Gå til innhold

Ingen likes eller match på Tinder.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tror du skal ta en kritisk gjennomgang på bildene dine. Er de selfies du har tatt selv kan du med stor sannsynlighet slette helt. Alt for mange voksne (50+) velger i fullt alvor bilder med rar eller uflatterende vinkel. Selfiekameraet vrir også endel på ansiktsformen... Ellers er nok svaret det samme som du allerede har fått, det er alt for mange menn til få damer på Tinder. Samt at det kan være verdt å forsøke en annen app, da mange voksne kvinner nok kan tenke at Tinder er for ungdommen 😅

Jeg elsker forøvrig langt hår på menn!! 🤩 Ikke endre deg selv, hun du finner skal like deg for den du er 🫶

Anonymkode: 42484...391

Tusen takk for råd. Men se hva Phitta Phjong skriver over. Er det virkelig sånn, alle kvinner vil ha de samme menna? 

Skal sjekke både bioen og bildene om det er noe der. Jeg får for øver og opp mange damer i min aldersgruppe på Tinder. Men klart, både andre apper og møte de irl. Ts

Anonymkode: b9be7...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tror ikke nødvendigvis vi kvinner er så kresne? De kvinnene jeg kjenner er jo sammen med de tilsynelatende rareste menn. Lave, tjukke, hårløse, osv. Men fellesnevner er at de er snille og artige menn. Så i virkeligheten tror jeg ikke vi er så kresne. Problemet med apper for min del er at der blir jeg kresen. Fordi der får jeg for lite info til å vite om dette er en mann jeg kan se for meg å leve livet med. Et bilde og tekst sier meg så lite at jeg nesten ikke sveiper høyre på noen. Mens om jeg møter noen i virkeligheten så er kjemien viktigere enn det meste 😊

Anonymkode: 5ea07...bc0

Tusen takk for et mer nyansert bilde. Ser jo de fleste menn har jo kjæreste, barn, har været eller er gift og har tilsynelatende fine liv sammen. Ser og at ikke nødvendigvis de vakreste menna har de vakreste og flotteste kvinnene. Ikke uvanlig å se flotte, vakre og høye kvinner som faller for de mindre attraktive, tykkfalne og kortere menn. Så det er nok ei for de fleste menn🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ok, du skrev litt uklart i første innlegg. Vanligvis er det maks ti år pluss/minus som aktuelt for forhold, etter min erfaring. Jeg er 46, og sist jeg var på tinder kunne jeg nærmest bade i attraktive menn fra 35 til 55, og mange av disse gikk for forhold. (I tillegg til superlikes fra guttunger ned til atten, men det er jo både uinteressant og useriøst.) Nå har jeg vært sammen med en i slutten av tredveåra i nesten to år, og dersom jeg ble singel igjen hadde det vært helt uaktuelt å gå tjue år opp i alder.

Ang rating er det enkelt sagt slik at tinder anser deg som litt mindre attraktiv for hver kvinne du sveiper til høyre, som sveiper deg til venstre og vil etterhvert vise profilen din til stadig mindre attraktive/mer kresne kvinneprofiler.

Anonymkode: 7c562...8e8

Okey. Da er vi mer på linje. Maks 10 pluss-minus er nok ganske normalt. Ja opplever venninner i 40 årene, finner seg attraktive kvinner i 40 årene. Oftere den veien enn motsatt. Unge menn i 30 årene, er både mer attraktive, trente og rett og slett ofte mer potente og høyere nivå av testosteron. Ærlig sak det. Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

To måneder yngre enn meg. Jeg hadde ett år opp og tre ned. For meg var det rent praktisk, ville ikke ha en mann som hadde høy sannsynlighet for å bli skrøpelig før meg. Nå er vi begge typisk sunne og spreke, men menn får gjerne dårlige helse litt før kvinner (og dør litt før). 

Jeg vil ha det gøy nå, ikke leve med andres begrensninger.

Anonymkode: 3644b...bfd

Det er fult forståelig at kvinner tenker frem i tid. Ikke kult med en pleietrengende mann, når de selv er sunne, friske og fult oppegående kvinner🫶 Ts

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei. Langt hår er bare hot på (kjekke) menn i 20-årene

Anonymkode: d7fd3...734

Skjønner. Hvilken aldersgruppe er du selv? Selv endrer jeg ikke style, bare for å tekkes den som ikke liker meg som den jeg er. Mitt hår er meg og min personlighet. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min ekssamboer for mange år tilbake hadde langt hår. Han er vel rundt 50 år nå. Allerede for 20 år siden hadde han langt pistrete hår og måne,  men han nektet å klippe seg. Han innså det ikke selv og er nå fortsatt singel som 50++ åring

Anonymkode: 82c87...f0a

Okey. Kan være mer enn håret da? Jeg har ikke pistrete hår og skalla. Da ville jeg selv vurdert å skinne meg. Det er lite flatterende. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis du trives med håret ditt, så beholder du håret😁 

Anonymkode: 01338...2c3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo tilhøre generasjonen som har sosial intelligens nok til å lykkes uten tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale gratis dating på www.fdating.com, og så laste opp et bilde av deg selv. Sånne apper har jeg aldri prøvd, tror det er litt useriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blantfolk skrev (1 time siden):

Jeg vil anbefale gratis dating på www.fdating.com, og så laste opp et bilde av deg selv. Sånne apper har jeg aldri prøvd, tror det er litt useriøst

Har du prøvd å søke etter Norske på den siden? Bare falske profiler

Anonymkode: ba0f0...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du prøvd å søke etter Norske på den siden? Bare falske profiler

Anonymkode: ba0f0...702

Du finner en utenlansk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Okey. Kan være mer enn håret da? Jeg har ikke pistrete hår og skalla. Da ville jeg selv vurdert å skinne meg. Det er lite flatterende. Ts

Jeg er blant kvinnene som ikke liker menn med langt hår.

Du skriver at håret ditt ikke er pistrete, men du ser sikkert "voksen" ut i ansiktet, kanskje litt værbitt og preget av at du nærmer deg 60? Da ser du eldre ut i ansikt og kropp (jeg mener ikke at du er gammel, altså) og det gjør at det kan se snålt ut med det lange håret. Mange tenker også SV, Rødt, og den slags, altså en venstrevridd, litt sær mann.

Du avgjør selvsagt dette selv, du er glad i håret ditt som det er, men det kan være en av hovedgrunnene til at du ikke finner deg dame. Høyden er mer uviktig, mange kvinner er rundt 1,60-1,65.

Så til den brukeren med det snåle nicket, vi er mange som har lest flere innlegg av denne personen, og som er overbevist om at det er en mann som utgir seg for å være kvinne, så ta det som vedkommende skriver med en stor klype salt. Latterlig når personen i tillegg hevder å uttale seg på vegne av alle kvinner. Ute i samfunnet kan det han skriver lett la seg motbevise, det er bare å ta en titt på alle parene som vi møter, der er det virkelig menn og kvinner i alle fasonger som er sammen.

Anonymkode: 754d1...6b9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis du trives med håret ditt, så beholder du håret😁 

Anonymkode: 01338...2c3

Sant det og håret er mitt er min personlighet. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Nowayback skrev (7 timer siden):

Du må jo tilhøre generasjonen som har sosial intelligens nok til å lykkes uten tinder.

Så langt har jeg ikke lykkes. Har egentlig hele livet vært lite på og egentlig litt introvert når det gjelder damer,, rett og slett sjenert. Kan ikke danse, lite synlig for å vise at jeg er interessert. Men har venner og lykkes på jobb da. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Skjønner. Hvilken aldersgruppe er du selv? Selv endrer jeg ikke style, bare for å tekkes den som ikke liker meg som den jeg er. Mitt hår er meg og min personlighet. Ts

30. 

Kan du legge ut bilde av håret ditt da? Det er veldig sjeldent at det er tykt nok og glansfullt nok at det ser fint ut med langt hår…

Hva gjør du når du blir tynn i håret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Phitta Phjong skrev (22 timer siden):

Det er det kjente problemet med at vi kvinner er veldig kresne. Noen menn får alle kvinnene. De beste profilene fråtser i kvinner som vil ha sex. Og så blir alle menn kalt for horebukker og playere på grunn av disse mennen som ligger med så mange. (Fordi alle vi kvinner kun velger disse mennene)

Sånn er livet. Det samme som skjer på byen. Vi kvinner går alltid for de samme mennene. De fråtser. 

Merkelig at du opplever det sånn. Jeg og venninne mine går aldri for de samme mennene. Min erfaring er også at de kjekkeste er de snilleste mennene. Hilsen hun som får forhold på tinder 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er Tinder, ekstremt få menn får noe ut av den appen. Jeg er mye yngre, høy, uten langt hår og ellers alt i orden, og skulle man dømt etter Tinder ville konklusjonen vært at jeg er jomfru og aldri har snakka med en kvinne før. Tinder er et sted man går for å begrave selvtilliten, ikke for å finne noen.

Anonymkode: edf44...a96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Merkelig at du opplever det sånn. Jeg og venninne mine går aldri for de samme mennene. Min erfaring er også at de kjekkeste er de snilleste mennene. Hilsen hun som får forhold på tinder 

Samme her, jeg og venninnene mine har aldri likt samme menn. Hver gang noen har blitt sammen med en mann, så har ingen av oss andre skjønt hvorfor 😅

Anonymkode: 5ea07...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kvinne 50, jeg hadde sveipet deg bort pga håret. 

Anonymkode: 4d452...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er Tinder, ekstremt få menn får noe ut av den appen. Jeg er mye yngre, høy, uten langt hår og ellers alt i orden, og skulle man dømt etter Tinder ville konklusjonen vært at jeg er jomfru og aldri har snakka med en kvinne før. Tinder er et sted man går for å begrave selvtilliten, ikke for å finne noen.

Anonymkode: edf44...a96

👆

Men man bør likevel holde det gående på Tinder, man må bare ha lave forventninger, skjønne at kjønnsfordelingen er veldig skjev, at hele markedet er skjevt og at de aller fleste er mer enn bra nok, selv om man får minimalt med likes og matcher.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...