AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Hva får man gjort som samværsforelder? Først flyttet hn 40 min bort og nå skal hn flytte 2t til. Anonymkode: 560bf...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Flytt etter! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Man kan flytte etter eller kreve hovedomsorgen. Anonymkode: 5be0b...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Flytte etter Men trodde regler sa nå at en måtte inn til megling ved flytting ut av kommunen. Anonymkode: 22735...c81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Hvorfor i huleste skal ts flytte etter? Anonymkode: feb45...52e 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden I utgangspunktet høres det svært uheldig ut for barna at foreldrene først skilles, og at barna deretter må flytte 40 minutter unna nærmiljøet og den andre forelderen sin for en periode, før de deretter røskes opp med rota for tredje gang og havner enda lenger unna samværsforelder. Nå kommer du med svært liten informasjon, men er det mulig at bostedsforelderen ikke bryr seg om barnas fremtidige psyke? Anonymkode: e3d69...cb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Ville tenkt på meg selv Bygg deg din base der du ønsker å bo og leve, med plass til barnet. Flytte etter mødre er fattigdomsfelle Anonymkode: f5b81...baf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor i huleste skal ts flytte etter? Anonymkode: feb45...52e Signerer denne. Høres ut som om bostedsforelder lever et omflakkende liv uten omsorg for barna som stadig røskes opp med rota og stadig tvinges lenger vekk fra samværsforelder. Høres ut som om det er på tide å kjempe for hovedomsorg. Anonymkode: e3d69...cb2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva får man gjort som samværsforelder? Først flyttet hn 40 min bort og nå skal hn flytte 2t til. Anonymkode: 560bf...37a Om du er uenig med flyttingen, må du ta saken til retten for å stoppe det. Første steg å kalle inn til mekling for å få meklingsattesten som kreves for å ta en sak etter barneloven til retten. Anonymkode: e0543...cf6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Fighter83 skrev (5 timer siden): Flytt etter! Så vedkommende skal flytte etter hvert gang denne forelderen finner det for godt å flytte på seg? Anonymkode: 612ae...eec 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Fighter83 skrev (5 timer siden): Flytt etter! Det er ei bittelita bygd de flytter til, jeg får verken jobb eller bolig der. Det er ikke tillegg kjipt for barna som bor fast hos meg. Anonymkode: 560bf...37a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Flytte etter Men trodde regler sa nå at en måtte inn til megling ved flytting ut av kommunen. Anonymkode: 22735...c81 Hn måtte ikke det sist Anonymkode: 560bf...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden hun kan vel ikke flytte ut av kommunen uten din godkjenning? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ei bittelita bygd de flytter til, jeg får verken jobb eller bolig der. Det er ikke tillegg kjipt for barna som bor fast hos meg. Anonymkode: 560bf...37a Barna bor fast hos deg? Ut i fra tittel og HI så er det du som kun har en liten prosent med samvær? Anonymkode: e3d69...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden Du kunne nok vært greiere å ha med i skilsmissen, og ikke vært en kjip jævel. Jeg kjenner en kar som brukte lønna på å plassere sine eks-koner i samme skolekrets som han bodde. Da kunne alle ungene komme til han når det passet, uten at han trengte å jobbe så mye med logistikk. Kostet nok skjorten, men alle var fornøyd med løsningen. Anonymkode: 14f26...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barna bor fast hos deg? Ut i fra tittel og HI så er det du som kun har en liten prosent med samvær? Anonymkode: e3d69...cb2 To andre barn Anonymkode: 560bf...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): To andre barn Anonymkode: 560bf...37a Uff ja det høres virkelig ikke greit ut. Slik er det når man får barn med stadig nye partnere, det er stadig flere som har behov og meninger som skal tilfredsstilles. Men hvorfor flytter denne andre forelderen igjen og igjen, og lenger og lenger bort fra deg? Anonymkode: e3d69...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kunne nok vært greiere å ha med i skilsmissen, og ikke vært en kjip jævel. Jeg kjenner en kar som brukte lønna på å plassere sine eks-koner i samme skolekrets som han bodde. Da kunne alle ungene komme til han når det passet, uten at han trengte å jobbe så mye med logistikk. Kostet nok skjorten, men alle var fornøyd med løsningen. Anonymkode: 14f26...2a6 Hvor står det at jeg er en mann? Jeg har ikke vært gift. Gikk i retten sist der de mente at hn var stabil nok til å ha barnet mest hos seg. Med tanke på at hn da eier boligen med stor familie rundt seg. Dette er kun 2 år siden. Hn skal flytte barnet langt unna de og nå. Anonymkode: 560bf...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 10 timer siden #19 Del Skrevet 10 timer siden Hvorfor tror alle her at TS er en mann, og at det er moren til barna som driver og flytter rundt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #20 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ville tenkt på meg selv Bygg deg din base der du ønsker å bo og leve, med plass til barnet. Flytte etter mødre er fattigdomsfelle Anonymkode: f5b81...baf For å kverulere: Det er ikke alltid det er mammaen som har hovedomsorgen. Kan like gjerne si at å flytte etter fedre er fattigdomsfelle. Anonymkode: 45c6f...9dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå