AnonymBruker Skrevet 22. februar #1 Del Skrevet 22. februar Er det positivt at en suger noen slik at de holder på og svime av? Anonymkode: a9112...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Selvsagt! Anonymkode: 35172...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det positivt at en suger noen slik at de holder på og svime av? Anonymkode: a9112...87e "Orgasm Aftershock" med andre ord✨💫 Positiv rus for meg, for jeg har vært "der" Men sikkert ikke for alle.. Så du bør ta det opp før du begynner, at han kan få oppleve himmelen noen minutter😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 22. februar #4 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det positivt at en suger noen slik at de holder på og svime av? Anonymkode: a9112...87e Yess det det så absolutt. Er det du som suger, eller han som holder på å svime av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phitta Phjong Skrevet 22. februar #5 Del Skrevet 22. februar Det skjer stadig når jeg suger. Ikke at de svimer av, men at de går inn i en slags transe. Mister kontakt med omverdenen liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #6 Del Skrevet 22. februar Da har du gjort en god jobb. Keep up the good work! Anonymkode: 20a54...6f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #7 Del Skrevet 22. februar Husk å pust! Anonymkode: 55a4b...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #8 Del Skrevet 22. februar Hvem svimer av? Den som suger eller den som blir sugd? Uansett hvem, husk å pust. Anonymkode: fa770...438 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #9 Del Skrevet 22. februar Dersom vedkommende som suger så intenst at hen svimer av, sier det sitt att det er mye vakuum oppi den skallen Anonymkode: f2fed...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #10 Del Skrevet 22. februar Coachshinny skrev (8 timer siden): Yess det det så absolutt. Er det du som suger, eller han som holder på å svime av? Han selvfølgelig 😉 Anonymkode: a9112...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #11 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvem svimer av? Den som suger eller den som blir sugd? Uansett hvem, husk å pust. Anonymkode: fa770...438 Den som blir sugd 😅 Anonymkode: a9112...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #12 Del Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom vedkommende som suger så intenst at hen svimer av, sier det sitt att det er mye vakuum oppi den skallen Anonymkode: f2fed...c3e 🤣🤣 Anonymkode: a9112...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 25. februar #13 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 5.06): Er det positivt at en suger noen slik at de holder på og svime av? Anonymkode: a9112...87e Jeg følte jeg svimte av en gang etter at min penis ble ronket og kost med i veldig lang tid. var nok over 30 min og det var ekstremt deilig. Men vet ikke om det kan være farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 25. februar #14 Del Skrevet 25. februar Det er et kjempekompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 25. februar #15 Del Skrevet 25. februar feliek54 skrev (12 timer siden): Jeg følte jeg svimte av en gang etter at min penis ble ronket og kost med i veldig lang tid. var nok over 30 min og det var ekstremt deilig. Men vet ikke om det kan være farlig Høres ut til at du hadde det ufattelig deilig og at det nesten ble for mye da orgasmen kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 27. februar #16 Del Skrevet 27. februar Coachshinny skrev (På 25.2.2025 den 22.29): Høres ut til at du hadde det ufattelig deilig og at det nesten ble for mye da orgasmen kom. Ja, men det var deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 1. mars #17 Del Skrevet 1. mars feliek54 skrev (På 27.2.2025 den 9.35): Ja, men det var deilig Det er i hvertfall ikke farlig, en ekstremt deilig og sterk orgasme er bare sunt og godt for kroppen. Opplever selv orgasmer som får det til å svartne for meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå