Gå til innhold

T-we dekoder som plutselig svartner

Fighter83

Anbefalte innlegg

selv tror jeg det er pga at strømadapteren blir for varm. Fordi det skjer hver eneste gang den er veldig varm etter å ha hatt den påkoblet i 30 - 45 min tid. 

Jeg får tilsendt en ny strømadapter til dekoderen fra telenor men kan det være at dekoderen er for gammel? Den er fra 2019 tror jeg. Kan det være for mye for dekoderen ang oppdateringer og programvare mm da den ikke har vært i bruk på flere år? 

Jeg flyttet inn her jeg bor i 2022 men har ikke brukt dekoderen som følger med leiligheten da jeg ikke har giddi å ha tv, før nå. Internett har jeg hatt heletiden mens jeg har bodd her da jeg raskt fikk satt opp modemet og ruter, ikke hatt noe nevnverdige problemer med dette. 

Noen som har erfaringer ang det som skjer her med t-we dekoderen min? Kanskje vil du dele litt av dem også😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor har du plassert strømadapter og TV-boks? Kan det være at de har for lite ventilasjon? Er den full av støv? 

Eller så kan det være hardware eller softwaretrøbbel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan absolutt være at dekoderen ikke takler de nye software oppdateringene eller firmware - men det burde Telenor klare å si til deg når du kontakter dem :) 
Jeg ville kontaktet Telenor igjen jeg, klag på det :)

Det er mange som opplever lignende. 

Anonymkode: b2497...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...