AnonymBruker Skrevet i går, 21:58 #1 Del Skrevet i går, 21:58 Lasta ned Tinder forrige uke bare for å gi det et forsøk til. Er nå helg og jeg sitter bare å koder og ser på serie i bakgrunnen. Bestemte meg for å sjekke ut Tinder, og jeg har NULL likes og matches😅 Er nesten komisk... jeg har helt greie normale bilder og bio. Hva skjer? Ja, er klar over at vi menn har det tøft på datingapper, men NULL respons synes jeg blir for drøyt. Anonymkode: ff043...2a1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet i går, 22:06 #2 Del Skrevet i går, 22:06 Dette er mitt bidrag til at du skal slippe null svar her også 😁 ikke gi opp 😎 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:09 #3 Del Skrevet i går, 22:09 Glitch i appen. Slett profilen og start en ny. Det måtte jeg. Samme bilder og tekst, ekstremt stor forskjell i likes, matcher, og folk sveipe på. Anonymkode: c6a90...018 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:11 #4 Del Skrevet i går, 22:11 Hatt tinder i et halvt år, har ikke fått en eneste match Vi er bare for stygge Anonymkode: 722c0...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 22:47 #5 Del Skrevet i går, 22:47 Tinder er lagd slik at gutta skal betale for premium og være der til evig tid. Det fungerer ikke som for 10 år siden, nå er det algoritmene som bestemmer og de sier NOPE! Gå på youtube og søk opp selv. For menn under 30 må du ha synlig sixpack for å komme noen vei, men da får du også ALL oppmerksomheten. Anonymkode: 4c197...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Høres ut som du er shadowbanned… får du opp profiler flere ganger? Jeg måtte sende mail til tinder om å slette profilen, for den nektet å la meg slette. Var en feil/glitch fra start. Anonymkode: fd16b...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Du har feilt kjønn, tinder er ikke for vanlige menn. Anonymkode: 2c72a...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå