AnonymBruker Skrevet 21. februar #1 Del Skrevet 21. februar Har sett, og selv blitt tagget i innlegg etter bursdagshilsen på facebook der "alle" har blitt takket i ett eneste innlegg. Dette virker mye mer lettvint enn å svare på hver enkelt hilsen. Har hatt bursdag idag/går (21/2 ) å fått vanvittig mange og hyggelige gratulasjoner, og kunne tenke meg å takke alle i ett innlegg. Hvordan gjør jeg det? Anonymkode: e7ab2...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #2 Del Skrevet 22. februar Det er jo bare å skrive et innlegg på veggen din. Den når jo alle som du er venner med. Ser at det fleste gjør det. Jeg har bare droppet at min bursdag er synlig så jeg slipper og si takk. Anonymkode: bb9ad...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #3 Del Skrevet 22. februar Det kommer valg hos meg om jeg vil takke «alle» etter at jeg he bursdag. Ikke gjør det for det havner på veggene til de som er tagget. 100 stk, og de ser det ikke selv på egen vegg. Jeg fjerner alltid navnet mitt fra slike tagger. Anonymkode: 3ce47...1fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå