Gå til innhold

Ingen likes eller match på Tinder.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært på Tinder i snart ett år. Sveiper sånn kanskje annenhver dag, men får aldri likes eller match. Tror jeg har sveipet og fått match, kanskje 10-15 ganger på et år og av de igjen har jeg fått svar av 2 damer. Jeg har fått noen skulte likes med Tinder Gull, men for meg er det uaktuelt å betale for dette.

Er mann i slutten av 50 årene. Søker kvinner fra slutten av 40 årene til 60.

Er det sånn de andre på Tinder opplever det, tilnærmet null likes og null matcher? Nå er det faktisk mer enn 2 måneder siden sist match og sveipet stort sett hver dag.

Anser meg som en normalt utseende mann. Har langt hår, kanskje det er negativt? Jeg er ikke så høy, 173, men unnlatt å skrive min høyde i bioen. Kan slike manglende opplysninger om høyde eller mitt lange hår være grunnen til null likes og null matcher?

Anonymkode: b9be7...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Kan slike manglende opplysninger om høyde eller mitt lange hår være grunnen til null likes og null matcher?

Anonymkode: b9be7...8e8

Beklager, men svært mange kvinner liker ikke lave menn med langt hår. 

Anonymkode: b5562...045

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder, er det for såpass voksne mennesker? 

Har du prøvd møteplassen?

Ta gode bilder av deg selv. Mange i den aldersgruppen du er i har forferdelige bilder av seg selv. Gjerne bilder tatt nedenfra og opp så man ser vomma og dobbelthakene. Ikke fordi de er feite men når bildet blir fra den vinkelen så ser alle feite ut. 

Skriv god tekst, og ikke minst oppfør deg, vi damer orker ofte ikke snakke med menn pga vi er så vant med at etter å ha sagt hei, så går mannfolk rett på enten så skal de vise bilde av snoppen sin. Eller så skal de kjøre samtalen over i sex.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis profilen din til en god venninne er mitt beste råd. Om det ikke er aktuelt, ville jeg tenkt på hva du ser etter i en kvinne og laget profilen etter det. Du burde ha minimum ett bilde der du smiler. Og bruk tid på teksten i profilen din slik at den er unik for deg. Ikke snakk om ting du ikke liker, men beskriv det du ser etter og kan tilby en partner. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Møteplassen, Sukker eller Match er nok en bedre andre. Mange betaler forøvrig, for Tinder når man leter seriøst, så ikke sikkert det er så dumt.

Jeg tror også at ditt lange hår teller negativt. Skal mye til for at det er kledelig i din alder, for å være ærlig. Så og si ingen menn kler langt hår. Spiller du i band? Klipp det av i en kort, velstelt sveis. Høyden hadde ikke plaget meg, en dame på 165. Er i aldersgruppen du søker og prøver å gi ærlige svar. 

Anonymkode: bbde2...1f5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Møteplassen, Sukker eller Match er nok en bedre andre. Mange betaler forøvrig, for Tinder når man leter seriøst, så ikke sikkert det er så dumt.

Jeg tror også at ditt lange hår teller negativt. Skal mye til for at det er kledelig i din alder, for å være ærlig. Så og si ingen menn kler langt hår. Spiller du i band? Klipp det av i en kort, velstelt sveis. Høyden hadde ikke plaget meg, en dame på 165. Er i aldersgruppen du søker og prøver å gi ærlige svar. 

andre = arena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er i femtiårene selv, og må dessverre si jeg hadde hoppet over en mann på samme alder med langt hår... det er som regel temmelig pjuskete saker også, det menn har på skallen i den alderen, og når det i tillegg er langt er det ikke særlig lekkert. Menn ser best ut med kort hår og velstelt utseende, med en pleid hårsveis.

Hadde ikke klikket like på deg uansett hva som sto i bioen når du har langt hår, dessverre. Og dette kommer fra en som elsket langt hår på gutta på 1980-tallet (da det var skikkelig poppis og moderne).  Men ikke nå lenger. Ikke på mange, mange år har det vært moderne på menn eller fint.

Anonymkode: de5f0...2a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, klipp deg 🙈

Middelaldrende menn med langt hår er no go for veldig mange kvinner. Du kan nok velge mellom flere med kort hår, også kan du heller spare igjen om du finner en kvinne som liker langt hår. Høyde er viktig for noen, men ikke alle. Jeg liker en mann på den høyden veldig godt, selv om høyde egentlig er viktig for meg og noe jeg tiltrekkes av. Høyde blir brått uviktig om det er en person man har god kjemi med ellers.

Men akkurat langt hår har lett for å putte en i en boks siden det er noe selvvalgt og at langt hår ofte ser litt ustelt ut fordi det ikke klippes og styles veldig jevnlig.

Enig i tips om å få en kvinne til å se over profilen din. Skriv litt utfyllende slik at du får en interessant profil som sier noe om dine interesser og egenskaper. Ganske tomme profiler er som regel uinteressante.

Anonymkode: ca552...f74

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke akkurat påstå å ha svømt i matches på Tinder, men som lav mann (lavere enn deg) med langt hår (lengre enn ditt), har det da gått helt fint der og på andre sånne apper. Kan like godt være det er presentasjonen din som er problemet, men det blir vanskelig å vurdere det uten å faktisk se bildene og teksten din, og skjønner jo at du ikke deler sånt her. I tillegg har jo bostedet noe å si, selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hadde ikke klikket like på deg uansett hva som sto i bioen når du har langt hår, dessverre.

Anonymkode: de5f0...2a5

Er ikke det ganske overfladisk?

Anonymkode: 020bb...19b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke det ganske overfladisk?

Anonymkode: 020bb...19b

Det er vel mere at hun har en type. Jeg ville heller ikke gjort det. Men jeg synes ikke han skal klippe håret hvis han liker håret sitt selv. Drømmedama er jo da tydeligvis en som liker langt hår. Vi har ikke alle lik smak heldigvis. Kanskje prøve en annen plattform??

Anonymkode: cf393...f93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 42 år og 178 cm høy, og du er både for gammel og lav 😅 Men ja, jeg sveiper automatisk venstre på de uten info om høyde. 

Anonymkode: 5ea07...bc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er over 50, men ville da aldri vurdert Tinder som app. Det blir det samme som å være medlem av et treningsstudio og aldri trene. Tinder er kun for menn med sixpack. Resten kan glemme det.
Tinder er laget for at du som mann skal bli der til evig tid.

Anonymkode: 959aa...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hm. Matchet en gang med en mann med langt hår på din størrelse. Jeg var ikke bra nok for han da. Til annet enn sex. Så mistet han interressen, ville ikke bli kjent for annet enn sex. 

Anonymkode: effec...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel mere at hun har en type. Jeg ville heller ikke gjort det. Men jeg synes ikke han skal klippe håret hvis han liker håret sitt selv. Drømmedama er jo da tydeligvis en som liker langt hår. Vi har ikke alle lik smak heldigvis. Kanskje prøve en annen plattform??

Anonymkode: cf393...f93

Skulle jeg lagt meg ut på en dating app hadde jeg gått mye bredere ut enn kun Tinder.

Anonymkode: 959aa...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skal ha usedvanlig pent hår og god stil for å kunne ha langt hår i din alder. Men hovedproblemet er nok at det er få damer i din aldersgruppe. Og slutt å se etter førtiåringer, du er alt for gammel for dem, og det senker bare ratingen din, i tillegg til at det gir deg urealistiske forventninger.

Anonymkode: 7c562...8e8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...