Gå til innhold

Kompani Lauritzen - Sesong 6 - TV2 - Ingen spoiling

Perine

Anbefalte innlegg

Nowayback skrev (På 12.3.2025 den 21.55):

Godt å se at det ikke bare er meg som reagerte på oppførselen til Trettebergstuen mot Per Heimly. "Vi må lære Per å bære". Utrolig nedlatende.

Jeg fikk vondt av Per der. Og særlig når flere hev seg på. 

Helt greit å si litt fra, og jeg skjønner de er utslitt. Men det der var bare vondt å se på. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nettopp sett dagens episoder. Nå skjer det litt mer, og synes flere blir mindre anonyme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (20 minutter siden):

Nettopp sett dagens episoder. Nå skjer det litt mer, og synes flere blir mindre anonyme. 

Det var jammen på tide… da henger jeg litt med i kveld også sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes nesten "synd" på CBE som sikkert skulle inn på kompani for å ha husmorferie og briljere med sin gjennomtrente kropp, også får hun utlevert et "barn" til makker 🤭😶‍🌫️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (34 minutter siden):

Syntes nesten "synd" på CBE som sikkert skulle inn på kompani for å ha husmorferie og briljere med sin gjennomtrente kropp, også får hun utlevert et "barn" til makker 🤭😶‍🌫️

Hun må vise jern nå videre. Så sakte tempo de gikk opp så var de ikke gjennomslitt slik som de andre var. Hun ligger 3.sist etter de 4 røk ut, men nå nulles poengene ut og alle starter fra 0. Blir spennende med baklengsstup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at flere av kvinnene ender opp med å bære flere sekker enn mennene? Det skjer jo hver sesong.

Det hjelper ikke med bolemusklene til Grue i denne øvelsen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nowayback skrev (13 minutter siden):

Hva skjer med at flere av kvinnene ender opp med å bære flere sekker enn mennene? Det skjer jo hver sesong.

Det hjelper ikke med bolemusklene til Grue i denne øvelsen.

Så sant. Nytter ikke med masse muskler om en ikke trener kondisjon. Man må løpe elle gå turer også. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at Alsos og Gruer røk ut. Hadde vært spennende og sett utviklingen deres videre. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde seriøst slått ned Gruer hvis jeg var Homlung 🙈Jesus Maria. Og viser jo som noen påpeker at treningssenter-sterk ikke er lik sterk generelt. Så det samme med Seterstøl. Og i 71 grader nord nå med Rebekka

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (45 minutter siden):

Jeg hadde seriøst slått ned Gruer hvis jeg var Homlung 🙈Jesus Maria. Og viser jo som noen påpeker at treningssenter-sterk ikke er lik sterk generelt. Så det samme med Seterstøl. Og i 71 grader nord nå med Rebekka

Men om man holder på å svime av så er det jo ikke bare å gå videre. Syns hun var litt irriterende egentlig. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fair hvem som gikk ut, men Alsos skulle jeg gjerne sett mer av. CBE kommer faktisk godt ut av dette så langt. Det krever faen meg tålmodighet og en del mer å både greie å «dra» Mamow opp på fjellet og samtidig ikke være i nærheten av å klikke på ham. Og selv om hun er godt trent så er det noe annet å gå i terreng på den måten, så hun imponerer egentlig der også, hun var all vekta+ekstra «utstyr», og ift kroppsvekta er det imponerende. Ironisk nok drar hun kanskje nytte av å være vant til å gå på lite mat 🙈Men uansett, uventa positivt så langt på henne. Er glad for at Stavang har satt inn ekstra giret, liker henne bedre og bedre. Skolmen også. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (1 minutt siden):

Men om man holder på å svime av så er det jo ikke bare å gå videre. Syns hun var litt irriterende egentlig. 

Mente ikke «faen for en fyr, måk ham ned!», ser nå at kommentaren min så litt svart-hvitt ut. 😅 Intensjonen min var at når man er skrapa sjøl så er det lett å tenne på pluggene når den andre kan oppleves å oppføre seg som en drittunge. Fikk inntrykk av at hun ikke skjønte at han var reelt veldig dårlig fordi det var så uventa fordi han jo er sterk osv. Og i den konteksten er jeg «imponert» over at hun ikke klikka mer. 😅 Litt vanskelig å forklare.

Homlung irriterer meg generelt, så ikke uenig i akkurat det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ninaen skrev (3 minutter siden):

Mente ikke «faen for en fyr, måk ham ned!», ser nå at kommentaren min så litt svart-hvitt ut. 😅 Intensjonen min var at når man er skrapa sjøl så er det lett å tenne på pluggene når den andre kan oppleves å oppføre seg som en drittunge. Fikk inntrykk av at hun ikke skjønte at han var reelt veldig dårlig fordi det var så uventa fordi han jo er sterk osv. Og i den konteksten er jeg «imponert» over at hun ikke klikka mer. 😅 Litt vanskelig å forklare.

Homlung irriterer meg generelt, så ikke uenig i akkurat det. 

Ja skjønner :) Jeg er mest overasket over at ikke flere klikker i vinkler. Jeg hadde røket ut etter 5 minutter sannsynligvis 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (33 minutter siden):

Er Trettebergstuen en kvinne??

Den var så dårlig den!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt på at Homlung fikk under norm mens Gruer fikk norm, når det var hun som tok mest vekt og nærmest måtte dra ham opp på toppen.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamow ble virkelig brutt ned i rekruttperioden. Da han gråt da han sa hvor takknemlig han var over at folk hjalp han så syntes jeg synd på han. Jeg ønsket å se mer av Ahmed, men sånn er det. Respekt for at han ikke ga opp, selv om han var dypt nede i kjelleren

Endret av Osten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nowayback skrev (10 minutter siden):

Stusser litt på at Homlung fikk under norm mens Gruer fikk norm, når det var hun som tok mest vekt og nærmest måtte dra ham opp på toppen.

Hun var jo ikke akkurat støttende på en god måte. Sur megge. Stor forskjell å be en sytepave som Heimly ta seg sammen, som Trettebergstuen gjorde, og å trykke ned en fyr som spyr og nesten besvimer og som har presset seg masse. Mulig jeg blander par, fulgte ikke så godt med akkurat da, men det var vel dette paret hvor han påpekte at hun fikk ta en ekstra sekk hvis hun skulle kjefte når han bærte mest. Hun tilbød ikke frivillig å bære mer.  Synd hun gikk videre i dag, etter min mening hadde Alsos fortjent det mer.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (1 time siden):

Er Trettebergstuen en kvinne??

Prøver du å være morsom?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (1 time siden):

Ingen selvfølge at man trener utholdenhet og kondisjon om man driver med styrketrening. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...