noen få som liker menn med langt hår, men da yngre menn under 30. Anonymkode: b4089...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #37 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er ikke det ganske overfladisk? Anonymkode: 020bb...19b Tinder er overfladisk. Anonymkode: ea0b2...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #38 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du virker jo som en bra kar! Hvordan lykkes du med jenter før? Kanskje den gamle metoden er vel så bra som Tinder! Anonymkode: 125e1...254 Glemte å svare her på hvordan jeg lyktes tidligere. Jeg var litt sjenert som ung tenåring, og utover i 20 årene. Jeg har da ikke så mange forhold bak meg, men ett langt forhold som var slutt for noen år tilbake. Det gjør nok at få forhold har gjort meg lite «trent» på å sjekke opp på dating markedet. Jeg datet litt på Tinder ganske raskt etter bruddet med hun jeg var i langt forhold med. Da med samme look a like som nå, rundt 50 år da. Den gang fikk jeg noen likes og matches på Tinder, selv om det ikke flommet over, men nå er det rett og slett, helt dødt. Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #39 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du skal ha usedvanlig pent hår og god stil for å kunne ha langt hår i din alder. Men hovedproblemet er nok at det er få damer i din aldersgruppe. Og slutt å se etter førtiåringer, du er alt for gammel for dem, og det senker bare ratingen din, i tillegg til at det gir deg urealistiske forventninger. Anonymkode: 7c562...8e8 Mener du damer i slutten av 40 årene, er for ungt og at alle syns menn i slutten av 50 årene er for gammelt? Rett og slett gammel gris? Jeg søker bredt, fra 45 - 65. Får heller ingen likes eller matches fra de eldre enn meg. Det er faktisk mange flotte damer i 60+ Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #40 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du skal ha usedvanlig pent hår og god stil for å kunne ha langt hår i din alder. Men hovedproblemet er nok at det er få damer i din aldersgruppe. Og slutt å se etter førtiåringer, du er alt for gammel for dem, og det senker bare ratingen din, i tillegg til at det gir deg urealistiske forventninger. Anonymkode: 7c562...8e8 Forresten hva mener du med at det senker ratingen min? Hvis jeg søker damer også fra midten av 40 årene? Ts Anonymkode: b9be7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå