AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hei. Samboeren min skal sende inn søknad til gjeldsordning på mandag. Jeg flytta inn i den leiligheten vi bor i nå lenge før vi ble sammen. Husleia har blitt økt 2 ganger siden jeg flytta inn. I den gamle husleiekontrakten står kun mitt navn å husleia jeg hadde for mange år siden. De har også skifta kontonummer siden den gang, så ikke engang det stemmer på kontrakten. Har prøvd å få tak i utleier helt siden tirsdag for å oppdatere kontrakten men vi får ingen respons verken på messenger der de er aktiv gjennom hele dagen, sms eller når vi ringer… de bare åpner meldingene uten å svare. Holder det å legge ved den gamle kontrakten, legge ved bevis på bankoverføringene som har blitt gjort til dem å skrive en notat om at husleie å kontonummer er endret siden den ble oppretta? Anonymkode: 52f42...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Hvis du har den originale kontrakten og kommunikasjonen om økningene, samt utskrift på hva som er betalt er det vel opp til namsmannen å be om ytterligere informasjon om nødvendig. Spoiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Holdt med faktura her Anonymkode: e9ccf...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Tusen takk for svar ☺️ Anonymkode: 52f42...e57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå