Gå til innhold

Min beste venninnes kjæreste flørter..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Min venninne ble sammen med en skikkelig idiot for noen år siden. Da jeg var ung og dum hadde jeg sex med han og ble på den tiden så betatt av han. Nå syns jeg rett og slett han er en idiot.

Greia er at han driver å sier ting til meg som min venninne liksom ikke skal vite om. F.eks når vi var ute en gang så sa han til meg "Ikke si det til *Sara*, men jeg syns det du gjorde var skikkelig kult". Senere på kvelden likte han et gammelt profilbilde av meg. (Skikkelig teit fjortisflørting ja)

Jeg var sjåfør for de når de skulle og etter at jeg hadde kjørt de hjem fikk jeg en melding av han "Ikke si det til *Sara*, men takk".

Da mente han rett og slett takk for at jeg kjørte, men hvorfor skal jeg ikke kunne si det til min venninne? Han flørter liksom på en sånn subtil, idiotisk måte og jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. For om jeg sier det til venninna mi så vet jeg at det blir en stor krangel og det kommer ikke hun over. Hun kommer ikke til å bli sur på meg, men jeg vil ikke være en utløsende faktor for at det går til helvete med deres forhold, selv om jeg syns han er en skikkelig pikk.

Hva hadde dere gjort? Om jeg sier noe blir det jo et helvete uansett.. 

Anonymkode: ed6a9...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde spurt han "hvorfor i all verden skal jeg ikke si det til henne?"

Resten av den teite oppførselen kan du også ta med han. Spør han hvorfor han oppfører seg som en dust.

Anonymkode: 144b7...eee

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du virker fortsatt veldig ung ut... Ig du  virker ut til å være rett person for å lage litt ordentlig drama. 

Anonymkode: f1760...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjort det klinkende klart for ham at Sara vet alt han sier til deg, alt deles med Sara, og jeg ville også gjort det klinkende klart for ham at å være respektløs ovenfor min venninne er uakseptabelt. Det siste du vil gjøre er å ofre vennskapet ditt for en fyr som kun er drama. Det finnes bra menn der ute, som minimum respekterer dine venninner. 

Endret av Helene1982
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du virker fortsatt veldig ung ut... Ig du  virker ut til å være rett person for å lage litt ordentlig drama. 

Anonymkode: f1760...4a7

Jaja, så gjør jeg det. Jeg er ikke interessert i drama og har derfor holdt kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Helene1982 skrev (6 minutter siden):

Jeg ville gjort det klinkende klart for ham at Sara vet alt han sier til deg, alt deles med Sara, og jeg ville også gjort det klinkende klart for ham at å være respektløs ovenfor min venninne er uakseptabelt. Det siste du vil gjøre er å ofre vennskapet ditt for en fyr som kun er drama. Det finnes bra menn der ute, som minimum respekterer dine venninner. 

Jeg er ikke interessert i å ofre min venninnne, men jeg er redd for å lage drama mellom dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke interessert i å ofre min venninnne, men jeg er redd for å lage drama mellom dem. 

men det å kjøre en kompis hjem blir jo ikke rart før det er hemmelig. Vær vennen du vil at hun skal være mot deg. Det finnes bra menn der ute, og de lager ikke drama mellom dama og venninnen. Hun er sikkert usikker fordi du lå med ham, men tro meg når jeg sier at han ikke er verdt å lage drama for.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var Sara med da du kjørte dem hjem? 

Anonymkode: 875ed...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"ikke fortelle Sara? Vi er venninner og forteller hverandre alt" 

Også forteller du Sara at du kjørte den hjem. Ikke la deg selv bli en gissel her 

Anonymkode: 8e39f...90c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Var Sara med da du kjørte dem hjem? 

Anonymkode: 875ed...fe2

Det står da ganske tydelig i HI?

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg var sjåfør for de når de skulle og etter at jeg hadde kjørt de hjem fikk jeg en melding av han "Ikke si det til *Sara*, men takk".

Anonymkode: 06e53...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke blande venninnen inn i dette, for du stopper dette ved å snakke med ham om det. Ring han eller be om et møte der du skjeller ham loddrett ut og ber ham droppe å si slike ting. 

Så enkelt er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet Sara at du har ligget med ham? 

Anonymkode: b9856...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet Sara at du har ligget med ham? 

Anonymkode: b9856...bde

Ja, det vet hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han ikke liker deg og prøver å rydde deg av veien. Altså legger opp til vennebrudd. 

Anonymkode: 1aacf...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...